4,278    6    0  

med forbehold om trykkleif i annonse

 151     telemark     0
kjøpte et klosett fra en av landets store baderomsbutikker. Annonsen viste klosett med skjult vannlås, helt rett "skjørtekant" og rett i bakkant. Vi bestilte denne, da den kan monteres helt inn til veggen, og er lettere å rengjøre utvendig. Produktet vi fikk er ikke som på bildet.  Det er en Laufen pro N design. Alle Klosett på Laufen sin hjemmeside har bilde, bortsett fra vår modell.  Vi snakket med selger, som mener vi har fått rett klosett.
Klaget videre til hovedkontor, men de henviste til "med forbehold om trykkfeil".
Hvor går grensen for hva som er trykkfeil, og hva som er bevisst innsetting av nesten likt klosett?  De skryter av design...javel! Så gi meg den designen jeg vil ha da!!
med forbehold om trykkleif i annonse - annonse.jpg - gubbelarson
med forbehold om trykkleif i annonse - wc surprise.jpg - gubbelarson
Signatur

   #1
 5,569     0
Har du kjøpt den på nettet, eller i butikk? Dersom du har kjøpt via internett har du 14 dager angrefrist uansett årsak.
  (trådstarter)
   #2
 151     telemark     0
butikk.
ja, jeg får mase litt til. Bare irriterende at de ikke ser det er forskjellige produkter.
Signatur
   #3
 1,382     Oppland     0
Denna dritern er jo ikke nesten lik en gang... Kan du ikke bare levere den igjen? Eller har du montert den
   #4
 3,210     Vestlandet     0
Hvordan bestilte du da? Med varenummer/modell eller pekte du ut doen i tilbudsavisa?
   #5
 503     Bærum     0
Her er det bare å klage i vei.

Spesielt hvis du har tatt med avisen, og sagt at du ønsker den doen. Klart at de kan vise til forbehold om trykkfeil, men hvis de visste at bildene avviker fra det faktiske tilbudet, må de skrive at bildene kan avvike.

Ikke gi deg, hvis du faktisk ønske å bytte doen.
Signatur