25 785    21    1  

Verktøy.no, erfaringer?

 6     Norge     0
Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med nettbutikken verktøy.no?

Er de f.eks. greie å ha med å gjøre ved reklamasjoner?

På forhånd takk for svar!

   #1
 2 987     Akershus     0
Reklamasjoner har jeg ikke forsøkt enda (men det minner meg på at jeg må få naboen til å klage på to pipesett vi bestilte der kassene var ødelagte), men ved vanlige bestillinger har bestilte varene kommet kjapt og til avtalt pris.
   #2
 1 387     Tromsø     0
Eg har handla der fleire gonger, har også reklamert ein gong. Er blitt greit behandla kvar gong. Eg har ikkje samanlikna deira pris med andre prisar verken i eller utanfor Norge, så prisnivået deira kan eg ikkje seie noko om.
   #4
 26     0
Har handlet der en gang, og fikk veldig god service. De hadde ikke alt men sendte det meste og ettersendte resten. Har inntrykk av at der kan være gode tilbud. Men ellers ikke så billig.
SEB
   #5
 80     Ski     0
Fin webside, brukbart søk og bra utvalg. Irriterende ordrestatuser - ordrelinje viser en status som indikerer at varen er sendt lenge før den blir sendt, og for dårlig at de ikke viser beholdning (nær-/fjernlager) før man bestiller.

Og: irriterende daglige reklamemailer. Dagens sier f.eks. at "Akkurat nå har vi kampanjepriser på Bosch GLM 80 med måleskinne." Vel, når jeg sjekker prisen så er vel faktisk prisen akkurat den samme den har vært der i lengre tid (til og med en krone høyere, tror jeg).... Selvfølgelig verdens enkleste sak å melde seg av de mailene, men samtidig vil jeg jo gjerne ha beskjed om faktiske tilbud/kampanjer....
   #6
 34     Skien     0
Hei,

Og takk for gode tilbakemeldinger. Hyggelig at så mange er fornøyd - og SEB - takk for konstruktiv input - dette tar vi med oss videre!

Vi jobber hele tiden med å bli bedre slik at dere kunder blir fornøyd. Når det gjelder ordrestatus så er dette en sak vi jobber med å få fikset akkurat i disse dager. Regner med at den fungerer bedre i løpet av noen få uker, uansett har vi nå fått implementert en løsning som sender deg sporingsnr på mail så fort pakken har gått ut av huset.

Når det gjelder nyhetsbrev så er det som du nevner en kombinasjon av nye, gode, tilbud og presentasjon av andre tilbud som vi har hatt en stund. Vi får ofte kampanjer som løper over noen måneder fra våre leverandører - da fordeler vi gjerne tilbudene utover i tilbudsperioden.

Mailene sendes som regel ut tre ganger i uken og er bevisst holdt veldig enkle (Kort tekst/presentasjon) slik at det er raskt og enkelt å ta stilling til om det er av interesse eller ikke. Dersom dere har kommentarer til dette må dere gjerne sende meg en mail direkte (knut@coward.no) så tar vi gjerne imot innspill.

Håper dette var gode svar til innleggene under:-)

mvh

Knut
verktøy.no
Signatur
   #7
 55     Trondheim     1
Nyhetsbrev 3 ganger i uken? Det blir litt voldsomt for min del. Uavhengig av hvor korte de er.

1 gang i uken er maks for min del, unntaksvis ekstra om det er noe særdeles gode tilbud Smile

  (trådstarter)
   #8
 6     Norge     0
Hei igjen.

Bestilte meg en drill der for ei liten stund siden. Rask levering iallefall. Allikevel anbefaler jeg å sjekke prisene da det ofte kan være bedre tilbud i andre butikker.
   #9
 1 266     Aust-Agder     0
Kjøpte en vinkelsliper derfra (ca samme pris som å importere den, så da ble det norsk). Fikk feil vare først, men de sendte riktig vare og en returlapp så fort de fikk beskjed om feilen. Ingenting å klage på. Solid firma ser det ut til.
Signatur
   #10
 84     0
Bestilt fra Verktøy.no flere ganger og har bare gode erfaringer. Ikke alltid like raske til å sende ut varer, kan godt ta et par tre dager fra bestilling, men bortsett fra det har jeg ingen ting å utsette på dem. Ofte koster det det samme fra Verktøy.no som å importere fra utlandet (som tidligere nevnt), men dette varierer fra vare til vare. Hvis de kan konkurrere på pris har jeg ingen betenkeligheter med å anbefale dem. Har også en fysisk butikk i bunnen for de som bor i nærheten.