#341
 1,431     Oslo     0

Rett skal være rett!


Forøvrig har registrert forummedlem "frufasan" fått anledning til å identifisere seg overfor forumadministratoren for å unngå evnt. mistanker om knytning til BDM Elektro fra Tranby.
Dette har vedkommende ikke ønsket å gjøre (enda). Vi må derfor (inntil videre) gå ut i fra at "frufasan" er nærstående BDM Elektro fra Tranby.


Da har jeg mottatt en henvendesle fra "frufasan" og jeg ser ingen grunn til å tvile på hennes utsagn og erfaringer.

Hun er en svært fornøyd kunde av BDM Elektro fra Tranby.

Frufasan har ingen forbindelse til firmaet utover å være en meget fornøyd kunde.
Hun skriver blandt annet dette i sin e-post:



Det jeg vil si kjennetegner firmaet BDM er at de er dyktige og forutsigbare (da også i forhold til pris de oppgir), og at jeg ikke får noen store overaskelser underveis i byggeprosessen....

Som det går fram, er jeg ikke kona til - eller daglig leder. Jeg er heller ikke mor, datter, søster, svigerinne, ansatt.... eller kona til kompisen. Jeg er rett og slett en fornøyd kunde, med stor respekt for <Navn på Daglig leder> og firmaet hans og de arbeidene de utfører, og jeg håper de klarer å ri stormen av..

Signatur

   #342
 57     Østlandet     0

Godt å høre at BDM-Elektro fra Tranby har kunder som er fornøyd.

I denne type tråder er det viktig at også fornøyde kunder står frem slik at ikke kun den negative bønnestengel dyrkes opp i skyene.

Når det er sagt har også jeg vært i kontakt med BDM-Elektro for en tid tilbake og jeg fikk da en svært godt inntrykk av både firma og Daglig leder. Desverre stoppet mitt "byggeprosjekt" opp av familiære årsaker.

Jeg hadde nok valgt BDM den gangen, og jeg skulle med glede valgt de neste gang også.
Alle kan få en misfornøyd kunde og det er det jeg opplever vi møter på i denne tråden.
   #343
 7,685     Bærum     0
Nå er det vel litt tidlig å skryte av et firma du ikke har benyttet. De fleste prøver vel å gjøre godt inntrykk før det tegnes avtale.
   #344
 57     Østlandet     0

Jeg tror de færreste opplever at jeg "skryter dette firmaet opp i skyene" ?

Som sagt:
... jeg har også vært i kontakt med BDM-Elektro for en tid tilbake og jeg fikk da en svært godt inntrykk av både firma og Daglig leder. Desverre stoppet mitt "byggeprosjekt" opp av familiære årsaker.

Jeg synes dette er en nøktern beskrivelse.
   #345
 1,027     0

Alle kan få en misfornøyd kunde og det er det jeg opplever vi møter på i denne tråden.



Nå har vel BDM demonstrert at ikke de evner å håndterer misfornøyde kunder.

En annen ting å tygge på; Om BDM er så j...a seriøse-hvorfor inngår de en så uklar avtale med en kunde? et seriøst firma opptrer seriøst hele veien, fra det første møtet med kunden til jobben er ferdig (og det er den ikke før kunden er fornøyd!).



   #346
 7,685     Bærum     0


Jeg tror de færreste opplever at jeg "skryter dette firmaet opp i skyene" ?

Som sagt:
... jeg har også vært i kontakt med BDM-Elektro for en tid tilbake og jeg fikk da en svært godt inntrykk av både firma og Daglig leder. Desverre stoppet mitt "byggeprosjekt" opp av familiære årsaker.

Jeg synes dette er en nøktern beskrivelse.
Nå skrev vel ikke jeg at du skrøt dem opp i skyene. Nå var Kalina også fornøyd i starten. Det var vel derfor hun valgte dem. Poenget mitt er at man kan ikke dømme hvor bra de er før man har prøvd dem. "The proof of the pudding's in the eating".
   #347
 752     0
Forskjellen på et godt og et dårlig firma ligger ofte i måten de behandler misfornøyde kunder.

Vi har så langt anekdotiske historier for at BDM er en seriøs aktør - akkurat som at vi har det samme for at de ikke er det. Vi vet simpelthen ikke. Sannsynligvis er de en velfungerende bedrift som mange andre.

Det vi imidlertid vet er at noen i den bedriften opprettet "falsk identitet" her inne for å skryte seg selv opp i skyene, og for å kaste utilbørlig mistanke på kunden.

En bagatell, vil noen si. Barnestreker og ikke noe å henge seg opp i.

Kundeservice fra helvete, vil andre si.

Men en ting skal Karlson på taket ha - navnet passer perfekt - en passelig tykk mann i sin beste alder som lyver, skryter og ødelegger ting. Om noen av dere skal innom BDM elektro, sjekk hvem som har propell på ryggen!

   #348
 2,413     Ønsker ikke besøk av deg     0
Synes BDM elektro for UFORTJENT pepper.

Jeg har overhodet ingen relasjoner til BDM elektro, bare så det er sagt.

Men dette virker som et vanlig elektrikerfirma med flere ansatte som har sin hverdag der.

TS offentliggjør navn og sine insinuasjoner. Selv med tap i forliksrådet kjører hun en offentlig uthenging basert på sin versjon alene. Hvorfor hun tapte i forliksrådet får vi høre fint lite om. Og hun får flere med seg her inne i tråden på jakten. Alt fra mistenkeliggjøring uten BEVIS på hvem personer er, driter faktisk ut personer ufortjent (frufasan).

Det TS gjør er å sette folk i gapestokken UTEN BEVIS ELLER RETTFERDIGHET. Og flere diskutanter er villig med til å kaste egg.

Hvis TS er så redelig, SÅ STÅ FRAM MED DITT FULLE NAVN. Så får vi se hvor gøy det blir når du havner øverst på google der du framstår som en vrang og vrien kverulant??

Er enig i at dette problemet bør løses på en minnelig måte slik at firma og kunde kommer ut på en grei måte.

Er også enig i at det er LITE KUNDEVENNLIG å snakke om "grossist listepriser" og få kunde til å tro at kunde gjør et "kupp".

Prøv å ordne dette på en minnelig måte er mitt råd. Og slutt denne uthengningen. Det blir bare for dumt.
   #349
 57     Østlandet     0


Synes BDM elektro for UFORTJENT pepper.


Det må jeg si meg sterkt uenig i.
Kunden beskriver sin opplevense av dette firmaet - det må de tåle.
Kunden beskriver situasjonen slik hun/han har opplevet den og det kan ingen sette spørsmålstegn ved.
Alle lesere av byggebolig.no har eget hode og klarer å sortere utspill fra kunde og firma.
Dette er kundens versjon - like it or not!


Men dette virker som et vanlig elektrikerfirma med flere ansatte som har sin hverdag der.


Ja, hva er alternativet? Hva trodde du dette var?
Ærlig talt!
Synes du det er feil om jeg hudfletter kundeservicen til Elkjøp i Drammen - kun fordi det jobber flere ansatte der som har sin hverdag der? Makan til håpløs yttring har jeg ikke hørt på lenge.


TS offentliggjør navn og sine insinuasjoner.


Dette er jo feilaktig informasjon fra din side Honda.
Jeg har nå lest hele tråden på nytt og det er ingen i det firmaet som er nevnt ved navn.


Selv med tap i forliksrådet kjører hun en offentlig uthenging basert på sin versjon alene. Hvorfor hun tapte i forliksrådet får vi høre fint lite om.


Forstår du hva forliksrådet er?
Man taper ikke en sak i forliksrådet!!



Hvis TS er så redelig, SÅ STÅ FRAM MED DITT FULLE NAVN. Så får vi se hvor gøy det blir når du havner øverst på google der du framstår som en vrang og vrien kverulant??


Håpløst krav fra din side.
Skal du kreve at alle som mener noe negativt om et firma i norge må stå frem med fult navn?
Jeg er misfornøyd med prisen på fyringsolje fra Esso o Oslo - jeg føler meg lurt - må jeg står frem med navn da?


Prøv å ordne dette på en minnelig måte er mitt råd. Og slutt denne uthengningen. Det blir bare for dumt.


Dette var vel det eneste du skrev i dette innleget som var verdt å merke seg  ::)
jaf
   #350
 6,305     tromsø     0
Med å starte rettsak om en juridisk bindende Ordrebekreftelse som inneholder pris per time og listepriser=  grossist priser, + moms + fortjeneste så risikerer jo kalina å tape mer. Er målet å få en dom på at muntlig avtale som vart gjort før ordrebekreftelse gjelder og overstyrer ordrebekreftelsen ? Får en det gjennom rettsvesenet som presidens så gjelder jo ikke noen ordrebekreftelser lengre for noe firma i norge. Alle ansatte i en bedrift lever av å overholde ordrebekrefelsen.Smile Kalinka kan tape 100 000 vis av kroner på egne og andres advokatutgifter og en advokat som kan kontraktsrett burde hjelpe henne til å lese ordrebekreftelsen som er kontrakt om arbeidet. Uansett hvordan en følesesmessig opplever det, så gjelder jo ordrebekreftelsen for selger og kjøper . En rett lar seg ikke styre av bare følelser. Men advokater tjener jo mer jo mer bråk de blir. Skuffede følelser blir penger ut for kunde og inn for avokat:) Hvorfor ikke legge ut ordrebekreftelsen her, sammen med skuffelsene.. Smile Bedre å bruke 200 000 på nytt kjøkken:  JKL