1,753    19    0  

Ombygging av hestehenger til stillashenger - gode forslag?

 5,741     0
Har fått meg ein Gaupen hestehenger som eg skal bygge om til stillas henger.
Hadde tenkt meg søyler i midten og "hyllerknekter" ut på kvar side slik som dette:
Nokon som veit kvar ein kan få tak slike "hylleknekter"
Tipper desse går på 50x50mm firkantjern.

Ombygging av hestehenger til stillashenger - gode forslag? - Untitled.jpg - oblygre

   #1
 725     Lier     0

Har fått meg ein Gaupen hestehenger som eg skal bygge om til stillas henger.
Hadde tenkt meg søyler i midten og "hyllerknekter" ut på kvar side slik som dette:
Nokon som veit kvar ein kan få tak slike "hylleknekter"
Tipper desse går på 50x50mm firkantjern.


Smie/sveiseverksted har garantert det du er ute etter
Signatur
   #2
 4,110     Akershus (Follo)     0
Spør Google etter grenreol.
Signatur
   #4
 294     n-trøndelag     0
Er poenget at det skal være regulerbart?
Isåfall er jo Unoskinner som elektrikkere benytter for tyngre kabelforlegninger kjekke.
Her fester man knekter eller unoskinner ved hjelp av vinkler.

Sporene er for å feste spesial muttere som man tilpasser og låser der det ønskes i sporet.

Elektroforhandlere som f.eks Elektoskandia har dette.

Se s. 47 i denne:
http://www.elektroskandia.no/pdf/2012/web-hovedkatalog_2012_Ch_13.pdf
  (trådstarter)
   #5
 5,741     0
Tanken er at det skal kunne reguleres enkelt ja.
Unoskinner var ein god ide, skal sjekke denne.

Hengeren kom på plass igår kveld, men dette vert vel litt vinterarbeid i garasjen.
Det er ein Gaupen med totaltvekt på 1600 kg berekna for 2 hester med 190 cm bredde, denne skal passe fint for mitt bruk.
Egenvekt på 600 kg, men dette vil minke ein del når eg får rive av "huset".
Ingen omregistreringsavgift da den er vel 30 år gamal.
Bremsene var litt slitne, men alt anna fungerte fint.
  (trådstarter)
   #6
 5,741     0
Veiledende pris på Uno var hårreisende....
Billegere å kjøpe ny henger ferdig ombygda da...

Skal høre med Tysse kor dei kjøper feste for firkantrør sine.
Siste redigering: Monday, August 20, 2012 11:31:01 AM av oblygre
  (trådstarter)
   #7
 5,741     0
Ser ut som det er lovlig å bygge om og, så lenge ein ikkje sveiser eller bygger om ramma, heldt seg innanfor måla til den orginale hengeren og har lys og anna på plass.
Surrekroker er det visst også krav til.
Siste redigering: Monday, August 20, 2012 11:30:47 AM av oblygre

  (trådstarter)
   #8
 5,741     0

Spør Google etter grenreol.

Fekk pris på ein ny standard dobbelsidig grenreol som passar men den kostar rundt 12000,- inkl. mva.... ny komplett stillashenger koster kr. 13000,-
Sjekker nå etter brukte.
Ombygging av hestehenger til stillashenger - gode forslag? - image001.png - oblygre
   #9
 4,110     Akershus (Follo)     0
Til den prisen kan du vel sveise sammen noe av firkantrør (presisjonsrør) og sende det bort til varmgalvanisering. Galv er ikke så dyrt som man skulle tro. Er ikke du litt av en pellementmaker da?

Det må da vel ellers finnes billigere typer. Den der tåler vel mer enn du har behov for.
Jeg har slike som er et modulsystem i 41mm 4-kantrør lakkert med grønn hammerlakk. Med dette kunne man bygge grenreoler, arbeidsbord osv.  Men husker ikke hvor det ble kjøpt. Prøv Wittre, AJ, Norlag, NPlien.(flere)...
Brukt? Prøv Areol.

Signatur
  (trådstarter)
   #10
 5,741     0
Ikkje noko problem å sveisa det nei, og lage ei plate med bolter og tilsvarende plate på baksida som ein kan teite mot.
Er ikkje så opptatt av om det svart stål heller, det står inne mesteparten av tida.
Kan god være 41 mm er sterkt nok, planlagt vekt av stillaset er vel rundt 1000 kg, men mesteparten kan jo kvila nede på ramma. Skal sjekka linkane dine.
Men eg har no nokre månader på meg til å sjå etter stål.
Har ein gode kontakter inne oljå, og der kjerm det mykje rart inn som skal kastes.
Har bygd båtvogn og gangbru til flytebrygge av syrefaste kabelbruer m.m.


pellementmaker - måtte google denne . men nå veit eg iallefall kva det betyr. Passar nok litt på meg ja med alt det gamle rasket eg skrur på. Har alltid 2-3-4 maskiner som er under delvis reperasjon.
   #11
 55     Eidsvoll     0


Spør Google etter grenreol.

Fekk pris på ein ny standard dobbelsidig grenreol som passar men den kostar rundt 12000,- inkl. mva.... ny komplett stillashenger koster kr. 13000,-
Sjekker nå etter brukte.

http://www.mamut.net/reolteknikk/
Disse har vi handlet endel brukt av på jobb, verdt en sjekk i allefall.
   #12
 587     VEAVÅGEN     0
Jeg ville ikke brukt tid på å laget noe reol-system. Du må få lasset så lavt som mulig.
Kan du ikke bare lage kasser det passer i? De greiene du går på i midten, stenderne på ene siden og alt annet som låsestag på andre siden.

Så har du plass til en liten rotekasse også.

Ikke kast bort masse tid på å lage noe som herjer med stabiliteten til hengeren, samt tar en masse nyttelass fra hengeren. En slik reol som ble linket til veier like mye, om ikke mer enn glassfiberhuset til en hestehenger.

Det enkle er ofte det beste.
  (trådstarter)
   #13
 5,741     0
Poenget med eit slik reolsystem er ein kan ta ut noko av kvar type uten at ein noko ein ikkje skal ha ligg å toppen. Har kjørt stillas på vanlig henger i 10 år så nå vil eg ha skikkeleg henger for dette.

Så tungt vert det vel ikkje, sveiser eg det i 50x50x3 firkantrør veg dette 3 kg pr. lm, og ca 15 kjem ein opp i 60-70 kg + noko kasser og diverse.
Tipper hestekassen med bunn i hengeren i dag veg 2-300 kg. Egenvekta er 600 kg, og tilsvarende varehengere veg under 350 kg.

Litt for gale å kappe den opp, hadde vore perfekt MC og ATV tilhenger dette.

  (trådstarter)
   #14
 5,741     0
Må ha nokre ny dekk til tilhengeren og da heilårsdekk. Utfra det eg har forstått kan ein gjera nesten kva ein vil med ein tilhenger så lenge ikkje dekka stikk utanfor og heldt lastekrava og mønsterdybde.
5,6x13 står det i vongkortet, dette er vel 155 , er iallefall det som står på meiner eg.
Det er vel stort sett 4x100 boltsirkel som står på tilhengere, men innpress & hub  må vel sjekkes?

Lastindeks 4 står det, nokon som veit kva det betyr i dagens lastindekser?
  (trådstarter)
   #16
 5,741     0
LI 4 står det som lastindeks tipper det tilsvarer rundt  70-72 i dagens indeks. Skal sjekke med vegvesenet.
   #17
 3,109     Norge     0
Vil tru Li står for 4 lag, på gamle radialdekk var dette brukt istaden for den load indexen vi kjenner i dag, kor mykkje eit firelags dekk tåler avhenger sjølvsagtb etter dimmensjonen.
Dette finner man forøvrig i S.T.R.O boka.
  (trådstarter)
   #18
 5,741     0
Og kvar kan eg slå opp i S.T.R.O  boka ? Dekkforhandlere kanskje?