14 789    30    0  

Miles Tool & Machinery Center - useriøse eller bare uflaks?

 8 022     Bærum     0
Snappet opp gode skussmål for denne sjappa før jul, så tok sjansen og bestilte en reservedel til en kappsag.

Hørte aldri noe mer og det gikk noen uker. Sendte en mail i desember og fikk vite at delen visstnok var sendt 6 desember.

Ukene gikk og jeg mottok ingen ting. 15 januar sendte jeg mail og spurte om de hadde noen problemer med leveransene sine. Fikk til svar at de skulle resende ordren. Fint.

Nå skriver vi 13 februar og ingen ting i posten her.

Kan være med på at én pakke kan forsvinne, men to ganger etter hverandre?.....

Kan legge til at i perioden har jeg mottatt en rekke andre greier kjøpt på ebay i UK. Det ene kjøpet tok bare 3 dager å motta også.

Blir skeptisk, men samtidig kan det jo også hende at de på andre siden er like skeptiske fordi de faktisk har sendt to pakker og så kommer jeg her og hevder overfor dem at ingen ting er mottatt.

Hmm...


   #1
 545     Øvre Romerike     0
Miles er etter min erfaring ikke de raskeste til å sende eller de flinkeste til å holde deg oppdatert, men useriøse er de ikke. Tok en opptelling og har bestilt 22 ggr fra dem siden 2008 og ikke opplevd de som useriøse  :)

Siste gangen hadde de glemt en vare i forsendelsen, den ble ettersendt på under en uke  Wink
Eye
   #3
 271     Jæren     0

Ikke sant. Var omtrent det inntrykket jeg hadde av dem på forhånd også.


Har du bedt om tracking-nummer? Min erfaring er at du ikke får det uten å be om det.

Eller ble det sendt som vanlig post?
   #5
 545     Øvre Romerike     0
Min erfaring er at ting de ikke har på lager pleier å ta lang tid å få, typisk slike reservedeler. Når de sa de skulle sende din ordre på nytt innebærer sikkert dette å bestille fra leverandør, motta dette og videresende til deg. Dette tar nok litt tid, men du burde jo snart hatt den nå ville jeg trodd  ;)

Men det går å ringe dem også, det har jeg gjort  Wink
  (trådstarter)
   #7
 8 022     Bærum     0
Fikk svar at pakken var sendt med vanlig Royal mail international og ikke hadde tracking. Men de skulle refundere meg beløpet siden jeg ikke hadde mottatt pakke nr 2 heller. Må jo sies å være god service det.


   #8
 1 266     Aust-Agder     0
Det høres ikke ut som du kjøper noe som du skulle ha interesse av å lure dem på heller. Kappsag-deler er ikke noe du dytter på ebay og blir rik på =)

Mail dem og si takk for det, men du trenger virkelig den delen - kan de sende med sporing neste gang?
Signatur
  (trådstarter)
   #9
 8 022     Bærum     0
Det er selvsagt en mulighet ja..
Og ja - en del til en kappsag har null markedsverdi - kun bruksverdi for meg. Så litt irriterende. Med nytt anlegg kan den gamle bosch'en leve mange år til.
   #10
 1 505     0
Bestilte ny bladføring til stikksaga mi der forrige søndag.. Var i postkassa lørdag morgen! Storfornøyd!
Signatur