Prøver å gjøre det skikkelig med en gang. Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
En av Norges største leverandør av bioenergiutstyr, tar nå en grusom hevn for at jeg ikke kjøpte utstyret av de, og NEKTER å selge meg ny thermostat.
Forklaringen er like søkt som den er teit: "Hei,
Jeg vil anbefale deg å bestille disse delene fra den som leverte deg kjelen. Dette da korrekt returtemperatur til kjelen er svært viktig. Vi i SGP setter korrekt returtemperatur som et krav for at garantien skal gjelde. Feil returtemperatur kan føre til feil forbrenning og korrosjon i kjelen. Laddomaten er for så vidt en frittstående del, men det er svært viktig at denne jobber under de forhold som kjeleprodusenten har beskrevet.
Den du kjøpte kjelen av kan sikkert levere deg disse termostatene."
De velger altså å IKKE selge meg reservedeler fordi jeg ikke har kjøpt kjelen / anlegget av de. Jeg kan ikke annet enn å kvittere med å anbefale folk å IKKE HANDLE av SGP AS om man kan unngå det.
Jeg er både ingeniør og selger av yrke, og maken til kundebehandling har jeg sjelden opplevd. Kan også legge til at jeg lever av å selge pumper / væskebehandlingsutstyr, og har høyskoleutdanning innen nettopp miljøteknologi liggende i bakgrunnen. Å anta at kunden er idiot, er en veldig dårlig strategi, om man skal bygge gode kunderelasjoner.
Konklusjon: jeg kjøper thermostatene i Sverige, og sponser heller posten med en tusenlapp enn å handle her hjemme.
PS - og for uinvidde, forklaringa til SGP holder bokstavelig talt ikke vann. Enten så er vedkommende som har forfattet mailen totalt amatør, eller så forsøker han seg på en tynn bløff. Jeg vil ikke spekulere offentlig i hva som er greia....
Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
Forklaringen er like søkt som den er teit:
"Hei,
Jeg vil anbefale deg å bestille disse delene fra den som leverte deg kjelen. Dette da korrekt returtemperatur til kjelen er svært viktig. Vi i SGP setter korrekt returtemperatur som et krav for at garantien skal gjelde. Feil returtemperatur kan føre til feil forbrenning og korrosjon i kjelen. Laddomaten er for så vidt en frittstående del, men det er svært viktig at denne jobber under de forhold som kjeleprodusenten har beskrevet.
Den du kjøpte kjelen av kan sikkert levere deg disse termostatene."
De velger altså å IKKE selge meg reservedeler fordi jeg ikke har kjøpt kjelen / anlegget av de. Jeg kan ikke annet enn å kvittere med å anbefale folk å IKKE HANDLE av SGP AS om man kan unngå det.
Jeg er både ingeniør og selger av yrke, og maken til kundebehandling har jeg sjelden opplevd. Kan også legge til at jeg lever av å selge pumper / væskebehandlingsutstyr, og har høyskoleutdanning innen nettopp miljøteknologi liggende i bakgrunnen. Å anta at kunden er idiot, er en veldig dårlig strategi, om man skal bygge gode kunderelasjoner.
Konklusjon: jeg kjøper thermostatene i Sverige, og sponser heller posten med en tusenlapp enn å handle her hjemme.
PS - og for uinvidde, forklaringa til SGP holder bokstavelig talt ikke vann. Enten så er vedkommende som har forfattet mailen totalt amatør, eller så forsøker han seg på en tynn bløff. Jeg vil ikke spekulere offentlig i hva som er greia....