#1191
 4     0
Noen som vet om en utenlandsk webshop som selger Smart Home Controller til en fornuftig pris?

   #1195
 3     0
Er det fler enn meg som sliter med tilgang til SHC via android appen? Jeg får først feilmelding "Fjerntilgang er utilgjengelig for øyeblikket, Vennligst prøv igjen litt senere (E-7)".
Dersom jeg prøver å logge inn på nytt i appen får jeg ny feilmelding "Fjerntilgang er utilgjengelig for øyeblikket, Vennligst prøv igjen litt senere. (E503)".

Dersom jeg tar ut og inn strømmen på SHC slik at den restarter så fungerer det som normalt igjen. Da tar det ca 1 døgn før feilen kommer tilbake igjen og jeg må restarte SHC på nytt.
Noen andre som har opplevd dette?
   #1196
 147     1
EspenHO: Høres ut som noe IP-problematikk? (Flere som bruker samme IP) Sjekk om det kan være noe konflikt her. Smile
   #1197
 3     0
EspenHO: Høres ut som noe IP-problematikk? (Flere som bruker samme IP) Sjekk om det kan være noe konflikt her. Smile

Har 2 routere (1 fra ISP og 1 egen, men har samme problem på begge routere (Den ene kjører på 192.168.0.XX og den andre på 10.0.0.XX). Skal teste med å sette en annen IP på SHC og se om dette hjelper Smile

   #1200
 4,260     0
Sliter med at jeg ikke får kontakt med SHC via lokalt nett, får altså ikke opp ip-adresse i shc, kun 0000.... Har forsøkt reset/reconfig uten at det endret noe.

Jeg får tilgang via remote, og alt annet fungerer (shc oppdateres som den skal, datapunktlister kan lastes etc).

Anyone?


Har samme problemet, fant du noen løsning? Evt er det andre som har ideer?

- Ser SHC via MRF, men ser ingen trafikk på ethernett-grensesnittet og 0000 på IP-adresse.
- Ser heller ingen antydninger til trafikk mot DHCP på ruteren og SHC svarer heller ikke på gammel adresse.
- Har ikke gjort endringer på nettverksoppsett
- Har prøvd reset (resetknapp og kabel inn/ut)...