2,810    2    0  

Feil baderomsvare levert. Sende tilbake?

 44     Romerike     0
Hei folkens

Jeg bestilte en ramme (Se bildet) fra +vvs på internett. Da denne ble levert på døra av Bring så jeg att målene ikke stemte med det jeg hadde bestilt. Jeg ringte +vvs og de ringte med en gang leverandøren og bekreftet att levrandøren hadde sendt feil og skulle sende riktig med en gang. Men +vvs sa ikke at jeg MÅTTE sende tilbake den varen jeg hadde mottatt, jeg spurte, skal dere ha igjen den varen?, han sa leverandøren foretrakk det.

Så spørsmålet mitt er, er det jeg som skal bruke tid og penger på å dra på postkontoret og sende denne store tunge pakken tilbake? dette får leverandøren ordne opp i? sikkert derfor de hadde sagt de hadde satt pris på å få den feilvaren tilbake, men sa ikke jeg MÅTTE gjøre det. Alt er allerede betalt og ny vare er på vei.
Varen kostet ikke mer en 700 kr men hva mener dere? beholde eller tilbake?

Personlig vil jeg ikke bruke tid og penger på dette, da levrandøren sa de hadde sendt feil.
Feil baderomsvare levert. Sende tilbake? - bako.jpg - fixit

   #1
 314     Bergen     0
Snodig det der. Jeg kjøpte endel vvs varer hos en nettbutikk (ca 20 000). Da leveransen kom fra grossist så manglet det noe og det var endel for mye av noe. Jeg kontaktet butikken og fortalte hva som var levert for mye og hva som var levert for lite. Jeg fikk ny leveranse på det som var i manko men hørte ingenting pm det jeg hadde fått for mye. Må være gode marginer på vvs utstyr.
  (trådstarter)
   #2
 44     Romerike     0
Ja kanskje de ikke tar det så nøye. Jeg venter iallefall på den riktige varen så får vi se om de vil ha tilbake den andre, regner med de sier ifra hvis de vil det, eller de kan jo hente den selv Smile derfor man bestiller på nett for og slippe butikk og kjøring, men får fri frakt.