#81
 10,486     Akershus     0
Jeg får stadig sendinger fra postnord levert på døra, eller til utleveringssted. Funker fint hver gang.

For et par uker siden testet jeg å sende en sending med PostNord MyPack GO. Funka fint det også, selv om jeg syns det tok noen dager mer enn nødvendig. Sendingen laget jeg på egen pc, skrev ut lapp på skriver og betalte med vipps. Leverte inn på ut(?)leveringsstedet.
Signatur

   #82
 2,984     Vestlandet     0
Det skal seiast at på jobben til far min er dei godt nøgd med PostNord. Bedriftspakkar er som oftast levert dagen etter ordre er gjort, på tvers av landet.
Signatur
   #83
 764     0
Det skal seiast at på jobben til far min er dei godt nøgd med PostNord. Bedriftspakkar er som oftast levert dagen etter ordre er gjort, på tvers av landet.

Vi er ikke fornøyd med postnord på jobb heller. De ødelagte sendinger jevnt og trutt.. gikk over til transferd og vi har ikke hatt en skade på 8 mnd. Der tar ihvertfall vare på godset
kvp
   #84
 25     0
Bestilte sofa på nesten 200 kg. Skulle bli levert til meg av Postnord. Hadde bekreftelse om levering onsdag 13.juni mellom kl 13-17. Men ingenting dukket opp. Et mareritt å kontakte kundeservice som konstant har "lange svartider". Etter at jeg kontaktet pressekontakt i Postnord ble det litt fart i saken, men nå er siste status at min sofa er forsvunnet og letingen etter den er avsluttet! Helt utrolig at det skal være mulig....
Jeg skal aldri mer benytte meg av tjenester som involverer Postnord. Useriøst selskap som tydeligvis mangler rutiner på både utlevering og kundeservice.
   #85
 143     Troms     0
Her i Tromsø er mine erfaringer med postnord utelukkende bra. Både ved levering til arbeidsplass og til pick-up point for private. De er som regel raskere en posten og.
   #86
 342     Hordaland     0
Butikk sjefen her sa at Postnord er rene tragedien. Det sa han etter nok en feil de gjorda da de sendte ventelapp på varer som var mottatt tidligere uten at jeg kunne spore fraktbrev nr og finne det ut selv.
   #87
 156     0
Postnord bringer meg faktisk julegavedingsene før jul, så selv om de ikke kommer til riktig sted, så skal jeg ikke klage ... men når de sender meg SMS med beskjed om at jeg kan gå inn på en lenke X og endre utleveringssted, så er det rett og slett ikke sant.

  • Jeg kan ikke endre noe uten å registrere meg og gå med på en haug vilkår.

  • Når jeg registrerer meg, er alle muligheter til å endre noe på enkeltpakker "greyed out". Men jeg kan endre mitt foretrukne utleveringssted ...

  • ... noe de bare ignorerer, og sender meg ny SMS om at jeg har mottatt pakke til [ikke-nærmeste] med mer ljug om at jeg kan endre utleveringsstedet.

  • De kan derimot endre utleveringsstedet, tydeligvis. Skulle ha vært sendt til sted A, ble varslet sendt til sted B, dukker opp på sted C.



Ljug og clickbait for å få deg til å gi fra deg private data og få en markedsføringskanal, altså. I det minste er de ikke DHL, som forteller meg at jeg må kjøre til et eller annet sted ute i Skedsmo for å hente noe jeg skulle ha fått på døra.

   #89
 5,111     Sørnorge     0
Hadde noe lignende med Bring. De purret t.o.m på at jeg måtte komme og hente pakken på A, mens B sa den var på B, som sa den var på A. Det viste seg at den var lastet på en bil for utkjøring, og der ble den liggende. Har ikke opplevd slikt med postnord.
   #90
 3,587     0
I Trondheim var det mye rot da så å si alt av "gammeldagse" postkontorer ble lagt ned og overført til "post i butikk". Jeg måtte diverse ganger over til motsatt side av byen, eller til en "post i butikk" flere kilometer borte fra den som handterer mitt postnummer. Jeg måtte besøke ihvertfall fire "feilaktige" postkontorer for å få utlevert sendingene.

Det varte rundt et års tid, kanskje halvannet. Men etter at de fikk rutinene på plass har det fungert helt feilfritt her. Har ikke hatt leveringstrøbbel overhodet på årevis.

(Derimot har jeg stadig trøbbel med nettbutikker som sender varer med DHL: Når de ikke finner meg hjemme akkurat når de er der, er det visst umulig for dem å levere, og pakken blir returnert.)