1 2 Corak 29.09.2014 17.59 #11 Corak Gå til profilen Tråd Link til innlegget Senior 496 Søgne 0 Om du setter trykkregulator etter tanken, så får du 20 bar på tanken, og ca dobbelt så mye luft på tanken i forhold til hvis du setter den før tanken. Så det ville jeg foretrukket hvertfall. Signatur Adm dir i Forbruksimport.no ASSjekk gjerne www.fjellsprekk.com 1 2 Delta i diskusjonen Du er i ferd med å poste i en gammel tråd, siste innlegg ble postet den 9/29/2014 Om du vil ha nye øyne på denne problemstillignen kan du lage en ny tråd: jeg ønsker å bidra i denne tråden jeg vil starte en ny tråd Vedlegg… Varsling Svar Du er ikke innlogget. For å publisere i tråden må du logge på først. Logg på Du er nå innlogget. Du kan fortsette. Du er nå innlogget, men du må aktivere brukeren din med aktiveringslinken som vi sendte til deg før du får publisere tråden. Denne eposten utløper om 30 minutter.
Corak 29.09.2014 17.59 #11 Corak Gå til profilen Tråd Link til innlegget Senior 496 Søgne 0 Om du setter trykkregulator etter tanken, så får du 20 bar på tanken, og ca dobbelt så mye luft på tanken i forhold til hvis du setter den før tanken. Så det ville jeg foretrukket hvertfall. Signatur Adm dir i Forbruksimport.no ASSjekk gjerne www.fjellsprekk.com
Sjekk gjerne www.fjellsprekk.com