#52
 7     sarpsborg     0
Hei

Vi beklager leveringssituasjonen for Roth-priodukter på det sterkeste. Årsaken til disse problemene at vår leverandør av den nylig innlagte Roth-porteføljen dessverre ikke har hatt den leveringsdyktigheten vi har blitt lovet. Vi har nå endelig fått løst dette problemet ved at vår leverandør har tatt inn store deler av Roth sin produktportefølge til lager. I tillegg vil også vi ta inn de mest solgte produktene fra Roth til vårt lager.

Vi beklager igjen overfor de kundene som har opplevd forsinkelser som følge av dette.

vvskupp.no bestreber seg maksimalt for å overholde forventede leveringstider. For 2011 lyktes vi med dette for 95% av totalt 8153 innkomne ordrer. Vårt mål for 2012 er å ytterligere øke vår leveringsdyktighet!

Mvh


Håkon Tegneby
Daglig Leder
vvskupp.no

Signatur
   #53
 343     N     0

Hei

Vi beklager leveringssituasjonen for Roth-priodukter på det sterkeste. Årsaken til disse problemene at vår leverandør av den nylig innlagte Roth-porteføljen dessverre ikke har hatt den leveringsdyktigheten vi har blitt lovet. Vi har nå endelig fått løst dette problemet ved at vår leverandør har tatt inn store deler av Roth sin produktportefølge til lager. I tillegg vil også vi ta inn de mest solgte produktene fra Roth til vårt lager.

Vi beklager igjen overfor de kundene som har opplevd forsinkelser som følge av dette.

vvskupp.no bestreber seg maksimalt for å overholde forventede leveringstider. For 2011 lyktes vi med dette for 95% av totalt 8153 innkomne ordrer. Vårt mål for 2012 er å ytterligere øke vår leveringsdyktighet!

Mvh


Håkon Tegneby
Daglig Leder
vvskupp.no




Har forståelse for at problemet kan ligge hos underleverandør. Men:
Forsøk på litt konstruktiv kritikk:

Problemet blir denne datoen som kalles "forventet levering" som mildt sagt blir forvirrende når den ligger en uke frem i tid og forskyver seg hver eneste dag.
Lovnader og bekreftelser om levering som ikke blir overholdt hjelper heller ikke. Kommunikasjon er alfa og omega, hvis det er usikkert når denne kommer inn på lager, så fortell det til kunde - 
hvis kunden trenger varene omgående så må han bestille et annet sted!
En butikk som hadde vært så ærlig hadde ihvertfall fått et pluss i boka hos meg.

   #54
 7     sarpsborg     0
Hei igjen

Vi takker for konstruktiv kritikk og vil selvfølgelig ta tak i dette.

Når det gjelder "forventet leveringstid" vil denne først låse seg til en fast dato når bestillingen er foretatt. Årsaken til dette er at varer vi ikke har på lager først blir bestilt fra vår leverandør når vi har ordre på denne...
Signatur
   #55
 472     Asker     0
Ofte er det ikke noe problem for meg å vente på varer eller håndverkere i ukesvis. Men det betinger at de gir beskjed, da er det HUNDRE ganger enklere å forholde seg til, ofte uproblematisk. Men når man lover og lover, uten å holde det, da kan selv en dags venting være mer irriterende en flere uker dersom man er klar over at det blir forsinkelser..

Fatter ikke at ikke byggebransjen lærer seg dette, de har vel vært kunder i ulike sammenhenger de også, med varierende erfaringer..
Signatur
   #56
 343     N     0

Hei igjen

Vi takker for konstruktiv kritikk og vil selvfølgelig ta tak i dette.

Når det gjelder "forventet leveringstid" vil denne først låse seg til en fast dato når bestillingen er foretatt. Årsaken til dette er at varer vi ikke har på lager først blir bestilt fra vår leverandør når vi har ordre på denne...



Vel, jeg la inn bestilling for 1 måned siden på disse Roth delene, og fram til i dag da jeg avbestilte delene, så flyttet denne datoen seg hver dag.
   #57
 2     0
Jeg har bestilt varer fra vvskupp,vasabo toalett og svedbergs vask,dette har jg nå ventet i over en måned på.ingen tilbakemelding.ser kun at det er firsinket ved at jeg sjekker vvskupps nettsider.foreløpig en utrolig dårlig service....

   #59
 2     0
Har purret på mine varer med flere mail og også spurt om evt kompensasjon,da jeg måtte avbestille rørlegger osv,men etter 5 min på siden her fikk jeg tilbud om ett avslag på 500. Noe jeg ikke aksepterte.men har og blitt lovet at varene er på lager på mandag,og da vil ble sendt direkte til meg....så får vi se....ser at ny levering på nettsiden er estimert til 110712 ......
   #60
 173     Oppland     0
Jeg har forsøkt å bestille fra vvskupp 3-4 ganger, samtlige ganger har dato for leveranse blitt skrudd frem i tid for hver gang jeg har sjekket status. Det virker ikke som om de har kontroll på lagerbeholdning i det hele tatt! En av ordrene måtte jeg bare kanselere å bestille fra et annet sted, da jeg rett og slett ikke hadde tid til å vente. Bestilte da fra 24vvs.no, og fikk samme varen levert på døra litt over 1 døgn etter bestilling. Sidene til vvskupp er foresten også veldig trege.