(trådstarter)
   #11
 304     0
Problemet en opplever i slike tilfeller er at det er spesialister som må utføre dette(ref rørleggere) Det er da disse som må reklamere mot oso og vise til reklamasjonskade. Dette ekstra leddet gjør det langt vanskeligere for gjennomslag.
For rørleggeren er det alltid enklere å fikse og sende faktura til kunde en å lage et skriv til kunde vedrørende feilen eller å selv måtte reklamere.

  (trådstarter)
   #12
 304     0
Siste oppdatering på denne.
Noe overraskende gikk Oso med på å reklamere tanken, så veldig fornøyd med service denne gangen!
Virker for meg som om endel rørleggere er kjappe til å konkludere og fikse, så bedre å ringe oso å få en rørlegger anbefalt!
 Det viser seg som sagt at de har hatt store problemer med tankene og spesielt i Kristiansand sier de pg vannet der. Av den grunn har de nå i et par år arbeidet med å forbedre tankene sine slik at de skal tåle dette vannet i Kristiansand, og bruke denne som en standard.
Denne tanken(super s i dette tilfellet) gikk i produksjon 3.Mai 2017. Så skal dere ha inn en super S, sørg for at det er produsert etter denne dato Smile