2,460    4    0  

Anbudstjenestene - for mange, for dyrt og for dårleg?

 60     Stathelle     0
Då anbudstenestene på nett kom for nokre år sidan var det jo ein fantastisk fin nyskapning. Eg har brukt det mange gonger til å finna ulike typar handverkarar, men no er mitt inntrykk at det er så mange aktørar og så mykje spam at dei ikkje har nokon verdi lenger - i alle fall for ein del type handverkarar.

Eg har brukt mittoppdrag, mittanbud og Finn oppdrag, og alle har fin funksjonalitet, men eg har fleire gonger i år prøvd å finna elektriker til enkelt oppdrag utan respons. Eg har difor måtta gå tilbake til gamalmåten - å ringje og senda epost til kvar og ein.

Eg snakka med ein elektriker i eit større firma i dag, og han sa det slik:
[list type=decimal]
  • Det er så mykje jobb for tida, at dei eigentleg ikkje har bruk for tenesta.

  • Dei får heile tida forespørsler frå f.eks mittoppdrag, men dei må betale 5000 kroner for å lesa det. Det er det ikkje verdt.

  • Forbrukarane (vi) registrerer det samme oppdraget i fleire tenester. Det blir uoversiktleg for dei.

  • [/list]

    Og alt dette er jo sant. Eg har prøvd å bruka berre ei teneste, men synst responsen er for dårleg, så eg har lagt ut oppdrag på minst to stader. Eg har stor forståelse for at ein handverkar betalar for å vera representert på ei teneste, men droppar dei andre.

    Slik eg ser det har mengden aktørar eigentleg øydelagt heile konseptet, og for ein gongs skuld meiner eg det har blitt for mykje konkurranse...

    Det er berre irriterande når eg t.d. har langt inn eit anbud på mittanbud.no og får beskjed om at det er sendt til 50 bedrifter, og så får eg ikkje eit einaste svar, og så viser det seg at  eit fåtal (eller ingen?) av dei bedriftene faktisk har sett anbudet fordi dei ikkje vil betale det det kostar å sjå det. Då føler eg meg lurt! Det må jo vera betre at det berre blir sendt til dei som har betalt for å vera med?

    Kva må til for at dette skal lukkast? Eg ynskjer jo denne tenesta! Eg vil beskrive oppdraget EIN gong, og få fleire tilbod.
    Bør t.d. bransjeorganisasjonane koma med føringar på kven medlemsbedriftene skal bruka?

       #1
     22,342     Akershus     0
    Jeg har vært litt på andre siden av disse anbudsgreiene. En av grunenne til at de ikke gidder er vel fordi det er så mye useriøse forespørsler der. Du får det ikke gratis selv om du legger det ut på anbud. (Jeg var en gang hos en fyr som ønsket å få flislagt og støpt på badet sitt for 5000 spenn.) Nå er det også mange useriøse tilbydere der også. For vår del ble det slutt på "mitt anbud".
      (trådstarter)
       #2
     60     Stathelle     0
    Ja det trur eg er ein stor del av problemet. Du gidd jo ikkje gjera ein innsats for å gje respons på eit tilbod dersom du ofte ikkje høyrar noko frå han som la inn anbudet. Vi som brukarar av tenesta må ta vår del av ansvaret for at tenesta blir god.
       #3
     4,148     Oslo Vest     0
    Jeg gir et stort antall tilbud i løpet av året. Det er utelukkende to situasjoner som oppstår etter det. Enten så ringer de tilbake og sier at de ønsker å bygge et hus med oss, eller så hører vi ingen ting.

    Når man tar kontakt etter å ha gitt en tilbud svarer de aller fleste ikke verken på mail eller telefon. Vi ringer derfor opp flere ganger og purrer på email.

    Det er selvsagt jobben vår, og det hadde vært greit å få en tilbakemelding, men det er ikke det vanlige.

    Jeg er forøvrig ikke på noen av de omtalte anbudstjenesteportalene.
    Signatur
       #4
     552     Stavanger     0
    Jeg har ved flere anledninger benyttet meg av tjenesten. De fleste gangene har jeg fått svar. Det krever dog at jobben du skal gjøre er av et minimumsomfang.

    Alle jobbene jeg har fått gjort er inklusive avgifter.

    Eksempler på jobber:
    Montering av ny strømkurs.
      -Få svar, relativt unisone priser.
    Maling av hus.
      - Mange svar, godt med valgmulighet og svært varierende priser.
    Pussing av vegg rundt pipe, samt fliselegging.
      - Mange svar, variende priser.
    Montering av ildsted
      - Ingen svar. Her tror jeg omfanget av jobben var for liten.

    Totalt sett har jeg vært veldig godt fornøyd med å benytte meg av nettbaserte anbudstjenester. Alle anbudene jeg har lagt ut har vært godt spesifiserte og med bilder som viser områdene hvor jobben skal utføres.

    Jeg har heller aldri latt pris være avgjørende for valget. Det har alltid vært en avveining mellom pris og inntrykk av personen jeg har møtt, samt rating som firmaet har fått i tjenesten, eller andre tjenester på nett.