#61
 85     Slependen     0
Jeg har dårlig erfaring med Postnord både som sender og som mottaker... men de er billigere enn Bring. PN har rotet bort pakker som er så store at de burde være mulige å rote bort, de har ikke kommet på avtalte dager hverken for henting eller levering uten å gi beskjed, gods har blitt ødelagt ødelagte, instrukser om type bil har ikke blitt fulgt, dårlig kundeservice, forsinkede leveranser, m.m. Jeg har dårlig erfaring med Bring også, men ikke på langt nær like mye som med PN. Jevnt over synes jeg det går rimelig greit med PN... men som netthandler blir det en god del mer pakker enn for folk flest og uhell er uunngåelig. PN har dog et forbedringspotensial ifht Bring

   #62
 14     1
Jeg har stort sett bare positive opplevelse med Postnord siste 2 årene. Tidligere var det endel problemer. Kanskje det er store lokale forskjeller?
Postnord leverer som regel raskere enn posten her. Alt som kommer til området med posten stopper 1 døgn på sorteringssentralen uansett når på døgnet det kommer dit. Om pakken kommer inn klokken 3 om natten så går den aldri videre den dagen. Postnord pakker gjør aldri det.
   #63
 2,984     Vestlandet     0
PostNord er litt billigare enn Bring. Men eg er villig til å betala litt meir for å faktisk få pakken.
Signatur
HSt
   #64
 36,582     Lillestrøm kommune     0
For leverandørene så tror jeg forskjellen i pris er stor. Med mange pakker og med stort volum så er det jo alltid noe som kan gå galt, men det virker son de kunne lære litt(mye?) ved å sette seg ned å lese tråden her ...
   #65
 7,685     Bærum     0
En ting er at det går galt fra tid til annen. Det som er problemet er den elendige kundeservicen. De gir fullstendig blaffen i sluttkunden.
  (trådstarter)
   #66
 8,022     Bærum     2
Kan oppdatere tråden med at jeg har fått sagen jeg bestilte. Den ble personlig levert av PostNord ansatt i privat bil med beklagelser om alle problemer som har oppstått.

Må forøvrig skryte av verktøy.no som har stilt opp hele veien, og som har gitt meg behøring plaster på såret i form av oppgradert produkt, så vel som "trøstegave" levert sammen med sagen. Utrolig hyggelige folk.
   #67
 2,984     Vestlandet     0
Kudos til Verktøy.no. Kanskje dei bør oppmodast til å nytta posten, i staden for Postnord.

Likar verktøy.no sjølv, med unntak av prisinformasjonen deira. Dei hevdar at alt konstant er på tilbud. Ein kan t.d. sjå på Dewalt DW745 bordsaga med stativ dei sel. Den har vel konstant våre på tilbud til 6 490, nedsatt frå 10 829, i nokre år no. Detta må vera brot på marknadsføringslova.
Signatur

   #68
 4,193     0
Kudos til Verktøy.no. Kanskje dei bør oppmodast til å nytta posten, i staden for Postnord.

Likar verktøy.no sjølv, med unntak av prisinformasjonen deira. Dei hevdar at alt konstant er på tilbud. Ein kan t.d. sjå på Dewalt DW745 bordsaga med stativ dei sel. Den har vel konstant våre på tilbud til 6 490, nedsatt frå 10 829, i nokre år no. Detta må vera brot på marknadsføringslova.


Hvis 10829 er veil pris så kan jeg ikke se at dette er ulovlig?
   #69
 10,486     Akershus     0
Man kan ikke bare finne på en veil. pris, trekke av % og kalle det salg. Det skal være en reell pris, som produktet er solgt for. "salg" skal ikke være "fast".
Signatur
   #70
 2,984     Vestlandet     0
Greia er jo at 10 929 ikkje er ein reell pris, eller veiledande pris.

For at det skal kunna kallast eit salg/tilbud eller lignende må ein kunna dokumentera at vara normalt vert solgt for veil pris. Dette kravet vart sat til at minimum 2/3 av solgte varer måtte vera solgt til oppgitt førpris.

Verktøy.no har alltid hatt denne saga til 6 490. Då er det ulovleg å oppgi dette som eit tilbud, der ein oppgir ikkje reell førpris for å pynta på inntrykket av prisen.

Edit: orsak for avsporinga. Tråden handla om PostNord, som eg for øvrig har langt dårlegare erfaring med.
Signatur