#13
 2     0
Kontakt oss gjerne pr mail eller tlf om dere har noen spm rundt våre produkter eller har klager dere ønsker å få hjelp med .

Lina/Dørma AS
   #14
 2     0
Hei Reha. Det er igrunnen leit for døra var fin den før den begynte å svelle. Synd at de da løper fra ansvaret.

Det er vel kanskje ikke mulig å kreve omlevering slik jeg har håpet. Dette gjelder vel ikke når de produserer dørene de selv forhandler...Både fabrikk og butikk slo seg konkurs.

Jeg ser forøvrig de tar reklamasjon på enkelte produkter fra Din Dør ettersom det passer dem. Viser de ikke da at det i bunn og grunn er nøyaktig samme selskap som sikkert disponerer fabrikkverdier? Juridisk slipper de vel unna med det.

Jeg tror på ingen måte at jeg har vært spesielt vanskelig. Siste ord fra meg i denne saken.

Hei

Vi beklager at du har opplevd dette! Vi har ikke på noen som helst tidspunkt ønsket at noen av våre kunder skal oppleve dette .
Vi vil gjerne høre fra deg .

Lina
   #16
 6,009     Finnmark     1
"Nå må vi se å få laget en skikkelig bruker her inne. Vår falske kundeanmeldelse ble avslørt"

"Så lover vi litt gull og grønne skoger så vi virker seriøse"
Signatur
   #17
 6,701     Akershus     0
Foreslår vi stopper vittighetene nå. Jeg har bedt Dørma om en forklaring på oppførselen.

   #18
 6,009     Finnmark     1
Foreslår vi stopper vittighetene nå. Jeg har bedt Dørma om en forklaring på oppførselen.

Skal stoppe vittigheter og komme med noe mer alvorlig... 

Dette firmaet som gikk konkurs har ikke gjort opp for seg,  og starter ett nytt firma...  
Og etter at tidligere kunder lager denne tråden,  starter nytt firma med brannslukking...

Først med å late som de er fornøyde kunder,  deretter med firmaprofil hvor de plutselig vil ordne opp i alt.

Det finnes grunner til at firma går konkurs,  og at de starter nytt firma umiddelbart.
Dessverre går alltid slikt utover kunder som taper penger.
Det ser ut som de prøver å "renvaske" seg med firmaprofil på BB.
...... Min mening er at slike firma/personer bør kastes ut av dette forumet 😯


Signatur
   #19
 6,701     Akershus     1
Ikke meningen å være kjip, men forumet har ikke så mye å tjene på å hakke på leverandøren. Det som ble skrevet var innafor og vel så det, men vi trenger likevel ikke fortsette på det Smile Synes jeg.

Ellers helt enig med deg. Jeg kan love deg at utkastelse er et hett tema I denne saken. 
   #20
 567     bare ett av gangen, helst     0
Foreslår vi stopper vittighetene nå. Jeg har bedt Dørma om en forklaring på oppførselen.

Skal stoppe vittigheter og komme med noe mer alvorlig...

Dette firmaet som gikk konkurs har ikke gjort opp for seg,  og starter ett nytt firma...  
Og etter at tidligere kunder lager denne tråden,  starter nytt firma med brannslukking...

Først med å late som de er fornøyde kunder,  deretter med firmaprofil hvor de plutselig vil ordne opp i alt.

Det finnes grunner til at firma går konkurs,  og at de starter nytt firma umiddelbart.
Dessverre går alltid slikt utover kunder som taper penger.
Det ser ut som de prøver å "renvaske" seg med firmaprofil på BB.
...... Min mening er at slike firma/personer bør kastes ut av dette forumet 😯


Så lenge det ikke er regelrett konkursrytteri, så bør ikke det i seg selv være grunn nok for å svarteliste firma nr. 2. At de lover god service, er heller ikke det.

Falsk "fornøyd kunde"-profil, derimot, det kvalifiserer til gapestokken på torget og råtne tomater enten man har gått konkurs eller ikke.

Utkastelse også?  Jeg får sikkert lov til å mene at kommentarene fra cheffen ikke lyser av verken forumnazitendenser eller overdreven lemfeldighet - selv om det ikke er jeg som bestemmer.