53,438    32    14  

JKE Kjøkken: Noen med erfaringer fra denne kjøkkenprodusenten?

 345     3
Noen som har erfaring med kjøkken fra JKE? Det er et av alternativene fra Blink, som er vår leverandør.

  (trådstarter)
   #1
 345     0
Er det noen som har noe å si om JKE kjøkken? Positivt eller negativt eller midt på treet?
   #3
 150     Hordaland     0
Vi har JKE Design kjøkken, Kjøpte da vi pusset opp i 2006, kjempefornøyd!!!
Det eneste pb med de var at de rotet litt med leveransen, men de rettet fort opp igjen.

   #4
 2,172     Oslo     1
Vel, vi holder på å "sy sammen" en kjøkkenpakke vi ønsker å satse på til vårt kommende hus. Prisene vi henter inn legger vi fortløpende ut i denne tråden.

JKE er en av de som vi ønsker å titte nærmere på. Ser ut til å være mange fine kjøkken både i katalog og på nettsidene. JKE Design sin forhandler i Oslo er vår nærmeste butikk: Alna Kjøkken & Bad as.

Dette er ingen spøk: Jeg har nå møtt opp utenfor butikken (i annonsert åpningstid) 7 ganger uten å slippe inn. Ja, du leste riktig, syv ganger!!! Snakk om bomtur! Senest i dag (lørdag 24. mai) var døren stengt. På døren henger skiltet som sier; lørdag 10-14.

Noen ganger tidligere har de i hvertfall hengt ut plakater som sier: "Stengt pga. ferie/sykdom/kurs" osv, men nå gidder de tydeligvis ikke dette engang.

[s]Jævlig[/s] irriterende...for å si det mildt! Ønsker de ikke kunder?  Dette kan ikke være tilfeldigheter? Det er mulig at Alna Kjøkken & Bad stiller i særklasse hva anngår udugelige forhandlere av JKE? Noen andre som har sluppet inn i denne butikken? Jeg har møtt mange kunder utenfor butikken som åpenbart har gjort samme erfaringer som meg i lang tid nå.

Min erfaring er at firmaer som ikke klarer å opptre seriøst i "salgsfasen", garantert svikter ved klage/reklamasjon/behov for utbedringer.

Intill jeg slipper inn i butikken på Alnabru er mitt klare råd:
Styr unna JKE på Alnabru (Oslo) !

Jeg gjør et nytt, og definitivt siste, forsøk til uken.

Håper de gidder å åpne butikken for kunder snart...

   #5
 476     2
Om jeg hadde kommet til en butikk i åpningstiden og det var låst. Kunne jeg til nøds prøvd EN gang til før jeg hadde konkludert med å aldri besøke denne butikken mer. Makan til useriøsitet har jeg aldri hørt om før.

Send mail til JKE sentralt og fortell hvordan deres representant behandler kunder.

Og... IKKE kjøp kjøkken derfra. Det er nok av andre kjøkkenleverandører og de aller fleste har mer eller mindre det samme å tilby.
   #6
 22,342     Akershus     1

Dette er ingen spøk: Jeg har nå møtt opp utenfor butikken (i annonsert åpningstid) 7 ganger uten å slippe inn. Ja, du leste riktig, syv ganger!!! Snakk om bomtur! Senest i dag (lørdag 24. mai) var døren stengt. På døren henger skiltet som sier; lørdag 10-14.

Jeg synes du er tålmodig. Hvor lette tror du de blir å få tak i hvis noe går galt?
   #7
 2,172     Oslo     1
Ja hans9001, tanken har slått meg  ;)

Må innrømme at nå fremover går det litt sport i å finne ut hvor dårlig kundeservice det er mulig å levere - uten å gå konkurs!

Fant frem til regnskapstallene for Alna Kjøkken & Bad as nå, og det var ikke lystig lesing. De har de siste 5 årene omsatt for latterlig lave 5-6 mill per år - og tapt flere hundre tusen på driften hvert eneste år. Selskapets gjeld har de siste årene steget i takt med underskuddene.

Som sagt, skal gi de en sjanse til uken.

   #8
 22,342     Akershus     0
Jeg ville ikke betalt en krone i forskudd. Disse kan gå konkurs når som helst.
   #9
 468     1
Jepp. Jeg hadde holdt meg unna. Vi kjøpte kjøkken i en JKE-butikk i Bygdø Allé, men var vel i 98 eller noe, så jeg tror ikke den finnes lengre.
   #10
 1     0
Vi kjøpte kjøkken av Alna Kjøkken som ble levert i uke 3.

Det er enda ikke helt ferdig montert. Det er i bruk men ikke ferdig; mangler noen håndtak, mangler en skapdør, ikke justert skapene, har hatt deler liggende på stua i snart fem måneder.

Et skap som ble skadet er levert til deres lager men ikke kjørt ut til oss. Det har ikke vært folk her siden før påske.

Hver gang jeg ringer så svarer de at de skal ringe oss tilbake, eller litt uforstående 'har ikke XX ringt deg'? De siste dagene har de ikke svart telefonen.

Siste kontakt var en mail på onsdag da de lurte på hvor mye jeg hadde betalt.

Så ja, styr unna.