Jukset er vel at det er så store kvalitetsforskjeller, fra slik det burde være til bildematerialet tidligere i tråden.
Min enkle filosofi er: Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe fremtidig arbeid. Var på nippet til å klaske til med en 120 kvm bestilling, men igjen i tenkeboksen.
Signatur
Ethvert boligkjøp medfører bratt lærekurve om bygningsoppføring.
er vel brukt 7mm bind i mellom hver 2.flo?eller bruker de tykkere? hvorfor pakker de om etter impregneringen?
en av deres konkurenter sa et det ligger igjen endel olje,og at det kommer av at de har satt ned tiden på royal impregneringen,mindre tid her,= mere som blir impregnert,i følge av en som jobber med dette,sjefen hans ville også sette ned tiden på royalimpregneringen,tar jo ca 8t på en tank,men ble ikke noe av,og de bordene er helt tørre for olje,og det gjelder også midt i pakken.
Sender Mail til leverandør i morgen jeg så slipper folk og synse hva årsaken kan være
Jukset er vel at det er så store kvalitetsforskjeller, fra slik det burde være til bildematerialet tidligere i tråden.
Min enkle filosofi er: Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe fremtidig arbeid. Var på nippet til å klaske til med en 120 kvm bestilling, men igjen i tenkeboksen.
Denne påstanden dere kommer med er jo litt arvorlig.. Her er det jo masse som spiller inn også, alle trær har ikke likt harpiksforhold men det også spiller en rolle her. Samt noe treporer trekker til seg mere veske en annet. Jeg har selv jobbet på sagbruk så kjenner litt til rutiner osv. Men jeg skal ringe leverandør i morgen jeg så finner vi ut av det.
er jo merkelig at det skal ligge igjen så mye olje,mens andre(nevner ikke navn)så er pakkene helt tørre,får ikke olje på fingrene i det hele tatt.
er kanskje mulig at anlegget til møre er eldre?og som gjør dette?
Sjekket produksjonsdato på pakkene du henviser til? Vi har pakker på lager fra uke 37 i fjor og de er helt tørre samt har pakker fra uke 14 som også er tørre. Men har vert borti pakker som er våte av olje/vann.
Åpnet en kebony pakke i går og den var også våt midt inni.
Når vi har hatt noe sånt på jobb så pleier leverandør og rydde opp.
Men jeg skal ringe leverandør i morgen jeg så finner vi ut av det.
Stor respekt for den innsatsen du gjør på og utenfor forumet.
Når det er sagt, er jo visdomsordene om å ikke akseptere sekunda vare veldig viktig. I ulike tråder diskuteres det å importere likt og ulikt selv. I det øyeblikket en gjør det, mister man den lokale reklamasjonsmuligheten. Denne er gull verdt når feilen på produktet utløser flere følgefeil.
Litt off topic, men jeg var glad jeg kjøpte Veluxen lokalt og ikke på best price importert fra England, i og med at vinduene sprang lekk og utløste større fuktskader. Så, ja - har aksept for at annerkjente produkter har feilprosenter de også !
Signatur
Ethvert boligkjøp medfører bratt lærekurve om bygningsoppføring.
er jo merkelig at det skal ligge igjen så mye olje,mens andre(nevner ikke navn)så er pakkene helt tørre,får ikke olje på fingrene i det hele tatt.
er kanskje mulig at anlegget til møre er eldre?og som gjør dette?
Sjekket produksjonsdato på pakkene du henviser til? Vi har pakker på lager fra uke 37 i fjor og de er helt tørre samt har pakker fra uke 14 som også er tørre. Men har vert borti pakker som er våte av olje/vann.
Åpnet en kebony pakke i går og den var også våt midt inni.
Når vi har hatt noe sånt på jobb så pleier leverandør og rydde opp.
pakkene er nok maks 1 måned gamle,har vert med og tatt på bandjern etter royal impregneringen,da har de stått ca 1 uke inne og tørket(ikke i tørke)og da er de tørre. kan jo være anlegget,eller forskjellige program som gjør det også.
Men jeg skal ringe leverandør i morgen jeg så finner vi ut av det.
Stor respekt for den innsatsen du gjør på og utenfor forumet.
Takk for det, jeg prøver mitt beste både her og på jobb
Jeg tørr sjelden kjøpe noe utenfra , har kjøpt noe på nettet men når man kommer til reklamasjoner så er det ikke lett desverre,en kjøper man lokalt litt dyrere så har man en helt annen reklamasjon behandling. Jeg vil gjøre han som har lagt ut siden bilder en tjeneste og prøve og få til noe fra leverandør. Kan ikke love noe men skal prøve i denne saken. Synd at det blir slik ivertfall når man kjøper et produkt man har større tiltro til
Takk for innsatsen også fra meg, du kan hilse produsenten at det er veldig mange usikre kunder her på deres produkter etter bildene her. Jeg har et prosjekt i Trøndelag har begynt å sjekke opp alternativer. Men har tid til å gå tilbake hvis dette er en reklamasjon.
Snekkerne som bygger vårt hus startet å legge møreroyal duo terrassebord på onsdag. Jeg kan bekrefte at det er noe overskudd av olje på disse. De bruker A4 skruer og nevnte at prisen på skurkene var over 6000 for 1800 skruer... Det er heftig!
Jukset er vel at det er så store kvalitetsforskjeller, fra slik det burde være til bildematerialet tidligere i tråden.
Min enkle filosofi er: Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe fremtidig arbeid. Var på nippet til å klaske til med en 120 kvm bestilling, men igjen i tenkeboksen.
Sender Mail til leverandør i morgen jeg så slipper folk og synse hva årsaken kan være
Nils-Kristian
Montèr Byggeservice
Denne påstanden dere kommer med er jo litt arvorlig..
Her er det jo masse som spiller inn også, alle trær har ikke likt harpiksforhold men det også spiller en rolle her.
Samt noe treporer trekker til seg mere veske en annet.
Jeg har selv jobbet på sagbruk så kjenner litt til rutiner osv.
Men jeg skal ringe leverandør i morgen jeg så finner vi ut av det.
Nils-Kristian
Montèr Byggeservice
er kanskje mulig at anlegget til møre er eldre?og som gjør dette?
Sjekket produksjonsdato på pakkene du henviser til?
Vi har pakker på lager fra uke 37 i fjor og de er helt tørre samt har pakker fra uke 14 som også er tørre.
Men har vert borti pakker som er våte av olje/vann.
Åpnet en kebony pakke i går og den var også våt midt inni.
Når vi har hatt noe sånt på jobb så pleier leverandør og rydde opp.
Nils-Kristian
Montèr Byggeservice
Stor respekt for den innsatsen du gjør på og utenfor forumet.
Når det er sagt, er jo visdomsordene om å ikke akseptere sekunda vare veldig viktig. I ulike tråder diskuteres det å importere likt og ulikt selv. I det øyeblikket en gjør det, mister man den lokale reklamasjonsmuligheten. Denne er gull verdt når feilen på produktet utløser flere følgefeil.
Litt off topic, men jeg var glad jeg kjøpte Veluxen lokalt og ikke på best price importert fra England, i og med at vinduene sprang lekk og utløste større fuktskader. Så, ja - har aksept for at annerkjente produkter har feilprosenter de også !
pakkene er nok maks 1 måned gamle,har vert med og tatt på bandjern etter royal impregneringen,da har de stått ca 1 uke inne og tørket(ikke i tørke)og da er de tørre.
kan jo være anlegget,eller forskjellige program som gjør det også.
Takk for det, jeg prøver mitt beste både her og på jobb
Jeg tørr sjelden kjøpe noe utenfra , har kjøpt noe på nettet men når man kommer til reklamasjoner så er det ikke lett desverre,en kjøper man lokalt litt dyrere så har man en helt annen reklamasjon behandling.
Jeg vil gjøre han som har lagt ut siden bilder en tjeneste og prøve og få til noe fra leverandør. Kan ikke love noe men skal prøve i denne saken. Synd at det blir slik ivertfall når man kjøper et produkt man har større tiltro til
Nils-Kristian
Montèr Byggeservice
Mitt prosjekt:
Halvmoderne enebolig i Kongsberg