#21
 117     Akershus     0
Hei,

Jeg har sendt ham SMS som jeg har fått bekreftet er sendt (Han har telefon fra Verizon). Har også satt opp forespørsel for å få fullt navn og adresse på han. Han har ikke svart meg - men jeg gir ikke opp så lett.

Når det gjelder PayPal - så sier de at de ikke kan hjelpe meg... Så for alle andre - husk å alltid åpne sak (dispute) hos PayPal 44 dager etter du har betalt - samme om varen er på vei eller ikke!

  (trådstarter)
   #22
 5,112     Troms     0
Bra tips "Irongrid", bedre føre var med andre ord. Synd med han der ajm9136. Han hadde mye bra utstyr til en billig penge.
Men for dere som har betalt med kredittkort over paypal så er det jo bare å melde fra til eurocard, visa eller de andre om at dere ikke kan gå god for trekket siden varen ikke er mottatt Fungerer ikke det dà?
Signatur
   #23
 318     0
Jeg betalte med "vanlig" Visa, men med direkte trekk fra min konto. Såvidt jeg har skjønt hjelper det ikke om jeg da ikke får varen. Dersom jeg hadde benyttet Visa kredittkort med betalingsutsettelse, for så å bli fakturert av Visa for kjøpet, så kunne jeg nok ha sluppet billigere unna. Ja, Visa-kredittkort er herved bestillt..:-)

Men jeg skal forsøke å kontakte banken min og høre om det er noe de kan gjøre, men jeg tviler...