#21
 14     oppland     1
Her er vårt kjøkken hittil. Må si at Epoc har endel lure løsninger og ekstra ting man har klart seg uten i alle år, men som man liksom bare må ha når man har nytt kjøkken Tongue

Vi fikk jo først feil vask, så gikk den typen vi skulle ha ut av produksjonen så vi fikk riktig farge men ikke helt lik, noe som egentlig var helt greit siden vi syntes den nye typen var penere, der fulgte det ikke med sånn knapp til å ta opp eller ned proppen i vaskene. Så etter lange tider, frustrasjon og litt til så klarte mannen i huset og lage en løsning som funka, vi fikk ha den fine vasken vår og "proppen" 

Men igår åpnet vi siste benkplata, vi kjøpte jo en ekstra lengde for å ha som barbenk, men vi fikk selvfølgelig (typisk min flaks) feil benk, og kjøkkenkonsulenten på elkjøp er sjeldent å få tak i, han jobber forskjellige tider ellers har han fridager og de har bare en som driver med kjøkken, de andre har ikke peiling desverre. så da får jeg ikke bestilt ny benkplate før over helgen, passer meg dårlig når jeg helst skulle hatt den opp for evigheter siden. haha (ikke særlig tolmodig)
Min erfaringer med Epoq - 923147_10151876321811780_190062337_n.jpg - SiljeO
Signatur

   #22
 14     oppland     0
her er også riktig vask, med modifisert "propp" Smile
Min erfaringer med Epoq - 1526088-11-1393002506194.jpg - SiljeO
Signatur
   #23
 6,009     Finnmark     1


Kjøkkenløsning er ok...
Jeg synes ventilatorløsningen ikke er så bra, ser "uferdig" ut ???
Jeg hadde aldri fått godkjent for en slik løsning i nytt kjøkken  ;)
Har Ikkje epoq løsninger for dette?

Ble veldig nysgjerrig på hva du mente med "uferdig"? Vi er veldig fornøyde med løsningen på ventilatoren. Liker MEGET godt at ventilatoren sitter høyere enn de andre overskapene. :)


Det er vel bare at helheten brytes av ventilatorskap, får bare en følelse at noe er "feil" ???
........noen liker mora, noen liker datter og noen liker begge  ;D
......Men uten tvil mest praktisk slik det er nå ;D


Signatur
   #24
 366     Sandnes     0
Monteringen er i det store og hele veldig rett frem og veldig enkelt. Med noen få unntak.
Vårt største (og eneste?) problem under monteringen var høyskap for integrert stekeovn og mikro, med skuffer.
Her er monteringsanvisningen veldig mangelfull da det kun viser et eksempel på et høyskap for integrering, og det var selvsagt ikke maken til det vi hadde bestillt.
Bl.a. så har disse skapene lufting i bakkant og derfor er ikke bakplaten festet på baksiden men i et spor på sidene i skapet. Problemet var bare det at når skapskroget var montert og satt på plass så var det ikke plass til skuffene! For det fulgte med vanlige skuffer med full dybde, som da krasjet med bakveggen.


Jeg holder på å montere et slikt kjøkken nå, og har fått samme problem med skuffer som er for lange for høyskapet for integrering. Hva ble løsningen her?
Signatur
  (trådstarter)
   #25
 1,323     Østlandet     1
For min del ble løsningen enkel; jeg fjernet ganske enkelt bakveggen bak skuffene. Smile
   #26
 87     Oslo     1
Vi monterte Epoq kjøkken mars 2011. I hovedsak fornøyd med kvaliteten, men det har over tid oppstått en fargeforskjell på kjøkkenfrontene.

Etter veldig mye frem og tilbake fikk vi tilsendt komplett nytt sett med fronter, men monteringen må vi gjøre selv.
Selv om kjøkkenet opprinnelig ble montert av AFK som Epoq satt oss i kontakt med. Resultatet er at de nye frontene står lagret i en bod, og jeg er usikker på når vi kommer til å montere. Litt synd at ikke hele pakken ble fakturert av Epoq, for da hadde det kanskje vært lettere å kreve montering også?
   #27
 107     0
Vil si det er bra kundeservice at du i det heletatt får nye fronter. Mange hadde nok lurt seg unna med å si at du har benyttet feile rengjøringsmiddel etc. Inviter noen kompiser på øl så er det gjort på no time.

   #28
 5,188     Østlandet     0
Bruk heller tid på de nye frontene i stedet for å surfe på nettet. Smile
Man trenger ikke være rakettforsker for å klare noe som er så enkelt, men det hjelper med litt arbeidslyst. Wink
Signatur
   #29
 87     Oslo     0
Vil si det er bra kundeservice at du i det heletatt får nye fronter. Mange hadde nok lurt seg unna med å si at du har benyttet feile rengjøringsmiddel etc. Inviter noen kompiser på øl så er det gjort på no time.

Hehe. Ja det kunne de jo gjerne prøvd seg på når det er tydelige og helt jevne/gjennomførte fargeforskjeller fra ett panel til et annet Grin



Bruk heller tid på de nye frontene i stedet for å surfe på nettet. Smile
Man trenger ikke være rakettforsker for å klare noe som er så enkelt, men det hjelper med litt arbeidslyst. Wink

Ja jeg vet hva jeg burde gjøre, men gidder ikke Smile Med fire barn i huset kan vi like gjerne vente noen år før vi monterer, for frontene får kjørt seg.....

   #30
 10     0
Bruk heller tid på de nye frontene i stedet for å surfe på nettet. Smile
Man trenger ikke være rakettforsker for å klare noe som er så enkelt, men det hjelper med litt arbeidslyst. Wink


Forstår TS veldig godt. Når man først har betalt for å få profesjonell montering, da er det veldig kjedelig å begynne med jobben selv, og at resultatet blir sånn "tjaaa".