43,685    59    74  

Har du også blitt "svindlet" av Norgesenergi ?

 38,403     Lillestrøm kommune     7
Norgesenergi er ute å sammenligner sitt billigste spot pris produkt med andre leverandørers dyreste produkter, ikke rart at de er eid av Hafslund ...

http://www.na24.no/article3744702.ece

Men de har andre måter de "svindler" oss på :

På mitt abonement hadde de aktivert "Sparepakke" en ekstra kostnad på ca 30-40kr pr faktura.  For alle dere som har bestilt via rabatten på Elkjøp så står dette med liten skrift, men for at dere ikke skal merke dette så har dere fått denne uten avgift de første månedene (slik at dere ikke lengre er så ivrige å kontrollere Avtalegiro fakturaen)

For meg måtte de inrømme at siden jeg hadde endret kontraktstype etter denne bestillingen så var ikke denne "Sparepakke" bestillingen lenger gyldig og etter mange runder så er pengene nå kreditert.

Men det slutter ikke her, du tror du har Norgesenergis billigste abbonement fordi du har bestilte laveste spotpris abonnement, men "Gul-spot" er nå erstattet med "Gul e-spot" og de har lagt til nye 37kr/mnd for eksiterende Gul-spot kunder noen måneder før nyttår.

Dvs er du spot kunde hos Norgesenergi :

    - Bytt leverandør til en annen (Bruk konkuransetilsynets liste)

eller

    - gå inn på Min-side på Norgesenergi, slett alle sparepakker o.l. og bytt til "Gul e-spot"

Da får du ca tilbake den samme prisen du hadde den gangen du bestilte produktet ....

(Snart forhenværende NorgesEnergi kunde hvis noen lurte på det).

   #1
 22,342     Akershus     2
Etter et par problemer med Hafslund før har jeg byttet vekk fra dem. Var ikke klar over at Norgesenergi var deres, greit å vite.
   #3
 827     Kongsberg     2
Jeg sjekket opp i gamle fakturaer fra bandittene nå og ser at denne fastprisen for mitt vedkommende ble introduser fra og med fakturaen jeg mottok i august 2013.
Signatur
   #4
 911     Hordaland     2
Forbered deg på telefonterror etter du avslutter kundeforholdet ditt hos dem.
Jeg ble til stadighet oppringt fra et nummer der det ikke var noen i den andre enden, og etter noen sekunder ble det brutt.
Klarte etter noe leting finne ut hvem som stod bak dette nummeret, så jeg skal aldri mer bli kunde hos dem igjen.
   #5
 428     Dal     1
Jeg vurderte en gang å bytte vekk fra Hafslund som er min Nett levrandør, men fant ut at det kun var småpenger å spare på dette.. Det som jeg også har lagt merke til er at de fleste av disse luringene som vidreselger billig(ere) strømm, ikke gjør det så lenge om gangen…. Fra en test til en annen kan noen av de gå fra å være blant de billigste, til neste test er de blant de dyreste…. Derfor vil det på sikt lønne seg å holde seg hos Hafslund, som ligger sån midt på treet hele tiden..

Dessuten får jeg da kun en regning hver mnd, noe som er mer en nok Smile
  (trådstarter)
   #6
 38,403     Lillestrøm kommune     1
Kreditering av sparepakken tilsvarte en faktura på sommermånedene og den nye 37kr pr mnd vil tilsvare en til. Mitt poeng er at skal en først ha spotpris så må en ta dette uten tillegg hvis ikke er dette ingen vits. Å bidra med 10-20% i overskudd til Norgesenergi og Hafslund var ikke min plan.
   #7
 745     Sponvika     1

Forbered deg på telefonterror etter du avslutter kundeforholdet ditt hos dem.
Jeg ble til stadighet oppringt fra et nummer der det ikke var noen i den andre enden, og etter noen sekunder ble det brutt.
Klarte etter noe leting finne ut hvem som stod bak dette nummeret, så jeg skal aldri mer bli kunde hos dem igjen.


Sånne flagger jeg med en gang ;D

   #8
 135     Oslo     1
Jeg har også hatt denne "dealen" fra handel hos elkjøp. Lurer på hvor mange som har denne avtalen og hvor mange av disse som er klar over  hvor verdiløs "sparepakken" er? Lurer også på om jeg hadde muligheten til å forstå at jeg valgte denne avtalen når jeg handlet hos Elkjøp....

Har Gul-e-spot idag - burde sikkert byttet leverandør, men er lat og usikker på om de andre er noe bedre hva gjelder forretningsetikk  :-\

EDIT:

For alle dere som har bestilt via rabatten på Elkjøp så står dette med liten skrift, men for at dere ikke skal merke dette så har dere fått denne uten avgift de første månedene (slik at dere ikke lengre er så ivrige å kontrollere Avtalegiro fakturaen)

  Leste litt kjapt først - bra info HSt!
  (trådstarter)
   #9
 38,403     Lillestrøm kommune     2
Da er jeg (TS) blitt kunde hos Gubrandsdal Energi www.ge.no,  ikke helt overbegeistret for registrering av billigste abonnement via facebook (link ligger til høyre på siden), men hva gjør en ikke for å bytte fra Norgesenergi  ;D

Etter bestilling kom en e-post med klar beskrivelse av produktet, priser og betingelser.  Ser også ut som vi kan gå inn og legge inn ønske om varsel om prisendringer fra www.ge.no. Motsetningen hos Norgesenergi der skal du inn på nettsiden deres minst hver 14.dag  :P  for å se etter om de planlegger å legge på noen nye tillegg.

Jeg vil tro at de også vil prøve å selge noen tilleggspakker da de ikke tar betalt for elsertifikatet så vidt jeg forstår, men prøver de seg på sleipe triks så ser dere hvor de havner  :)

På konkuransetilsynets liste anbefales å filtrere bort forskudds/akonto betalinger slik at en unngår problemer med dette, ser et annet firma en bør unngå ligger litt høyt på listen i en slik kategori.
   #10
 95     Rygge     1
Da er vi to HSt!

Gjorde det samme som deg i dag, etter at jeg gjennom å lest denne tråden fikk sjekka egen historikk med Norgesenergi... Takk skal du ha HSt!

   #11
 923     1
Bruker min lokale pusher og netteier jeg, uten problemer, og prisene har heller ikke skremt meg. www.vtk.no
De er sikkert ikke billigst, men service og ærlighet er det lite å si på.
   #12
 4,452     Vestlandet     1
Opplevde det samme, selv om jeg hadde Norgesenergi fra før av og da visstnok "bare"  bandt meg videre. Sjekke nettsiden senere og de hadde ha endret mitt abb. Ringte, klaget og fikk da tilbake mitt Abb i forbindelse med huseierenes landsforbund.

Lureri var det!
Signatur
   #13
 2,348     Trondheim     1
Om noe virker nesten for godt til å være sant, så er det...............
Signatur
   #15
 364     Rælingen     1
Har Gudbrandsdal energi som det vises til lengre her oppe. Har vært kunde der en tid nå og er godt fornøyd. De har vært på topp tre ganske så lenge. Er da avtalen "kvitfjell worldcup spot" det gjelder. Får epost ved hver økning av et eller annet slag.

Ustakveikja er vel også et lignende stabilt firma etter det jeg oppfatter.

   #16
 364     Rælingen     1
Et enkelt søk viser at Norgesenergi var på klagetoppen i 2012. Er referert til mange andre saker de siste årene også ser jeg. Nok info til å styre unna kanskje?
   #17
 16     Oslo     2
Jeg ble oppringt av dem etter at jeg hadde byttet til Gudbrandsdal Social Spot (uten påslag på spotpris, og uten fastledd. Hvordan tjener de penger?).

Hafsluld ringte meg og tilbød en ny avtale uten fastleddet på regningen. Jeg sa at det var interessant, men spurte om hun ikke kunne sende det skriftlig, så jeg hadde mulighet til p vurdere det i ro og mak opp mot konkurrentene. Det var av en eller annen grunn ikke mulig. Når de ikke kan gi meg tilbudet skriftlig, så velger jeg å ikke ta dem særlig serøst.
  (trådstarter)
   #18
 38,403     Lillestrøm kommune     1
Jeg vil tro at de som selger uten påslag enten lokker folk til tilleggspakker eller til å gå over til fastpris. Gjøres dette på en redelig måte så havner de jo ikke her på BB Wink

En annen mulighet er jo at de også produserer energi så de går jo ikke nødvendigvis med tap selv om de selger under spot-prisen. De mer spekulative kjøper vel også strøm på langtidskontrakter der de spekulerer på pris. Derfor skal du ikke velge leverandører som krever forskudd.
   #19
 30     1
Jeg jobber for SFE (Sogn og Fjordane Energi), som er en kraftleverandør, så jeg skal ikke henge ut noen konkurrenter her, men jeg hører stadig om folk som opplever lignende:

- Noen har vært på et billigprodukt de fant på Konkurransetilsynet, og plutselig har leverandøren flyttet de over på et langt dyrere produkt.
- De ser tilfeldigvis at det er lagt på unødvendige tilleggsprodukt de ikke har behov for. Disse kan fort koste over en tusing i året, klart strømregningen blir mye dyrere når man skal betale sparepakker, pristaktjenester, strømforsikring osv...
- De har en avtale med Topp 5 eller Topp 10 garanti, noe som høres veldig bra ut. Det mange selskaper gjør er å sammenligne seg med et utvalg av konkurrenter, ikke de 5 eller 10 billigste, prisen er derfor ikke nødvendigvis billig likevel. Mange av disse produktene er også standard variabel produkt, over tid er ekspertene klare på at spotpris er det billigste.
- Etter inngåelse av avtale finner de flere skjulte påslag. En bekjent lurte på å bytte til en stor nasjonal strømleverandør, og produktet såg veldig billig ut helt til han leste vilkårene. Med liten skrift sto det at påslag kom i tillegg til fastbeløp og kostet 2,9 øre/kWh.
- TV2 Hjelper deg hadde en fin sak der de viste hvor vanskelig det var å bestille de billige lokkeproduktene, plutselig ble folk linket inn på et dyrere produkt på hjemmesiden.

Vi ber alltid våre kunder kontakte oss om de får et tilbud fra en annen leverandør, slik at vi kan si om det produktet faktisk er billigere enn det vi tilbyr, og hva de evt må passe på. Når vi har regnet på det, er vi nesten alltid billigere enn "billigproduktet" kunden får tilbud om. Unntaket er lokketilbudene som ligger ute med 0,- i fastbeløp og 0,- i påslag, men disse kundene blir som oftest flyttet over på noe dyrere etter 3 mnd.
Signatur
  (trådstarter)
   #22
 38,403     Lillestrøm kommune     1
... og nå ringte Norgesenergi og lurte på hvorfor en kunde hadde forsvunnet ...

Vi hadde for så vidt en helt grei samtale der jeg fortalte at så lenge de lurer inn kostnadsøkninger på kontrakter uten å varsle kunden (og billigere kontrakter eksisterer) så blir de misfornøyd og jeg fortalte også at noen forteller dette til andre  ;D

Jeg kan legge til at på Gudbrandsdal Energi sine nettsider så kunne jeg krysse av på e-post varsel om prisøkninger, ikke sikkert at prisen vil holde seg, men varsle ser det i alle fall ut til at de skal klare.
   #23
 661     Bærum     1
Vi har vært kunder av Gudbrandsdal Energi i 8 år, og er veldig fornøyde. Opplever at de jevnt over er konkurransedyktige på pris, selv om det ofte er noen som er billigere i perioder.
   #24
 30     1
Jeg har jevnt over et godt inntrykk av Gudbrandsdal Energi  :)

En liten utfordring (dette gjelder mange selskap) for kundene er at de har 12 ulike produkt så det kan være vanskelig å orientere seg for å finne det billigste. Bare på spotpris har de fem ulike avtaler der månedsbeløpet varierer fra 0,- til 66,- og påslaget varierer fra 0 øre/kWh til 4,2 øre/kWh.

Det aller billigste spotproduktet er et kampanjeprodukt som må bestilles på facebook. De har alltid ett sånt produkt liggende, så trolig øker de prisen etter en stund, for så å opprette et nytt kampanjeprodukt. Har du prisvarsling og er våken, kan du sikkert bare bytte over til det nye kampanjeproduktet  :)

Ellers er det bare å sende meg en pm om dere har fått et tilbud dere lurer på er bra, eller om dere har andre spørsmål knyttet til strømregningen  Smile
Signatur
   #26
 30     1
Ja, det får da være grenser til snikreklame  Wink

Konkurransetilsynet er ellers en grei oversikt, selv om det er mange produkt som ikke står der av ulike grunner.

Stort sett er det snakk om små prisforskjeller, så velg en leverandør du er fornøyd med, som yter god service og som det er mulig å få tak i om det skulle være noe  Smile
Signatur
   #27
 615     Øvre Eiker     1
Jeg har selv byttet tilbake til lokalt energiselskap etter et år med Telinet. Grunnen er akonto-regninger basert på skyhøye antatte priser og regninger som er så rotete at det er umulig å finne ut hva jeg egentlig betaler uten å sette opp regnskap selv.
   #28
 661     Bærum     1

Stort sett er det snakk om små prisforskjeller, så velg en leverandør du er fornøyd med, som yter god service og som det er mulig å få tak i om det skulle være noe  :)


Jeg opplever tvert imot prisforskjellene som store, så jeg ville absolutt sjekket prisene (og satt meg inn i prismodellene, og prishistorikk) grundig før jeg valgte leverandør.  Pris er jo det desidert viktigste kriteriet når man velger strømleverandør. De gangene man har behov for å ringe dem er jo fordi man har spørsmål relatert til pris/faktura...
   #29
 30     1
Det kan selvsagt være store prisforskjeller, men nå tenkte jeg ift om du gikk inn på spotprisproduktene som ligger på Konkurransetilsynet. Selve spotprisen er lik for samme prisområde, forskjellen ligger i str på fastbeløp og påslag.

Poenget mitt var at det for noen er andre ting enn pris som også spiller en rolle.
Dette kan være service, tilgjengelighet, at de støtter lag og organisasjoner i nærområdet ditt osv  :)

Hvis du kun er opptatt av pris bør du hoppe fra kampanjeprodukt til kampanjeprodukt på spot slik at du kun betaler spotpris og ikke noe fastbeløp eller påslag. Men da må du være en aktiv kunde som passer på jevnlig og bytter med en gang du ser at leverandøren vil flytte deg over på et annet produkt, eller øke prisen på ditt eksisterende produkt.
Signatur
   #30
 661     Bærum     1
Alt for mye styr å drive og bytte hele tiden. Da velger jeg heller en tilbyder som jevnt over er billig, og Gudbrandsdal Energi ligger jevnt over høyt oppe på ulike forbruksmønstre og abonnementstyper - så det anses jeg som en trygg leverandør å velge.
   #31
 30     1
Helt enig, jeg hadde aldri giddet å velge et kampanjeprodukt der jeg må bytte hver tredje måned.

Lov å spørre hvilken avtale du har? Evt på pm  :)

Signatur
   #32
 105     Vest_Agder     1
Fikk telefon fra Norgesenergi for noen dager siden:

- Hei dette er (noen) fra NE. Nå har vi endelig fått et lenge etterspurt produkt. Vi kan dele opp regningene dine slik at du betaler lik sum hver mnd utfra hvor mye du brukte i fjor, og så betaler vi tilbake på slutten av året hvis du har betalt for mye. Dette koster bare 29 kr pr mnd. Så da kan jeg jo bare sette deg opp på det!

- Det har jeg ikke bruk for.

-*dørgende stille* Men...er det ikke greit å betale litt mindre nå på vinteren? Nå som det er så mange andre regninger?

- Har ingen problemer med å betale regningene mine.

-*mer stillhet* Men...da lar vi det stå åpent, så kan du si ifra når du vil ha det!

-Ja jøss...
   #33
 2,348     Trondheim     2

Fikk telefon fra Norgesenergi for noen dager siden:

- Hei dette er (noen) fra NE. Nå har vi endelig fått et lenge etterspurt produkt. Vi kan dele opp regningene dine slik at du betaler lik sum hver mnd utfra hvor mye du brukte i fjor, og så betaler vi tilbake på slutten av året hvis du har betalt for mye. Dette koster bare 29 kr pr mnd. Så da kan jeg jo bare sette deg opp på det!

- Det har jeg ikke bruk for.

-*dørgende stille* Men...er det ikke greit å betale litt mindre nå på vinteren? Nå som det er så mange andre regninger?

- Har ingen problemer med å betale regningene mine.

-*mer stillhet* Men...da lar vi det stå åpent, så kan du si ifra når du vil ha det!

-Ja jøss...

En sak er klar, det er aldri slik at noen ringer deg for at de skal stå igjen med mindre inntekter.
Signatur
   #34
 615     Øvre Eiker     1
En liten oppdatering her. Jeg har nå fått avregning etter at jeg sa opp mitt abbonnement med Telinet. Totalt i løpet av 10,5 måneder hadde jeg betalt over 13 000 kroner, og brukt strøm for drøyt 5000. Det ble da litt over 7 000 tilbake.

Hadde de overberegnet akontoen litt mindre og avregnet oftere hadde jeg kanskje fortsatt hos dem. Hvis Telinet leser dette slipper de å ringe og spørre om hvorfor jeg byttet tilbake. I grunnen litt rart at de ikke har ringt enda, men de har kanskje vent seg til at folk forsvinner etter et år, og heller satser på å kapre nye kunder i stedet for å prøve å beholde gamle kunder.
  (trådstarter)
   #35
 38,403     Lillestrøm kommune     1
Det finnes firmaer som er verre enn Norgesenergi, siden Telinet er nevnt så kan jeg legge til at jeg ikke har hørt noe godt om disse og at stigmv's erfaringer er på linje med de erfaringer jeg har hørt andre Telinet kunder har hatt.

Fjern valget for akonto-betaling ved valg av tilbyder så faller disse forhåpentligvis også ut på listen fra Konkurransetilsynet (Dvs bruk kun etterskuddsbetalte avtaler).

   #36
 148     1
Tenkte bare jeg skulle løfte denne, da jeg oppdaget det samme da jeg fikk min første faktura fra Norgesenegi i dag, med påslag på 88,50 for Sparepakken i 59 dager, eller Svindelpakken som jeg synes er et mer beskrivende navn....

Ringte Kundeservice og fikk stoppet den fra dags dato, og anbefalte konsulenten å fjerne den fra dag 1... Men det øret hørte han visst ikke på.

Fikk også vite at jeg har 9 måneders binding, er det virkelig lov å binde kunder for 9 måneder når de har latt seg kjøpe for et gavakort på Elkjøp til 500 kroner?
   #37
 919     Norge     1
Har hatt Gudbrandsdal energi i 7-8 problemfrie år. Ligger blant de billigste år etter år. Bruker appen på ipad så oversiktlig og greit.
   #38
 148     2
Fool me once shame on you - fool me twice - shame on me.... Bytter selvfølgelig ASAP, men vi er bundet fram til 15.september i følge KS på Norgesenergi. Noen tips til hvordan/om man kommer seg ut av denne avtalen?
   #39
 10,486     Akershus     1
Men i villeste hel*** !?!?!?!?
Dine tjenester: Norgespakken : Aktiv. Bladdibla om hvor bra det er og hvor mye det inneholder, og alt dette for kun 2 kr. 50 øre pr. dag .. ?? Jeg har da for f*** ikke bestilt noen norgespakke!?!?!?

Dette fremkommer selvsagt ikke på varsel jeg får om e-faktura. Jeg har tidligere litt dårlig erfaring med e-faktura, og det ble ikke noe bedre nå.
Signatur
   #40
 148     1
Var det en til som våknet? Bra!!

frodes - du kan jo bytte til Sparepakken, da får du akkurat det samme for bare 1kr 50 øre per dag 😉!
   #41
 148     1
frodes - du kan jo bytte fra Norgespakken til Sparepakken, da får du akkurat det samme for bare 1kr 50 øre per dag 😉!
   #42
 10,486     Akershus     1
Ja, absolutt en til som våknet.
Jeg har bedt dem svare på hvor lenge jeg har hatt dette, og at de sender kopi av bekreftelsen hvor jeg har bestilt greiene.
Signatur
   #43
 6,009     Finnmark     1
Mange aktører som skal tjene mye på diffuse avtaler....... Og alle avtaler med forskudd/akonto innbetaling er bare å styre langt unna..........
Vi har hatt fastprisavtaler siden 2009, en periode med trønderenergi( kunne ikke få slik avtale lokalt da) men har byttet til lokale kraftlaget igjen nå.........de tar 49 kr måneden uansett avtale man har, nå har vi garantikraft avtale: spotpris med tak!
Syns det er ok med en leverandør strøm/nettleie....

Selvsagt kunne vi spart på spotpris, men med relativt høyt forbruk oftest over 30000kWt så vil jeg være gardert mot store hopp i prisen........noen år tilbake var jo pris over 1kr KWt;)

Har du også blitt "svindlet" av Norgesenergi ? -  - HSt
Signatur
   #44
 10,486     Akershus     1
Jeg fikk beskjed fra norgesenergi at de visstnok har vært i kontakt med meg i fjor høst, hvor jeg bekrefter å ha bestilt noe "best deal" - pakke, der man kan tjene bonuspoeng hos Norwegian og greier. De første 3 mnd var gratis, og jeg har betalt på dette tullet siden 1. januar 2015. Jeg ba også om kopi av min bekreftelse hvor jeg bestiller, men den har jeg måttet purre på.

Av alle rare sånne avtaler, så kanskje man skulle se nærmere på Fjordkraft eller hva det er for noe, som lover ekstra trumf-rabatt på drivstoff hos shell?
Signatur
   #45
 5     1
Byttet faktisk fra NOrgesenergei (tilbake) til fjordkraft nå. Da vi tegnet avtalen med norgesenergi på Lefdal, fikk vi beskjed at vi kunne melde oss ut så fort vi hadde lyst - men i realiteten måtte vi være kunde der i 9 måneder før dette var tillatt (Noe som sto med liten skrift i brosjyren vi fikk), og i tillegg har strømregningen vår denne vinteren vært mye høyere enn tidligere år (da vi har brukt fjordkraft), på strømregningen ser jeg at Norgesenergi i tillegg til sin størmpris og det lovpålagte påslaget, har tatt over 2 kroner i påslag for hver dag vi har vært kunder der ... !!! . Norges Energi går vi ALDRI tilbake til
   #46
 10,486     Akershus     1
Når jeg sjekker på sidene til konkurransetilsynet, så får jeg opp 4 tilbydere som ikke tar tillegg på spot-prisen. Er ikke det litt for godt til å være sant?
Signatur
  (trådstarter)
   #47
 38,403     Lillestrøm kommune     1
Har kraftleverandør egen produksjon eller langtidskontrakter så betaler de jo ikke nødvendigvis spotpris på innkjøp. Jeg tror derfor de ikke taper på dette selv om de prøver å fremstille det slik.

Ellers ser jeg at de følger samme mal som tidligere, liten skrift og gratis de første månedene og de håper brukeren har sluttet å åpne fakturabilaget når tid for å betale eventyrproduktene deres starter.
   #48
 5,416     Langhus     1
Norgesenergi ringte meg for litt siden for å selge denne sparepakken, prøvde å fortelle meg at jeg brukte 15000kwt mer enn faktisk forbruk for å få tilbudet til å virke bedre... Sende noe skriftlig, neeeheeeei, kan sende når du har signert, yeah right...
Signatur
   #49
 691     Trondheim     2
Takk for bra informasjon. Vurderte å gå over til Norgesenergi, men skal finne noen annen etter å ha lest dette Smile.
   #50
 918     OSLO     1
En liten oppdatering her. Jeg har nå fått avregning etter at jeg sa opp mitt abbonnement med Telinet. Totalt i løpet av 10,5 måneder hadde jeg betalt over 13 000 kroner, og brukt strøm for drøyt 5000. Det ble da litt over 7 000 tilbake.

Hadde de overberegnet akontoen litt mindre og avregnet oftere hadde jeg kanskje fortsatt hos dem. Hvis Telinet leser dette slipper de å ringe og spørre om hvorfor jeg byttet tilbake. I grunnen litt rart at de ikke har ringt enda, men de har kanskje vent seg til at folk forsvinner etter et år, og heller satser på å kapre nye kunder i stedet for å prøve å beholde gamle kunder.


Oppdaget den overfaktureringen tidlig, og ringte for å klage. Tenkte kanskje det var mulig å få noe av det tilbake, men neida. Så spør jeg om den eneste måten å få pengene tilbake på er å bytte leverandør, og det kunne fyren på telefonen bekrefte.

Så da byttet vi til Fjordkraft, og fikk tilbake over 5000,- etter bare to måneder hos Telinet.
   #51
 1     0
Helt sykt å påstå at Hafslund fortsatt er dyrt.
Da er det noen som trenger en grundig opplæring når det kommer til strømmarkedet.
   #52
 3,083     Gol     1
Æsj, også jeg som akkurat har bundet meg til Norges energi for et år... Hadde hørt glemt denne tråden:(
Signatur
   #53
 7,686     Bærum     2
Helt sykt å påstå at Hafslund fortsatt er dyrt.
Da er det noen som trenger en grundig opplæring når det kommer til strømmarkedet.
Hvordan kan du mene det? De ligger ikke akkurat øverst på listen. Jeg har hatt Gudbrandsdalen Energi i flere år. Ser at de fremdeles er konkurransedyktige. Jeg har Hafslund som nettleverandør. Er ikke imponert. De har pålegg om å bytte stolper i veien hos oss, men de gir totalt blaffen.
   #55
 10,486     Akershus     1
Helt sykt å påstå at Hafslund fortsatt er dyrt.
Da er det noen som trenger en grundig opplæring når det kommer til strømmarkedet.


Har du noe med hafslund eller norgesenergi å gjøre?
Signatur
   #56
 3,083     Gol     1
Æsj, også jeg som akkurat har bundet meg til Norges energi for et år... Hadde hørt glemt denne tråden:(


Husk at du har 14 dagers angrefrist:
https://norgesenergi.no/Documents/NE%20Angreskjema%20tjenester.pdf


Sant så sant men det var i januar så.. Men var jeg ikke fornøyd etter 12 mnd så skulle jeg få igjen fastbeløpet.. Smile
Og strøm må man nå ha uansett..
Signatur
   #57
 10,486     Akershus     1
Jeg er litt sen med tilbakemeldingen, men det gjør vel strengt tatt ikke noe å bumpe denne tråden litt heller.

Norgesenergi hadde visst ingen lydfil på samtalen der jeg bestilte dette tullballet demmes, så de har refundert noen kroner.
Signatur
   #58
 192     Hordaland     1
Jeg er litt sen med tilbakemeldingen, men det gjør vel strengt tatt ikke noe å bumpe denne tråden litt heller.

Norgesenergi hadde visst ingen lydfil på samtalen der jeg bestilte dette tullballet demmes, så de har refundert noen kroner.

Grin JA ! Riktig.
Den eneste gangen de ved en glipp klarte å slette et opptak av en samtale.
Signatur