#11
 181     Sandnes     0

Vi har brukt KVIK stavanger til vår leveranse av kjøkken, her av vi bare positive ting og si, takket være daglig leder som i denne butikken er utrolig flink Smile

Derimot i utleie leil har vi kjøpt ikea kjøkken, og kjøpte med montering, de hadde et eget byggfirma de brukte til jobben, jobben ble fort utført men det var noen småfeil som han selv påpekte og skulle selfølgelig fikse opp i. Vi har purret fleeeere ganger, har noe skjedd NEJ!!!(det har gått 3,5mnd)

Unasett hadde jeg fått noen kroner tilbake for feilene så hadde det vært til liten hjelp, pengene er greie der og da men når de er brukt opp er feilen der fremdels og du irritere deg over at di ikke bare fikset det.  Så mitt råd vil være : ikke nøy deg med til avslag i prisen, krev at de rydder helt opp i hele greia! Smile


Det tror jeg på. Har snakket med daglig leder på Kvik på Forus noen ganger, og han virker som en skikkelig fyr. Vi stod og snakket med ham i 45 minutter, og han gav masse tips selv om vi sa vi måtte kjøpe på østlandet.

Så, moralen er vel at man må være obs på de som jobber der da Smile

   #12
 103     Sørlandet     1
Fikk beskjed og instrukser fra Kvik om å undersøke glassskyvedørene nøye ved levering hjemme, da især skader på hjørner kunne oppstå under transport.

Sjåføren uttalte (ordrett sitat) når fruen forsøkte å undersøke: "Jeg gidder fa*n ikke vente på at du skal undersøke".

I forkant hadde jeg forøvrig forsøkt å endre leveringsdag, da det var vrient å få til å være hjemme, med beskjed om at det kun var levering tirsdager, men at de kunne levere påfølgende tirsdagen - mot at jeg betalte lagerleie på 550 kr. Da jeg nektet dette uttalte speditør at han ville sende varene i retur til Danmark. Varer jeg allerede hadde betalt 100% for!

Ikke nødvendigvis butikkens feil dette - Kvik bruker en ekstern speditør , men en dårlig opplevelse er det likevel og opplevelsen assosiseres med Kvik
   #13
 181     Sandnes     0

Fikk beskjed og instrukser fra Kvik om å undersøke glassskyvedørene nøye ved levering hjemme, da især skader på hjørner kunne oppstå under transport.

Sjåføren uttalte (ordrett sitat) når fruen forsøkte å undersøke: "Jeg gidder fa*n ikke vente på at du skal undersøke".

I forkant hadde jeg forøvrig forsøkt å endre leveringsdag, da det var vrient å få til å være hjemme, med beskjed om at det kun var levering tirsdager, men at de kunne levere påfølgende tirsdagen - mot at jeg betalte lagerleie på 550 kr. Da jeg nektet dette uttalte speditør at han ville sende varene i retur til Danmark. Varer jeg allerede hadde betalt 100% for!

Ikke nødvendigvis butikkens feil dette - Kvik bruker en ekstern speditør , men en dårlig opplevelse er det likevel og opplevelsen assosiseres med Kvik


Ja, det er nå slik at det er leverandørens ansvar å ha underleverandører som ivaretar kunden; hvis de ikke klarer det så må leverandøren ordne opp.
   #14
 575     Romerike     1
Å legge skylda på sine egne underleverandører er helt håpløst. Umodent og uprofesjonelt.
   #15
 72     M&R     1
Jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi KVIK i Ålesund.
Men jeg kjøpte Kjøkken og Bad innredning.
Garderober kjøpte jeg elfa/langlo.

Har brukt noen timer ekstra og montere de selv.
Glad jeg ikke brukte montører til det, har ikke noe tro på folk som skal gjøre presisjonsarbeid på akkord.

Kenneth