8,584    1    9  

Erfaring med oppvaskkum.no og billigvvs.no

 1,459     Trondheim     1
Før helgen måtte jeg i en fei skaffe en Blanco Dalago 8 kum til kjøkkenet. www.billigvvs.no kom rimeligst ut og vare på lager. Jeg bestilte med merkand om at det hastet. Fikk svar morgene etter om at vare ikke var på lager hos leverandør og det ble 2 ukers ventetid. Jeg kanselerte ordren og reservasjonen på visakortet var slettet dagen etter. Kan egentlig ikke klage på denne behandlingen.

Ringte så til www.oppvaskkum.no dvs fikk ikke kontakt med sendte SMS om at de måtte ringe meg. Etter 15 min ringte de og jeg fikk beskjed om at vist jeg bestilte vasken før klokken 14.00 skulle den bli levert dagen etter. Som gjort så sagt, vask bestilt og levert på postkontor oppi gata dagen etter klokken 16.30. I tillegg passet ikke rør og vannlås med det jeg hadde. Meldte dette på mandag og i går lå ny vannlås med rør på postkontoret uten ekstra kostnad.

Dette kaller jeg kundeservice :)

Signatur

   #1
 1     8
Jeg vil på det sterkeste advare mot å benytte oppvaskkum.no og Stonemaster AS. Etter å ha mottatt et produkt bestilt gjennom oppvaskkum.no, valgte vi å benytte angreretten og returnerte produktet da ikke produktet svarte til forventningene. Da ikke kjøpesummen ble tilbakebetalt kontaktet jeg kundeservice. Vi ble da anklaget for å ha ødelagt produktet. Produktet var betraktet i 5 minutter før vi valgte å pakke det ned i originalemballasjen og returnere det. Vi kunne ikke forstå anklagene og forsøkte å ha en dialog med daglig leder for å finne en løsning.

Dette ble starten på ett år med skriverier, advokatmat samt personlige trusler mot meg fra daglig leder og hovedaksjonær i Stonemaster AS, som eier oppvaskkum.no Saken ble sendt inn til forbrukerrådet der vi vant frem. Deretter gikk saken til forbrukertvistutvalget. Vi fikk medhold hos begge instanser. Stonemaster AS valgte så å reise et personlig søksmål mot meg.Da vi valgte å ta saken videre, trakk Stonemaster AS søksmålet. Det hele virker som en planlagt måte å skremme kunder til å godta redusert tilbakebetaling ved bruk av angreretten. De færreste orker å ta en slik sak videre kun for noen tusenlapper. For oss ble dette en prinsippsak.

Saksbehandler hos forbrukerrådet fortalte at de hadde flere saker på samme firma. Om du vurderer å benytte dette firmaet vil jeg anbefale å kontakte forbrukertvistutvalget og be om å se tidligere saker på dette firmaet. Da tror jeg de fleste vil tenke seg om to ganger.