I går fekk eg faktura frå dei på 5000+ mva på legging av garasjegolv + fakturagebyr. Totalt 6331,-
I tillegg til alt det andre som er nevnt her, så er også fakturagebyret ulovlig...
Håndverkertjenesteloven, §36: "(2) Tjenesteyteren kan ikke kreve bestillingsgebyr, ordregebyr, ekspedisjonsgebyr, gebyr for skriving og sending av rekning e.l. i tillegg til prisen for tjenesten."
Syns virkelig synd på deg, det er ikke noe morsomt å bli utsatt for denne typen behandling. Lykke til videre!
Eg har sendt inn klage til Forbrukarrådet i dag. Eg er spent på å høyre frå dei, og kva dei seier. Det største problemet er sjølvsat at eg aldri har fått noko skriftleg.
Signatur
Aleinemamma som byggjer hus- aleine. Klart eg kan!
Prøv å sende ein mail for å fiske ut den munnlege avtalen dåkke hadde, at dei skulle gjere dette gratis pga feil på golvet. Kanskje svarer dei noko som kan felle dei!
Som du ser i tråden ovenfor er det bare å betale beløpet som avtalt. Men problemet i tvistesaken er at det bare er ord mot ord. Så du får prøve å få dem til å innrømme skriftlig hva som var avtalt.
Erfaringen min med Weikle på Vinstra er at de var så dyre at vi måtte slutte å bruke dem på leiemateriell. 2-3 ganger dyrere enn Cramo f.eks. Vet ikke hvordan dem er på håndtverkertjenester.
Edit: Vi = Jobb.
Signatur
Linni & Knett har startet planlegging av vårt byggeprosjekt
Ja, dei er sjølvsagt informerte om at eg har sendt saka til Forbrukarrådet, det har eg gjeve beskjed om i både e-post og sms. Det er dessverre heilt omugleg å få noko skiftleg av dei, dei svarar ikkje på noko, har aldri gjort det. Eg fekk nokre sms for ganske lenge sidan, men dei er dessverre sletta..
Signatur
Aleinemamma som byggjer hus- aleine. Klart eg kan!
-Krev skriftlig at dem kommer og rette opp skjevhetene i gulvet på kjøkken og stue.
I tillegg til alt det andre som er nevnt her, så er også fakturagebyret ulovlig...
Håndverkertjenesteloven, §36:
"(2) Tjenesteyteren kan ikke kreve bestillingsgebyr, ordregebyr, ekspedisjonsgebyr, gebyr for skriving og sending av rekning e.l. i tillegg til prisen for tjenesten."
Syns virkelig synd på deg, det er ikke noe morsomt å bli utsatt for denne typen behandling. Lykke til videre!
Eg har sendt inn klage til Forbrukarrådet i dag. Eg er spent på å høyre frå dei, og kva dei seier. Det største problemet er sjølvsat at eg aldri har fått noko skriftleg.
Han burde også informeres om at du har sendt saken til Forbrukerrådet.
Skriver også i INTERIØRbloggen
Som du ser i tråden ovenfor er det bare å betale beløpet som avtalt. Men problemet i tvistesaken er at det bare er ord mot ord. Så du får prøve å få dem til å innrømme skriftlig hva som var avtalt.
Erfaringen min med Weikle på Vinstra er at de var så dyre at vi måtte slutte å bruke dem på leiemateriell. 2-3 ganger dyrere enn Cramo f.eks. Vet ikke hvordan dem er på håndtverkertjenester.
Edit: Vi = Jobb.