7 566    59    8  

Elektroimportøren - Størst på elektromateriell - til alle!

 64     0
Elektroimportøren selger elektromateriell og kabel, belysning, varme og nærliggende produkter til det profesjonelle og private markedet i Norge, ved å tilby faglig veiledning og kvalitetsprodukter til lave priser gjennom et effektivt butikknettverk og en innovativ nettbutikk. Våre leverandører er anerkjente merkevareleverandører (blant annet Elko, Schneider Electric, Micro Matic, Unilamp, Nexans, PM FLEX, WAGO, ABB, Letti, Varmecomfort, NEXA for å nevne noen) og de fremste innen sitt område.
 
Våre mål er ambisiøse, og for å nå våre målsetninger er vi avhengig av at alle i Elektroimportøren vet hva som forventes av de i sitt daglige arbeid. Derfor kreves det at vi som selskap skaper en kultur og et verdigrunnlag der alle tar ansvar for at Elektroimportøren hele tiden utvikles, forbedres og driftes på best mulig måte for eiere, medarbeidere og kunder.
 
Vi setter vår ære i å kombinere kvalitetsprodukter og rask levering (på døren innen 2 timer i sentral områder) med markedets beste priser. Derfor gir våre kundegarantier deg 100% trygghet gjennom full prisgaranti og hele 60 dagers åpent kjøp.
 
Vi er spesialister på LED-belysning og downlights og leverer produkter som er 100% spesialtilpasset til det nordiske markedet, med spesiell fokus på fargegjengivelse, lystemperatur og dimmingsegenskaper. Dette i tillegg til å finne de mest energieffektive løsningene. Man kjøper jo LED primært for å spare strøm.
 
Effektiv oppvarming er viktig, både for økonomien og komforten. Vi leverer alt av elektrisk oppvarming for alle formål, rom og gulvflater. Enten du ønsker å bruke elektronisk oppvarming til primær oppvarming eller som komfort varme, har vi løsningene.
 
Selv om LED og effektiv oppvarming er energieffektivt, kan de store besparelsene ligge i smarthus-teknologi som kan redusere strømforbruket enda mer. Elektroimportøren leverer ulike systemer i alle prisklasser. Markedslederen xComfort smarthussystem er ett trådløst styringssystem for det elektriske anlegget i huset, som gir huset smartere funksjoner, større sikkerhet og økt komfort. Systemet kan styre alt av elektrisk- og vannbårenvarme så vel som lys, alarmer og overvåking, samt elektriske apparater i boliger og næringsbygg.
 
Kundesenteret vårt kan hjelpe deg med omtrent hva det måtte være, relatert til Elektroimportøren og virksomheten vår. Du kan kontakte oss på telefon, e-post, Facebook eller på forumet her.
 
Ønsker du å motta eksklusive tilbud, og få 10% rabatt på ordinære priser ved neste kjøp? I tillegg til å få tilgang til eksklusive tilbud, tilbudskampanjer, nyheter og trender for å la deg inspirere? Meld deg på vårt nyhetsbrev her.
 
Det er enkelt å bli kunde i vår netthandel, du kan registrere deg her, eller sende kodeord ei og din epostadresse til 2077. Du trenger selvfølgelig ikke registrere deg for å handle i våre butikker.
 
Vi ønsker deg velkommen til en hyggelig handel eller en faglig prat, enten dette er i en av våre butikker eller vår netthandel.
Signatur

  (trådstarter)
   #1
 64     0
Elektroimportøren - Størst på elektromateriell - til alle! - Screen Shot 2016-03-17 at 13.26.26.png - Elektroimportøren
Signatur
KE
   #2
 3 606     Hordaland     0
Er det mulig å få rabatter hos dere som fast privatkunde?
  (trådstarter)
   #3
 64     0
Er det mulig å få rabatter hos dere som fast privatkunde?

I utgangspunktet er ikke det vanlig, men det er avhengig av uttak. Ikke uvanlig med ulike avtaler til større prosjekter, så kontakt kundesenteret. Når det er sagt vil du samlet sett, også uten rabatter, oppnå best mulig priser og betingelser av å handle hos oss, se kundegarantier.

Signatur
HSt
   #4
 32 529     Lillestrøm kommune     0
Kunne dere ta en titt på denne tråden og kanskje gi oss oppskriften som den frustrerte komfyrvakt eieren trenger for å få den tilbake til "normal funksjon"

http://www.byggebolig.no/el-installasjon-teknisk-installasjon/komfyrvakt-best-kjop/msg713655?latest=True#latest

og evt. også forklare hva som skjer hvis det er mulig.

Det er bilder tildligere å tråden som avslører hvilket produkt det er. Jeg har svart i tråden, jeg husker ikke hvilken produsent det var jeg var borti, men komfyrvakten hadde satt seg i modus for komfyr uten standby forbruk i tilfellet jeg beskriver (og det er ikke utenkelig at det var samme produsent).

(Rydigst blir det vel om dere svarer i tråden, men dere kan jo alltids legge inn en melding her om at dere har gjort det hvis dere vil).
KE
   #5
 3 606     Hordaland     0
Er det mulig å få rabatter hos dere som fast privatkunde?

I utgangspunktet er ikke det vanlig, men det er avhengig av uttak. Ikke uvanlig med ulike avtaler til større prosjekter, så kontakt kundesenteret. Når det er sagt vil du samlet sett, også uten rabatter, oppnå best mulig priser og betingelser av å handle hos oss, se kundegarantier.

Det er å trekke strikken langt å si at dere er har best priser uten rabatter. Per dags dato handler jeg stort sett kun tilbudsvarer fra dere og hos andre ellers, men hadde jeg fått en rabattordning kunne jeg klart meg med dere.
  (trådstarter)
   #6
 64     0
Er det mulig å få rabatter hos dere som fast privatkunde?

I utgangspunktet er ikke det vanlig, men det er avhengig av uttak. Ikke uvanlig med ulike avtaler til større prosjekter, så kontakt kundesenteret. Når det er sagt vil du samlet sett, også uten rabatter, oppnå best mulig priser og betingelser av å handle hos oss, se kundegarantier.

Det er å trekke strikken langt å si at dere er har best priser uten rabatter. Per dags dato handler jeg stort sett kun tilbudsvarer fra dere og hos andre ellers, men hadde jeg fått en rabattordning kunne jeg klart meg med dere.

Hei, med 100% prisgaranti så har vi jo de beste prisene, om ikke annet de samme, og med de produktene vi har på tilbud så må jo det bli beste pris? Videre er det ingen som har 60 dagers åpnet kjøp, i tillegg til fri retur i butikk. Men som sagt, send forespørsel til kundesenteret, så kan de vurdere sagen. Ha en fin kveld.
Signatur
  (trådstarter)
   #7
 64     0
Kunne dere ta en titt på denne tråden og kanskje gi oss oppskriften som den frustrerte komfyrvakt eieren trenger for å få den tilbake til "normal funksjon"

http://www.byggebolig.no/el-installasjon-teknisk-installasjon/komfyrvakt-best-kjop/msg713655?latest=True#latest

og evt. også forklare hva som skjer hvis det er mulig.

Det er bilder tildligere å tråden som avslører hvilket produkt det er. Jeg har svart i tråden, jeg husker ikke hvilken produsent det var jeg var borti, men komfyrvakten hadde satt seg i modus for komfyr uten standby forbruk i tilfellet jeg beskriver (og det er ikke utenkelig at det var samme produsent).

(Rydigst blir det vel om dere svarer i tråden, men dere kan jo alltids legge inn en melding her om at dere har gjort det hvis dere vil).

Hei, vi finner dessverre ikke ut hvilken type og/eller modell dette er. Men har oppdatert tråden med kontakt informasjon til EFA teknisk støtte og link til brukermanual (Hvis dette er en Innohome SGK500). Se side 13 og 14 i denne for ulike modus. Ha en fin ettermiddag.
Signatur

KE
   #8
 3 606     Hordaland     1
Prisgaranti - Alltid lave priser!
Med vår prisgaranti er du som forbruker, til privat forbruk, alltid sikret de laveste prisene. Finner du samme produkt til en lavere pris i en annen butikk, gir vi deg enkelt og greit tilsvarende pris!

At du trenger å gjøre er å sende oss eller ta med dokumentasjon på at det aktuelle produktet selges til en lavere pris i en annen butikk, så vil vi gi deg prisavslaget og/eller refundere prisforskjellen.

Prisgarantien gjelder ikke bestillingsvarer og kan først gjøres gjeldende og kreves etter gjennomført kjøp hos Elektroimportøren, og full betaling er mottatt Elektroimportøren for aktuelle produkt. Vi setter selvfølgelig stor pris på informasjon om prisdifferanser hos våre konkurrenter. Etter utbetaling av prisgaranti vil eventuelle utbetalte prisgarantier fratrekkes kreditering og/eller utbetaling ved bruk av retur og/eller angrefrist.

De to produktene må være identiske (Samme produsent og modell). Produktet må være merket og/eller annonsert, og være tilgjengelig på lager i den aktuelle butikken, samt være mulig å handle produktet til denne prisen på samme tidspunkt som handelen finner sted.

Med butikk menes fysiske butikker eller netthandel. For netthandel gjelder sammenligning med andre konkurrerende netthandler og fysiske butikker mot andre fysisk konkurrerende butikker innen for samme landsdel.

Jeg tolker deres garanti som at jeg må finne likt produkt som er merket eller annosert. Når en da har rabatter hos andre leverandører gjelder vel ikke denne prisgarantien, da vil jo rabatten være individuell for hver kunde og man kan derfor ikke lese en prislapp på en varehylle. Det er derfor jeg etterlyser rabattordning slik at en slipper å dokumentere frem og tilbake hvem som selger til hvilken pris.
  (trådstarter)
   #9
 64     0
Hei, så lenge du kan dokumentere at at det kan kjøpes i en netthandel eller fysisk butikk av deg som forbruker, til privat forbruk, vil garantien gjelde. Om dette er gjennom tilbud eller egne avtaler spiller i prinsippet ingen rolle, som sagt, så lenge dette kan dokumenteres og verifiseres av vårt kundesenter. Men kontakt kundesenteret så vil de være kunne svare på rabattavtaler og avslag vedrørende prisgaranti. Ha en fin kveld.
Signatur
  (trådstarter)
   #10
 64     0
Slik bør du lyse opp uteområdet

Å lyssette hage, terrasse og inngangsparti har både praktisk og estetisk effekt. Vi guider deg gjennom utelampe-jungelen!

Elektroimportøren - Størst på elektromateriell - til alle! - utebelysning-1.png - Elektroimportøren
STILFULLT: Lys opp gårdsplassen! De forskjellige uteområdene krever forskjellig type belysning for å gi riktig effekt.
Signatur