269    2    0  

Når byggevarehus leverer feil og ikke vil kommunisere

 1     0
Vi bestilte Gilje dører og vinduer gjennom Monter Stabekk. Veldig bra produkter fra Gilje, men Monter rotet det ordentlig til. Til tross for at vår bestilling var tydeliggjort skriftlig (epost) leverte de feil. Balkongdør som skulle ha sylinderlås ble levert uten. Et superlydisolert digert vindu skulle vi ha, men de leverte to...og trakk alle pengene fra vår monter-konto/Santander. Det har vært bortimot umulig å få dem i tale, og de har nektet oss å se ordren. Til slutt hentet de det ekstra vinduet, men vi får ingen penger tilbake for vinduet og de vil ikke ordne opp i problemet med at de ikke leverte døren med sylinderlås. Det har vært en helt forferdelig kundebehandling. Noen med tilsvarende dårlig erfaring med Monter Stabekk? Nå har vi prøvd i 5 måneder å få ordnet opp i dette, uten resultat. Hva gjør man videre?

   #1
 1,463     Harstad     0
Møt opp på kontoret hos den du sender e-post med. Da kan de ikke la være å svare.
Signatur
HSt
   #2
 36,650     Lillestrøm kommune     0
Kjenner ikke forholdene der men for et år siden prøvde jeg byggvarebutikker i Trondheim (ikke Monter) og noe verre rotehoder enn de ansatte jeg kom borti skal en lete lenge etter. Jeg måtte ned på butikken å betale varene hos den første (fikk vite dette når jeg ringte for å spørre når varene kom) oppdaget da at bare halvparten av varene sto på orderen nå reddet de seg ved at jeg oppdaget dette. Bestillingen var skriftelig. Når jeg ikke orket han mere så brukte konkurrenten over 1 uke og 2 besøk og 4 e-poster og min telefon til deres leverandør før de klarte å bestille 3 varelinjer... Mulig TS sin butikkkontakt har gått vi-er-litt-sløve skolen i Trondheim?