Snakk om ironi! Akkurat når jeg var midt i denne tråden ringte det en hyggelig svensk pike fra Bonier og ville "gi" meg en pulsklokke til en verdi av 600kr og et prøvenummer på Aktiv trening eller noe i den dur for bare 99kr siden jeg abonnerte på GDS. Etter bare to forsikringer om at jeg ikke var interessert ønsket hun meg en god kveld og la på, så jeg synest det var helt ok å bli oppringt. Jeg hater når de bare maser og maser for så å slenge på når de forstår at løpet er kjøpt.
Nå begynte jeg nesten å lure på om det var jeg som hadde skrevet det første innlegget her, da jeg også sendte de en epost for noen dager siden med ønske om at de slutter å ringe meg. Eposten har jeg ikke fått noe svar på, men hvis de fortsetter så er det ikke så vanskelig å si opp abonnementet og sende en epost med forklaring. Jeg er ikke noe sportsfanatiker, så dette aktiv fritid kan de gjerne sende noen andre istedet.
Nå begynte jeg nesten å lure på om det var jeg som hadde skrevet det første innlegget her, da jeg også sendte de en epost for noen dager siden med ønske om at de slutter å ringe meg. Eposten har jeg ikke fått noe svar på, men hvis de fortsetter så er det ikke så vanskelig å si opp abonnementet og sende en epost med forklaring. Jeg er ikke noe sportsfanatiker, så dette aktiv fritid kan de gjerne sende noen andre istedet.
Tydligvis ikke bare jeg som er lei av dette nei. Jeg klarer helt fint å bestille det jeg selv trenger uten noen snille selgere som skal påminne meg om det.
Avventer også e-post og svaret der. Men det burde være rimelig enkelt for dem å kunne ha liste over dem som ikke ønsker noen reklame på telefon.
Tydligvis ikke bare jeg som er lei av dette nei. Jeg klarer helt fint å bestille det jeg selv trenger uten noen snille selgere som skal påminne meg om det.
Å minne deg på ting du trenger er konas jobb. Selgeren skal minne deg på det du ikke trenger
Tydligvis ikke bare jeg som er lei av dette nei. Jeg klarer helt fint å bestille det jeg selv trenger uten noen snille selgere som skal påminne meg om det.
Å minne deg på ting du trenger er konas jobb. Selgeren skal minne deg på det du ikke trenger ;)
Dårlig med kone her i gården altså (hei hei alle forumjenter, noen som vil se på verktøysamlinga mi?? ). Så da trenger jeg iallefall ikke noen til å minne meg på det jeg ikke trenger
Nå begynte jeg nesten å lure på om det var jeg som hadde skrevet det første innlegget her, da jeg også sendte de en epost for noen dager siden med ønske om at de slutter å ringe meg. Eposten har jeg ikke fått noe svar på, men hvis de fortsetter så er det ikke så vanskelig å si opp abonnementet og sende en epost med forklaring. Jeg er ikke noe sportsfanatiker, så dette aktiv fritid kan de gjerne sende noen andre istedet.
Tydligvis ikke bare jeg som er lei av dette nei. Jeg klarer helt fint å bestille det jeg selv trenger uten noen snille selgere som skal påminne meg om det.
Avventer også e-post og svaret der. Men det burde være rimelig enkelt for dem å kunne ha liste over dem som ikke ønsker noen reklame på telefon.
Jeg opplever også en del spam, etter at jeg registrerte meg på nettsidene til GDS
Jeg trenger ikke å abonnere på noe. Det har Bonnier klart å gjøre for meg helt av seg selv. Jeg abonnerer på Gjør det selv, og plutselig fikk jeg takkebrev for å ha abonnert på Ill. vitenskap historie..
Jeg får en del tilbud på mail, men ikke på tlf så da er det greit.
Det som ikke er greit er at alt for mye i GDS bare er oversatt fra dansk. Innimellom blir byggeskikken så forskjellig at det hele blir lite relevant (og tildels ulovlig etter norske regler, feks bygging av nytt vindfang med 10 cm isolasjon).
Akkurat når jeg var midt i denne tråden ringte det en hyggelig svensk pike fra Bonier og ville "gi" meg en pulsklokke til en verdi av 600kr og et prøvenummer på Aktiv trening eller noe i den dur for bare 99kr siden jeg abonnerte på GDS.
Etter bare to forsikringer om at jeg ikke var interessert ønsket hun meg en god kveld og la på, så jeg synest det var helt ok å bli oppringt.
Jeg hater når de bare maser og maser for så å slenge på når de forstår at løpet er kjøpt.
Eposten har jeg ikke fått noe svar på, men hvis de fortsetter så er det ikke så vanskelig å si opp abonnementet og sende en epost med forklaring.
Jeg er ikke noe sportsfanatiker, så dette aktiv fritid kan de gjerne sende noen andre istedet.
Tydligvis ikke bare jeg som er lei av dette nei. Jeg klarer helt fint å bestille det jeg selv trenger uten noen snille selgere som skal påminne meg om det.
Avventer også e-post og svaret der. Men det burde være rimelig enkelt for dem å kunne ha liste over dem som ikke ønsker noen reklame på telefon.
Å minne deg på ting du trenger er konas jobb. Selgeren skal minne deg på det du ikke trenger
Dårlig med kone her i gården altså (hei hei alle forumjenter, noen som vil se på verktøysamlinga mi?? ). Så da trenger jeg iallefall ikke noen til å minne meg på det jeg ikke trenger
Jeg opplever også en del spam, etter at jeg registrerte meg på nettsidene til GDS
Det som ikke er greit er at alt for mye i GDS bare er oversatt fra dansk. Innimellom blir byggeskikken så forskjellig at det hele blir lite relevant (og tildels ulovlig etter norske regler, feks bygging av nytt vindfang med 10 cm isolasjon).
Sier nok opp (igjen).
En ide å spinne videre på Administrator? jeg melder meg frivillig som verktøyspaltist !
Lekehusbloggen min
Terassebyggebloggen
260m2 bta trehus etter TEK07, Thermia Optimum G2 8kw i serie med 200ltr OZO Super. 180m energihull. Roth vannbåren varme.