19,253    16    2  

Hjelp/garanti/reservedeler til Avalon dusjkabinett som lekker fra blandebatteri

tcp
 989     0
Vi var så uheldige å kjøpe ett dusjkabinett hos netthandelen for ei stund tilbake.
Dusjkabinettet  :  Avalon PS-103 Moderne dusjkabinett med 6 massasjedyser fra Avalon. Kontrollpanel med radio, høyttaler og start av vifte. Egen avtrekksvifte.

Nå lekker det masse vann fra blandebatteri(se bilde).

Noen som vet hvor lang garanti man har på denne type feil ?
Noen som vet hvor reservedeler fås tak i ?
Hjelp/garanti/reservedeler til Avalon dusjkabinett som lekker fra blandebatteri - dusj001.jpg - tcp
Hjelp/garanti/reservedeler til Avalon dusjkabinett som lekker fra blandebatteri - avalon.jpg - tcp

   #1
 2     Shanghai     1
Hei tcp.

Jeg er salgssjef hos Avalon i Shanghai og jeg har lest ditt innlegg. Jeg beklager at du har opplevd problemer med et av våre dusjkabinetter og selvsagt skal du få den hjelp du trenger til å løse problemet.
Men, jeg undrer på hvorfor du ikke har kontaktet Netthandelen som du referer til har kjøpt kabinettet hos. De har et komplett delelager for å hjelpe kunder som har fått et problem. I stedet bruker du tid på å skrive et innlegg her og ber andre hjelpe deg med å skaffe nye deler. Det rimer ikke med hvordan folk flest opptrer i en reklamasjonssak.
Så, mitt råd er å kontakte Netthandelen og de vil hjelpe deg med alt du trenger.

Avalon
tcp
  (trådstarter)
   #2
 989     0
Takk for svar. Har allerede fått ny del fra Netthandelen(og skiftet).

Hvor lenge har dere deler til denne dusjen på lager(for.eks den delen jeg skiftet) ?

Har du noen tips til at vannet renner utrolig sent ut av karet ?

taz
   #3
 3,840     Haugesund     1

Jeg beklager at du har opplevd problemer med et av våre dusjkabinetter og selvsagt skal du få den hjelp du trenger til å løse problemet.
........ I stedet bruker du tid på å skrive et innlegg her og ber andre hjelpe deg med å skaffe nye deler. Det rimer ikke med hvordan folk flest opptrer i en reklamasjonssak.
Må vel kunne kalles et stjerne eksempel på hvordan ikke få flere kunder...
Først beklage, så anklage ;D

Kunne ikke dy meg...
Signatur
   #5
 4,251     0


Jeg beklager at du har opplevd problemer med et av våre dusjkabinetter og selvsagt skal du få den hjelp du trenger til å løse problemet.
........ I stedet bruker du tid på å skrive et innlegg her og ber andre hjelpe deg med å skaffe nye deler. Det rimer ikke med hvordan folk flest opptrer i en reklamasjonssak.
Må vel kunne kalles et stjerne eksempel på hvordan ikke få flere kunder...
Først beklage, så anklage ;D

Kunne ikke dy meg...


Jeg er helt enig i det avalon skriver, det er ikke særlig ryddig å gå fram på denne måten. All honnør til Netthandelen med at de ordner opp. Alle reklamasjoner skal selvsagt rettes til selger, det er da ikke meningen at de skal sjekke alle nettsider i Norge for å få vite om kunder med problemer.
Jeg ville blitt sur hvis en av mine kunder hadde hatt problemer med noe jeg har levert fra meg og kunden så hadde lagt ut om det på Internett uten å gi meg en mulighet til å ordne opp først.

Det er jo ikke sikkert at Netthandelen ønsker flere slike kunder.
   #6
 2     Shanghai     0
Hei igjen.
Netthandelen har levert flere tusen av denne dusjmodellen siden 2004 og de har og vil fortsatt ha i lang tid fremover komplett delelager til denne dusjen. Det gjelder også andre dusjmodeller som Netthandelen leverer.

At vannet dreneres langsomt ut av avløpssluket kan skyldes hår og/eller såperester som har tettet hårsilen i bunnen av avløps"koppen". Ta av lokket og løft opp hårsilen - rengjør.

Mvh,

Avalon.
   #7
 1,185     0
Vi har kjøpt oss et Avalon dusjkabinett fra Netthandelen, og om det skulle vise seg å bli noen som helst reklamasjon så vil Netthandelen bli kontaktet direkte.

Synes fremgangsmåten med å legge ut om feil og mangler på et forum som dette uten at selger først er forsøkt kontaktet med saken er bakvendt og unødvendig. Netthandelen er en seriøs aktør med mange tusen fornøyde kunder. De takler også reklamasjonssaker bra.

Uryddig av ts.

   #8
 350     Norge     0

Vi har kjøpt oss et Avalon dusjkabinett fra Netthandelen, og om det skulle vise seg å bli noen som helst reklamasjon så vil Netthandelen bli kontaktet direkte.

Synes fremgangsmåten med å legge ut om feil og mangler på et forum som dette uten at selger først er forsøkt kontaktet med saken er bakvendt og unødvendig. Netthandelen er en seriøs aktør med mange tusen fornøyde kunder. De takler også reklamasjonssaker bra.

Uryddig av ts.


Nja, kan ikke si meg spesielt enig i det du sier. Innlegget til ts er jo ingen klage på netthandelen. Det er jo bare et par uskyldige spørsmål siden han har hatt et problem med et produkt han kjøpte der.
Jeg leser ingen kritikk av produktet, ingen kritikk av service hos netthandelen. Alle vet at selv nye produkter fra tid til annen ryker, det betyr jo ikke at man mener selger har gjort en dårlig jobb. Hans innlegg på dette forumet er jo ikke en del av hans reklamasjonssak, selv om det virker som noen tror det, utrolig nok. Man skal være veldig hårsår hvis man tar dette som kritikk.

For det andre virker det utrolig spesielt at en ansatt i avalon går ut og kritiserer kunden for å spørre et par spørsmål på dette forumet, og ikke opptre på riktig måte.

Her var det mye rart....
   #10
 350     Norge     0


Vi var såuheldige å kjøpe ett dusjkabinett hos netthandelen for ei stund tilbake.



Man sporer en viss forutinntatt negativitet av dette.


Hvis du vil se etter det, kan du nok det ja. Eller det trenger ikke bety noe annet enn at han synes han uheldigvis har et defekt dusjkabinett, som er kjøpt hos netthandelen. Han er jo unektelig uheldig med et nytt kabinett som er defekt, er han ikke? Jeg vet faktisk ikke helt hva han mener, så derfor skriver jeg ikke kritikk av trådstarter og kaller han uryddig eller andre ting. Det synes jeg er rart andre gjør og.

Virker som noen tar det personlig, fordi man har det samme selv, noe som er forunderlig. Like forunderlig som at salgssjef Avalon fra Shanghai retter kritikk mot kunden fordi han skriver på dette forumet om noe så latterlig uskyldig som han faktisk gjør.

Byggebolig er dog et populært forum, men ikke verdens navle, og netthandelen får neppe mindre kunder av dette. Jeg har mer tro på folks egne tanker og vurderinger enn å la seg styre av et innlegg, som for meg kan tolkes både som det ene og andre. Hvis flere hadde hoppet på, og nevnt samme feil hos de, kunne det hatt negativ virkning. Men da hadde det jo og blitt avslørt at produktet ikke holder mål, i stede for at det ties i hjel, og netthandelen og avalon fortsetter å tjene penger på dårlig produkt. Det siste var et eksempel.............