#111
 1,624     Bergen     0


(...)nytt kundesenter (06292) (...)


Misliker bruken av femsifrede telefonnummer. Hvor mye koster det å ringe denne, da?




Ringepriser til femsifrede nummer fra mobil (oppstart/minuttpris)

    Netcom: 0,89/2,49 (0,89/4,98 for kontaktkort/Young Talk)
    Chess: 0,59/2,99
    Telenor: 0,59/1,99 (0,59/2,99 for kontantkort)
    Chili Mobil: 2,99/2,99
    MyCall: 0,99/2,99
    Tele2: 0,69/2,89
    OneCall: 0,69/2,35
    Talkmore: 0,99/1,49


   #112
 123     0
...Så på mitt abonnement er det da en prisøkning på 741%. Er vel ikke egentlig helt enig i at det er greit å kalle dette "kundeservice".
Signatur
   #113
 123     0
Skulle du komme til å taste feil når du skal taste inn postnummeret, og du får feilen "Noe gikk galt! Kunne ikke å hente ut informasjon om våre varehus. (500)" kan du klikke denne linken og prøve på nytt.

Til de det gjelder (om de ser her): tror zipcode validatoren trenger en finpuss.
Signatur
   #114
 379     Lillesand     0
Bare som en liten kommentar til Rabatt%  denne vil variere mellom forhandlere og varegrupper, da de forskjellige forhandlerene operer med litt forskjellige marginer her og der, og marginen vil i stor grad påvirke rabatt innenfore fastsatte grupper.

Jobbet Hos Maxbo, fram til creditcrunchen i '08 da jeg måtte gå over til Optimera.

Signatur
   #115
 157     Buskerud     0
Hvorfor måtte du gå over til Optimera?


Bare som en liten kommentar til Rabatt%  denne vil variere mellom forhandlere og varegrupper, da de forskjellige forhandlerene operer med litt forskjellige marginer her og der, og marginen vil i stor grad påvirke rabatt innenfore fastsatte grupper.

Jobbet Hos Maxbo, fram til creditcrunchen i '08 da jeg måtte gå over til Optimera.


   #116
 379     Lillesand     0

Hvorfor måtte du gå over til Optimera?


Bare som en liten kommentar til Rabatt%  denne vil variere mellom forhandlere og varegrupper, da de forskjellige forhandlerene operer med litt forskjellige marginer her og der, og marginen vil i stor grad påvirke rabatt innenfore fastsatte grupper.

Jobbet Hos Maxbo, fram til creditcrunchen i '08 da jeg måtte gå over til Optimera.





vel måtte og måtte.  Vi skulle egentlig i gang med Bygging av ny butikk på ca 8500m2, tomten var endelig klar etter lang, veldig lang saksbehandling i kommune og fylkeskommune.  Sto om omregulering fra Detaljhandel/lett industri til forrettning med plasskrevende gods eller hva nå enn de byråkratiske betegnelsene var..  Så kom høsten og Børser i frittfall, usikker fremtid og allt det, prosjektet ble lagt på is. Butikken ble avviklet da; huseier Varslet en kraftig økning i husleie, og lokalene var allerede uegnet (Ikke noe uteplass).  Så søkte jobb i Optimera og fikk den uten mye fuss akkurat. Tok min hatt og gikk den 28. November da Oppsigelsen trådte i kraft, og begynnte Hos Optimera 1. Desember.  Var 5 av vi 14 som gikk over til Optimera/Monter i regionen.

for å illustrere hvor lang behandlings tiden hadde vært.  Jeg hørte snakk om ny stor butikk allerede da jeg begynnte der,  5 år før avviklingen.  Så 4 år+  Det var og litt krangling om antall Handicap parkeringer....

/end off-topic 
Signatur