12    1    0  

Avstivning av garasje

 8     0
Jeg skal bygge garasje som er 5,9m bred og skal ha 5m bred port, og er litt bekymret for at portveggen skal bli skjev. Undetak blir sutak, på vegg blir det montert asfaltplater (Hunton vindtett), og på innerside av portvegg tenker jeg å montere kryssfiner. Er dette nok avstivning, eller bør det gjøres stivere (for eksempel skråbord flatt på topp av undergurt?)?
Husk dette under oppussing: Lagre kvitteringer, bilder og avtaler i Boligmappa. Logg inn her

   #1
 39,576     Lillestrøm kommune     0
Hvis undergurt opplinjeres med kryssfiner platen så kan platen lages tykk og i en vinkel så den går opp på undergurten og dermed får bredere feste enn 1/2m