2,763    2    1  

Erfaring med Nordvestvindu

 1     1
Hei
Vil bare anbefale dere å ikke bruke Nordvestvindu, dårlig på levering, ingen service etterpå unntatt at man må betale for det selv. For å toppe det hele knuste de 2 vinduer under transport som gjorde at jeg måtte ha mobil kran her 2 ganger uten at de var villige til å betale for kranen som jeg måtte leie for jobben.
Nå har 2 dører slått seg så det er umulig i perioder å komme ut, dette grunnet prod feil der det er ingen vinkel på trinnet nede så vann kommer ut...dette nekter de også å gjøre noe med. Så mitt tips: finn noen andre.

   #1
 257     Sunnmøre     0
Dette høres rart ut spørr du meg, skade under transport er det som regel transport selskapene som må stå til rette for, og ikke leverandøren.

har nå vært det hvertfall i alle år jeg kan huske.

Varene skal jo sjekkes med mottak, og bemerkes skade der, slik at dette kan taes inn i systemet, at du forventer at leverandør skal betale for dette, ville være urimlig.

hadde et tilsvarende sak i fjor når jeg skulle få nytt panser til veteranbilen min. Transportselskapet klarte å bulke det på vei opp, slik jeg jeg ikke kunne bruke det lengre.

måtte kjøpte nytt med leverandøren og få det sendt igjen, men kostnaden for det ødelagte + det nye ble dekt av forsikringselskapet til transportøren, da det ikke var leverandøren sin feil.


synes det høres rart ut med dørene også, med tanke på norske lover, da en prod.feil skal som regel erstattes, så den er litt på siden.

Hvilke grunner hadde de for å avvise påstandene dine da?, fornuftige eller helt idiotiske?
Signatur
   #2
 2     0
Jeg har også elendige erfaringer med Nordvestvinduet. Det gjelder mange feilleveranser, forsinkelser av leveranse, fakturaer som gikk rett til inkasso uten å noen sinne å ha blitt utsendt fra de, levering på feil sted (min gamle adresse) og levering på kvelden dagen før det skulle leveres ved to anledninger, slik at jeg har måttet bryte opp fra møter og et barneselskap.

Det groveste er jo at de leverte etterbestillingene 5 uker etter at det ble lovet, noe som gjorde at det ble stillstand på montering og dermed ferdigstillese med både kostnader og irritasjon som følger av det. Jeg har også påklaget at de på en etterleveranse leverte vindu i standardfarge til tross for at alle andre leveranser var gjort med annen farge.

De har tilbudt meg en kompensasjon på 2000 kroner som jo er en fornærmelse, både ift. kostnader og tidsspill, men de har nektet å etterkomme mer.