1,244    8    15  

Epoq kjøkken skruer som løsner

 3     0
Vi kjøpte Epoq kjøkken for et par år siden. Problemet er at skruene blir slakke slik at skuffene ikke kan lukkes igjen. Vi må nå stramme skruene på 2 skap hver 14. dag. Epoq reklamerer med 25 års funksjonsgaranti, men vi fikk avslag på reklamasjonen. De sa vi hadde strammet skruene for mange ganger. De mener tydeligvis at man ikke skal stramme skruene og leve med åpne skuffer... Er det flere som sliter med det samme? Hvordan har dere i så fall løst problemet?

   #1
 1,355     0
Høres ut som du burde prøve noe Loctite eller lignende på skruene så de ikke slipper?
   #2
 877     Østfold     1
Hvilke skruer, bilde?

Signatur
   #3
 5     Skjetten     0
Hei Hilde-Irene

Her er svaret du har fått på Elkjøp sine Facebook sider:

""
Hei Hilde-Irene!

Det er leit å høre at dere har hatt problemer med Epoq-kjøkkenet deres.


Vi ønsker naturligvis å se nærmere på saken i håp om at vi kan finne en løsning. Fint om du kunne informert oss om hvor du har handlet, samt navn/nummer som kjøpet ble registrert på. Dette kan du sende her, eller i en privat melding :)

Hilsen Timmy
""

Vi har tilbydt deg nye stammer, slik jeg forstår ønsket dere ikke dette?
Signatur
  (trådstarter)
   #4
 3     0
Når vi får en vare som ikke fungerer så har vi, i følge Forbrukerrådet, krav på å få rettet mangel dvs at noen kommer hjem til oss og får rettet problemet. Dersom jeg får tilsendt nye stammer må jeg skru ned kjøkkenet selv og montere nye stammer noe jeg ikke er i stand til.
   #5
 5     Skjetten     9
Hei Hilde-Irene

Vi ønsker at våre kunder skal være 100% fornøyd.
Jeg har derfor snakket med vårt kundesenter og avtalt av vi ordner dette. Jeg ser dere har en del varer i disse skuffene (i henhold til bilder) og vil derfor gi dere skuffeskinner som tåler 60kg istendenfor 45 kilo som dere har i dag. Dere vil bli kontaktet av vårt kundesenter som avtaler nærmere med våre montører Smile
Signatur
   #6
 66     Østlandet      4
Hei Hilde-Irene

Vi ønsker at våre kunder skal være 100% fornøyd.
Jeg har derfor snakket med vårt kundesenter og avtalt av vi ordner dette. Jeg ser dere har en del varer i disse skuffene (i henhold til bilder) og vil derfor gi dere skuffeskinner som tåler 60kg istendenfor 45 kilo som dere har i dag. Dere vil bli kontaktet av vårt kundesenter som avtaler nærmere med våre montører Smile

For meg er dette prima service! Tommel opp 👍
  (trådstarter)
   #7
 3     0
Jeg fikk telefon fra daglig leder Robert Andersen den 21.04.17. Han sa at de skulle sende nye skinner og skruer i posten, og at montør skulle kontakte meg innen 48 timer. Nå har det gått 1 uke og jeg har ikke fått noen postforsendelse, eller fått noen henvendelse fra noen montør. Jeg ringte i dag og fikk beskjed om at det ikke var sendt noe ting til meg, og at det ikke var bestilt montør. Så jeg synes ikke dette er prima service som nevnt ovenfor.

   #8
 5     Skjetten     1
Hei Hilde-Irene

Jeg snakket akkurat med Robert, varene og montør er bestilt den dagen dere snakket i sammen, han kontaker deg igjen, i dag.

Skulle det være noe mer i denne saken, kan du kontakt meg direkte hvis du ønsker.
Signatur