494    3    1  

Tromas - dårlig kundeservice?

 8 024     Bærum     0
Hva syns de som har hatt noe med Tromas (www.tromas.no) å gjøre utover rent kjøp, om kundeservicen?

Jeg er litt skuffet. Fikk en 18V Makita Stikksag til jul, som sluttet å fungere som den skulle etter kort tids bruk. Sendte (som man alltid gjør anno 2017) epost til adressene de har oppgitt på siden sin, og forklarte saken. Hørte aldri noe. Forsøkte så å ringe, fikk kontakt med en dame som "bare skulle sjekke noe" og så ringe meg tilbake.....Hørte selvsagt aldri noe mer fra vedkommende.

Dette står i sterk kontrast til andre nettbutikker jeg benytter, der epost med reklamasjonssaker besvares ila få dager, og returlapp stort sett er i innboksen ila kort tid.

Har jeg bare vært uheldig, eller hvilke erfaringer har andre?

HSt
   #1
 29 721     Lillestrøm kommune     0
At en skal dømme et firma basert på at en person glemmer å gjøre det en har lovet blir for enkelt for meg, nå har jeg bare handlet over disk fra dette firma nettopp selvbyggerens redning de har mye på lager og leverer gode priser på mye. Plukk opp telefonen på nytt og fortell de at de har glemt deg så regner jeg med at det løser seg. Når jeg var innom for en stund tilbake så holdt de på å utvide lokalene og hadde sikkert ikke de beste arbeidsforholdene men vil tro det blir bra når alt er på plass.
  (trådstarter)
   #2
 8 024     Bærum     1
Det er derfor jeg ikke dømmer noe som helst, men stiller spørsmålet på forumet om hvilke opplevelser andre har hatt.

Regner med at min sak løser seg greit til slutt, men alt som tar mer tid enn det bør er irriterende.