Jeg har nettopp sparklet og strimlet gipsplater. Hadde et spann med gjøco medium sparkel og et spann med harmoni lettsparkel medium (fra maxbo). Gjøco-greiene så fint ut til å begynne med, men når jeg la andre laget sparkel oppå strimlen så begynnte det å komme frem tydlige luftbobler fordi strimlen slapp fra første strøket. Mens med den andre sparkelen satt alt som et skudd.
Jeg strimlet med Gjøko fin sparkel uten problemer i det hele tatt. Medium er jo ikke anbefalt til strimling, så da synes jeg vel ikke du kan klage.
Signatur
Det er ikke noe som er umulig. Det er bare en mulighet til å lære noe nytt.
Har malt (beiset....!) hele huset med gjøco oljebeis, og rundt vinduer med gjøco oljedekkbeis. Opplevde ikke at det var noe "annenrangs" med de produktene.
Kjedelig var det, men tror ikke det var gjøco sin feil
Signatur
Elektriker og ingeniør - Nytt hus på gammelt småbruk
Er det mye generelt mye stress med Gjøco-produkter?
Jeg har nettopp sparklet og strimlet gipsplater. Hadde et spann med gjøco medium sparkel og et spann med harmoni lettsparkel medium (fra maxbo). Gjøco-greiene så fint ut til å begynne med, men når jeg la andre laget sparkel oppå strimlen så begynnte det å komme frem tydlige luftbobler fordi strimlen slapp fra første strøket. Mens med den andre sparkelen satt alt som et skudd.
Har brukt dagevis på å reparere driten så holder meg milevis unna det merket der.
Så vidt jeg vet er det Gjøco som produserer Harmoni for Maxbo...
Hele husprosjektet er malt/sparklet/beiset med Gjøco/Harmoni-produkter med godt resultat.
Beisen er noe greier med 10års glansgaranti; den skal jeg teste ut (garantien) for det er ikke en snøballs sjanse i hel... at dekkebeis holder i 10 år her ute
Jeg har nettopp sparklet og strimlet gipsplater. Hadde et spann med gjøco medium sparkel og et spann med harmoni lettsparkel medium (fra maxbo). Gjøco-greiene så fint ut til å begynne med, men når jeg la andre laget sparkel oppå strimlen så begynnte det å komme frem tydlige luftbobler fordi strimlen slapp fra første strøket. Mens med den andre sparkelen satt alt som et skudd.
Jeg strimlet med Gjøko fin sparkel uten problemer i det hele tatt. Medium er jo ikke anbefalt til strimling, så da synes jeg vel ikke du kan klage.
Hmm. Da er det vel fyren i butikken jeg skal klage til og ikke gjøco ivertfall.
jeg er konservativ som f"#¤.. har jeg først funnet et produkt sparkel, maling osv som fungerer så kommer jeg aldri til å bytte.
Skal jeg prøve meg på noe nytt så sjekker jeg rundt på nettet og spesielt på fora som dette. Er det positiv enighet all the way så er det go for min del.
Fagfolk har jeg ingen som helst tillitt til. Spurte en murer med våtromssertifikat her for et års tid siden om han anbefalte litex plater på bagrunn av alle problemene som kan dukke opp med gips. Fagmannen trakk på skuldrene og sa noe vrøvl om gips og membran som holdt i 100 år.
Saken er relativt enkel. Gå tilbake til butikken og forklar hva som har skjedd. Dersom det er gjordt feil med produktet fra butikkens side (noe som desverre ikke er uvanlig) så reklamer. Dersom det ikke er gjordt noe feil med produktet fra butikkens side, krev en forklaring. Dersom du ikke har gjordt noe feil med produktet, og ikke gitt feil opplysninger til butikken and bruksområde, så reklamer.
Hele poenget er at, du har betalt for et produkt som skal funger som beskrevet. Og dersom det ikke holder mål. REKLAMER!!
Dersom du ikke får pengene tilbake, så kan du i allefall få svar på hva som gikk galt.
Signatur
Er forpliktet til å oppgi at jeg jobber i malingen hos Coop Obs Bygg.
Saken er relativt enkel. Gå tilbake til butikken og forklar hva som har skjedd. Dersom det er gjordt feil med produktet fra butikkens side (noe som desverre ikke er uvanlig) så reklamer. Dersom det ikke er gjordt noe feil med produktet fra butikkens side, krev en forklaring. Dersom du ikke har gjordt noe feil med produktet, og ikke gitt feil opplysninger til butikken and bruksområde, så reklamer.
Hele poenget er at, du har betalt for et produkt som skal funger som beskrevet. Og dersom det ikke holder mål. REKLAMER!!
Dersom du ikke får pengene tilbake, så kan du i allefall få svar på hva som gikk galt.
Min lille vendetta er å legge ut min erfaring her, samt på FB, og fortelle det til de jeg kjenner når anledningen byr seg, samt ikke handle mer på den butikken, tilliten er brutt.
Jeg tror ikke det var noe galt med malingen, tror "bare" den er vesentlig dårligere en Lady. Om de selger inn maling som er dårligere fordi de tjener mer på å selge det merket så må de gjerne tape kunder for min del.
Har også alle planer om å fortelle denne selgerdama hva som skjedde...
Signatur
Ikke fagmann på noe som helst og sender aldri faktura til noen.
ble også anbefalt Gjøco av en gjøk i en malebutikk, sikkert fordet de har mest avanse på den. klumpete og veldig dårlig dekk i taket etter den. ble til at jeg malte over med en maling fra bauhaus.. så da hvor lite hvit malingen fra Gjøco var i forhold.
Så vidt jeg vet er det Gjøco som produserer Harmoni for Maxbo...
har ingen ting med saken å gjøre. Når de produserer for andre , følger de oppskriften dems. Problemet kommer når de skal lage sin egen etter sin egen oppskrift som kansje har billige og elendige råvarer
Jeg strimlet med Gjøko fin sparkel uten problemer i det hele tatt. Medium er jo ikke anbefalt til strimling, så da synes jeg vel ikke du kan klage.
Kjedelig var det, men tror ikke det var gjøco sin feil
Så vidt jeg vet er det Gjøco som produserer Harmoni for Maxbo...
Beisen er noe greier med 10års glansgaranti; den skal jeg teste ut (garantien) for det er ikke en snøballs sjanse i hel... at dekkebeis holder i 10 år her ute
Hmm. Da er det vel fyren i butikken jeg skal klage til og ikke gjøco ivertfall.
Skal jeg prøve meg på noe nytt så sjekker jeg rundt på nettet og spesielt på fora som dette. Er det positiv enighet all the way så er det go for min del.
Fagfolk har jeg ingen som helst tillitt til. Spurte en murer med våtromssertifikat her for et års tid siden om han anbefalte litex plater på bagrunn av alle problemene som kan dukke opp med gips.
Fagmannen trakk på skuldrene og sa noe vrøvl om gips og membran som holdt i 100 år.
Saken er relativt enkel. Gå tilbake til butikken og forklar hva som har skjedd.
Dersom det er gjordt feil med produktet fra butikkens side (noe som desverre ikke er uvanlig) så reklamer.
Dersom det ikke er gjordt noe feil med produktet fra butikkens side, krev en forklaring.
Dersom du ikke har gjordt noe feil med produktet, og ikke gitt feil opplysninger til butikken and bruksområde, så reklamer.
Hele poenget er at, du har betalt for et produkt som skal funger som beskrevet.
Og dersom det ikke holder mål. REKLAMER!!
Dersom du ikke får pengene tilbake, så kan du i allefall få svar på hva som gikk galt.
Min lille vendetta er å legge ut min erfaring her, samt på FB, og fortelle det til de jeg kjenner når anledningen byr seg, samt ikke handle mer på den butikken, tilliten er brutt.
Jeg tror ikke det var noe galt med malingen, tror "bare" den er vesentlig dårligere en Lady.
Om de selger inn maling som er dårligere fordi de tjener mer på å selge det merket så må de gjerne tape kunder for min del.
Har også alle planer om å fortelle denne selgerdama hva som skjedde...
klumpete og veldig dårlig dekk i taket etter den. ble til at jeg malte over med en maling fra bauhaus.. så da hvor lite hvit malingen fra Gjøco var i forhold.
har ingen ting med saken å gjøre.
Når de produserer for andre , følger de oppskriften dems.
Problemet kommer når de skal lage sin egen etter sin egen oppskrift som kansje har billige og elendige råvarer