Dobbel perlestaff (sveitser) som liggende kledning?
8
0
Noen som har erfaring eller formening om hvor uheldig det er å bruke sveitserkledning dobbel perlestaff som liggende kledning? Argumentet mot skal være at den ekstra perla kan samle vann. Men jeg kan ikke helt se at to perler skulle samle mer vann av betydning enn en perle. Hvis vannet kan renne av krummen på perla over skjøten, så bør det renne av krummen på den andre perla også, selv om denne har litt brattere krum ut fra falsen.
Jeg spør fordi jeg har dobbel perlestaff på huset fra før, som jeg ønsker å gjenbruke noe av.
Dobbel perlestaff (sveitserkledning):

Dobbelfals med staff
Jeg spør fordi jeg har dobbel perlestaff på huset fra før, som jeg ønsker å gjenbruke noe av.
Dobbel perlestaff (sveitserkledning):

Dobbelfals med staff
Signatur
sveiseblind
(trådstarter)
8
0
Signatur