Det som er problemet ditt er at du installerte vinduene når du så at de var skjeve. Du har med det akseptert leveransen og stiller svakere ved reklamasjon. Når du er i den situasjonen du er, er vel 50% rabatt en grei løsning. At firmaet burde refundert mer når man tenker på dårlig PR på denne siden er en annen sak. Jeg er i alle fall blitt skeptisk til å kjøpe av dem.
Jeg forstår ikke helt hvordan du tenker. Jeg mener det er en selvfølge at du må ta jobben med å skifte vinduene dersom de omleverer. Transport bør vel de dekke kanskje. Du har jo valget mellom å få 50% og få nye varer. Du kan vel ikke forlange mer. Jeg synes de har vært ryddig i forhold til reklamasjonen, bortsett fra at de burde tatt transportkostnaden.
Jeg har alltid sagt at jeg skal bekoste evt jobb. Det var tema her i sommer før jeg fikk beskjed om at de kunne settes inn og det ville gies refundering. Nå etter at vi har begynt å snakke om å evt bytte de til nye, så er det jo noe jeg må ta må min kappe.
Jeg fortsatte installasjonen etter at jeg oppdaget at de var skjeve nettop fordi de sa at de kunne tilby refundering.
Den største tabben her var nok at jeg ikke avklarte beløp den gang.. Og det er det som nå gjør at jeg nå føler meg lurt og misfornøyd med hele greia, derfor jeg kommer hit å syter
Jeg fortsatte installasjonen etter at jeg oppdaget at de var skjeve nettop fordi de sa at de kunne tilby refundering.
Den største tabben her var nok at jeg ikke avklarte beløp den gang.. Og det er det som nå gjør at jeg nå føler meg lurt og misfornøyd med hele greia, derfor jeg kommer hit å syter
123Hus ordnet opp, og jeg fikk velge å få en ny verandadør ( i stedet for vinduer).