15,366    16    0  

MaxHjem.no - MaxHjem AS : Erfaringer og Synspunkter

 130     Møre     0

Vurdere [url=http://www.maxhjem.no/index.php?nr=90&case=4&id=181&idkategori=68&kat_name=Massasjedusj&prod_name=Monza 106 - Nordbad 170 x 85 cm&startrow=]denne løsningen[/url], noen med erfaring?

MaxHjem.no - MaxHjem AS : Erfaringer og Synspunkter - thumb_450.jpg - sobo

   #1
 1     Oslo     0

:-\ Styr unna!!

Kjøpte massasejdusj med badekar fra Maxhjem i fjor og det har bare vært en tragedie hele handelen.

Materialet de bruker på karet minnet meg litt for mye om plastikken de bruker på billigleker i leketøybutikken.

Om du er usikker anbefaler jeg deg å ta turen til butikken og kjenn  etter selv og ikke kjøp usett på nettet bare fordi prisen virker lokkende. Uansett etter få dagers bruk opplevde vi at delene begynte å svikte; blandebatteriet gir ujevn temperatur og til tider glohett vann på ryggen helt plutselig er ikke noe behagelig, hjul som faller av og ikke går i sporene bare etter noen dagers bruk(får ikke stillt dem inn igjen heller), lys som ikke virket og morkende pakninger har vært vår erfaring.

Ble lovet nye deler til jul og har fortsatt ikke mottatt noen ting og kommer med nye forklaringer hele veien. Mener de neste jul eller??

Mitt råd; Firmaet virker nytt og jeg er tydeligvis prøvekanina deres, og for all del se produktet før du handler !

Lykke til med valget!
   #2
 1,019     Rogaland     0
Morsom dusj men mangler tv, internett, hårføne og snackautomat for å dekke mitt dusjbehov Smile
Signatur
   #3
 163     Hedmark     0
var ingenting å si på prisene da hvertfall..
Nå vet jeg at det selges uante mengder "kinaproduserte" dusjhjørner, var senest å tittet på boligmessen i vikingskipet, og jeg følte nesten at de skulle kollapse hvis jeg stirret hardt nok på dem.
Er selv på utkikk etter badekar med dusjkabinett, men kommer aldri til å ta noe av den sorten i hus. Husker ikke hvilken forhandler eller merke det var, men det ligger vel litt i kortene at du får det du betaler for..

Men om noen har vært å sett på produkter fra maxhjem, hadde det vært supert med tilbakemeldinger Smile
   #4
 2     østlandet     0

Jeg og min mann kjøpte Monza 106 med boblebad og steam hos MaxHjem as i november 2010 og ikke hatt noe problemer med den dusjen!

Eneste var at de led lysene ikke fungerte , og når vi ringte var dem veldig hyggelige og 3 dager senere var led lysene i posten og etter det har vi anbefalt MaxHjem til venner og bekjente .

Jeg kjenner 2 til som har kjøpt produkter hos dem uten problemer.

Så det kan hende at du har vært veldig uheldig med akkurat varen din.  ;D


Administrator:
OBS! Les dette før handel med MaxHjem.no MaxHjem AS !
   #5
 899     Bergen     0

Et innlegg og super fanboy eller fangirl.
Hmmm???
Har vi sett slike ting før her på forumet??
   #6
 1,431     Oslo     0
Varsel: Useriøse aktører i aksjon!

Det er nå slik at innleggene fra Amalie11 og Maxhjem AS er skrevet av personer som er ansatt eller har annen knytning til firmaet MaxHjem AS.

Dette er brudd på forumregler, god forretningsskikk og et klart forsøk på å lure potensielle kunder.

Det er pinlig å bli avslørt når folk med tilknytning til MaxHjem AS forsøker å fremstille seg selv som en super-duper-fornøyd kunde.  Spesiellt når realiteten er at man er en sleip og utspekulert selger som ønsker å lokke kunder til egen virksomhet.

Enkelte aktører i markedet forstår ikke hvordan sosiale medier fungerer - ei heller MaxHjem AS.
Uprofesjonell oppførsel. Pinlig å bli avslørt. Kunder har en tendens til å styr unna aktører som oppfører seg slik.
Denne type informasjon har en tendens til å fange oppmerksomhet og blir liggende søkbar på nettet til evig tid.
F.eks. på Google, Bing,  Kvasir og ABC Startsiden.

Nå er sannhetens time kommet.
Tar MaxHjem AS opp hansken og retter opp det dårlige førsteinntrykket?
Vi venter i spenning.

NB:
Når man utfører ulike aktiviteter på ByggeBolig.no lagres en stor mengde nøkkeldata i våre databaser.
Denne informasjonen brukes kun til å avsløre aktører med uærlige hensikter - slik som i dette tilfellet.
Dette handler om forbrukerens rett til å beskytte seg mot useriøse aktører.
Signatur
   #7
 52     Lillehammer     0

MEGET årvåkent av "Administrator" og "West" - ut med søpla og useriøse aktører !

Det er nettopp denne type action fra Administrator som gjør dette forumet unikt!

Bra jobba - Rikelig med Kudos er herved avsendt!

are
   #9
 60     0


Takk, jeg leser det du skriver Administrator og vil takke deg for en super jobb med å pælme til helvete ut alle disse useriøse bedriftene som utgir seg for å være fornøyde kunder. Makan til useriøsitet fra MaxHjem AS og MaxHjem.no.

Direkte useriøst av MaxHjem.no MaxHjem AS
Signatur
   #10
 2     Hønefoss     0
Kjære «presidentobama»

(Vi i MaxHjem AS ble gjort oppmerksom på denne diskusjonstråden og ditt innlegg av en potensiell kunde i dag 19.05.2011, jeg fikk opprettet en profil på ByggeBolig.no umiddelbart for om mulig å komme i kontakt med deg slik at vi kan iverksette tiltak slik at produktet og vi kan imøtekomme dine forventninger.)

Først vil jeg si at vi i MaxHjem AS stiller oss uforstående og undrende til din opplevelse og beskrivelse av den behandlingen du har fått av oss ifbm. support samt den generelle beskrivelsen av produktet.

Dersom dette mot formodning skulle medføre riktighet er jeg som daglig leder av MaxHjem AS den første til å legge meg flat og å beklage den behandlingen du har opplevd.

Vår policy ved supporthenvendelser er at disse skal effektueres fra vårt delelager her på huset i Hønefoss, postlegges og lukkes samme dag som vi blir gjort kjent med problemet, selvsagt må henvendelsen komme innenfor våre åpningstider som er fra kl. 1000 til kl. 1700, torsdag til kl. 1800 og lørdag til kl. 1400, vi har ingen begrensede åpningstider på support og alle henvendelser til MaxHjem AS uansett hva det gjelder kan skje på tlf: 40 00 49 93 eller med en epost til:  post@maxhjem.no  I de få og svært spesielle tilfeller hvor vi ikke kan sende aktuelle deler samme dag blir alltid kunden informert om dette a.s.a.p. Med informasjon om forventet leveringstid. Pr.dd. har vi for oss kjent kun tre supporthenvendelser som ikke er lukket, den eldste fra Mars 2011, dette er transportskader på frontdeksler til to boblebad samt frontdeksel til en større dusj med badekar (90x150cm). Årsaken til at disse ikke er lukket har sammenheng med at vi har avsluttet vårt samarbeid med produsenten av Nordbad i Kina og at vi var sluttsolgt for disse modellene når skadene oppsto. Disse delene ble bestilt som tre ulike ordre umiddelbart etter henvendelsen fra kundene/transportør og deler er på vei inn til oss i containere sammen med varer fra produsenten KORRA, disse containere ankommer vårt lager nå i slutten av Mai 2011.

På vegne av MaxHjem AS ber jeg deg «presidentobama» om å ta kontakt med undertegnede så fort som råd er slik at vi i MaxHjem AS får iverksatt tiltak slik at du blir fornøyd eller mindre skuffet både med produktet og oss MaxHjem AS som leverandør.

PS. Leser videre i denne tråden at det utvises en viss skepsis mot produkter produsert i Kina, flere i Norge har opplevd problemer med deletilgang og andre utfordringer med sine «Kinaprodukter», vi i MaxHjem AS viser forståelse og respekt for disse ytringer, dog er min bastante mening at flere produsenter i Kina ila. de senere år har tilegnet seg både teknologi og kunnskap som gjør at disse kan levere produkter som er fullt på høyde med og så gar over Europeiske når det gjelder både produktkvalitet og ikke minst design, ett meget godt eksempel på dette er produsenten KORRA som MaxHjem AS har generalagenturet for i Norge f.o.m. 01.01.2011. Under et av våre besøk til flere produsenter i Foshan, Kina hvor vi ble vist rundt i fabrikken, falt våre øyne på utallige paller med varer klar til shipping, kartongene bar varemerkelogoene til HAFA og WESTERBERGS?
Vi i MaxHjem AS sier med stolthet at KORRA er produsert i Kina! Til slutt et referat fra min bestefar; Selv om en katt er født i en stall, kaller vi den ikke for en hest.

Med vennlig hlisen Kjell Ove, MaxHjem AS