7,247    9    0  

En som er misfornøy med Gilje....

 1     0
Svart eller ikke: Hold deg unna Gilje.

https://www.facebook.com/pages/Gilje-d%C3%B8rer/574757629242945?skip_nax_wizard=true

[hr]Administrator: denne tråden er splittet fra denne tråden - dette innlegget fra @ikke kjøp Gilje var ett av flere identiske som ble ansett som spam


   #1
 1,431     Oslo     0
Det er greit å være misfornøyd med produkter og tjenester - men ikke spam ned forumet!

Denne brukeren fikk ta seg en 10 dagers pause fordi han kun bruker nettstedet til å spamme med identiske linker i flere tråder om vinduer/dører. Vi har sendt PM til brukeren hvor vi ber ham om å beskrive prosessen i en tråd, så folk selv kan ta stilling til fakta og kanskje til og med diskutere saken - dette er tross alt et diskusjonsforum.

Dette gjorde brukeren ikke = pause.
Signatur
   #2
 1,043     Akershus     0
Spam er ikke bra, så bra at administrator reagerer.

Men linken til historien var ikke veldig vanskelig å finne ved å klikke på facebook-linken: http://gilje.azurewebsites.net/

Dersom beskrivelsen er riktig ser det ut som det er forbedringspotensiale...
   #3
 1,266     Aust-Agder     0
Håper hans historie er et unntak i alle fall, for jeg la 17 lapper i en Gilje-dør i forrige uke Grin
Signatur
lys
   #4
 322     Bærum     0
I utgangspunktet skal ikke forbrukere trenge å ha noen som helst kontakt med produsent/distributør av varene han kjøper, det er det forhandleren som skal ta seg av. Så her er det uansett ikke bare Gilje som har vært uryddige, men også forhandleren.

Det som er synd er at troverdigheten til TS svekkes her pga spamming, og følelsen av et slags korstog. Utviklingen og problemstillingene i saken burde vært presentert på en litt mer utfyllende måte. På den ene siden syns jeg synd på TS, men på den andre siden føles det som om det er noe som skurrer.

Hadde vært moro å høre flere sider av denne saken.
   #5
 1,596     0
Har ikke noen direkte dårlig erfaring med Gilje selv, men Nordan/windoornet har fikset opp på forbilledlig måte for min del!  Wink
   #6
 5,188     Østlandet     0
Sitat:

Historien går slik:

    Jeg bestilt 2 dører i januar/februar 2013 fra Gilje.
    Snekkeren min som satte inn dørene sier at det er noe veldig galt med den ene Gilje døra og at det ikke er mulig å få den tett.
    Det viser seg at den ene Gilje dør var bøyd!!! ikke skeiv; dørbladet og karmen (skal det vise seg) var bøyd i slagretning.
    Sammen med de som solgte Gilje døra brukte vi ikke mindre enn 3 uker før vi fikk snakket med noen på reklamasjon hos Gilje.
    Etter 2 mnd kom en serviceman fra Gilje for å titte på døra.
    Han tittet på Gilje døra 1 minutt og kommenterte: “wow denne døra var bøyd, du skal få ny!”
    Det gikk 2 mnd, så endelig kom han med ny dør fra Gilje. Etter montering så ser han at Gilje døra fortsatt ikke er tett! Det viser seg at karmen også er bøyd. Servicemannen fra Gilje sier ingenting, han bare drar!!!
    Jeg ringer og ringer og ringer men får aldri tak i noen fra Gilje!!! Jobber de i det hele tatt???
    Endelig! I Juli får jeg tak i en på reklamasjonsavdelingen til Gilje. Jeg forklarer saken og så begynner han å si at alt er min feil!!!!! WTF!!!! Makan til frekkhet. Han sier sågar at det er servicemannen til Gilje som har gjort feil, jeg skulle aldri hatt ny dør!!! ER DET MULIG: Døra var bøyd fra dag 1.

I vinter snødde det gjennom sprekken i døra og inn i gangen!
Dette er helt uakseptabelt!
Jeg har kjøpt Gilje dører for 25.000.- og nå må jeg kaste den ene splitter nye Gilje døra, den har jo UV verdi på -1.
DET KOMMER SNØ INN I GANGEN!

Dette er en advarsel til alle som vurdere å kjøpe dør hos Gilje:

    HOLD DERE LANGT UNNA GILJE!!!!!!

Sitat slutt.
Signatur
   #7
 1,043     Akershus     0
Feilmontering eller feil på døra? Det første er vel mest sannsynlig? Klå snekker eller Gilje?

Ebe
   #8
 4,452     Vestlandet     0
Kan et dørblad bli bøyd at feilmontering?
Signatur