Kunnskap om sosiale medier og normal høflig oppførsel bør vel vera viktige leveregeler for eit firma som vil selge varer og tjenester via nettet. Dette firmaet bommer grovt på begge punkt.
Vi har selvfølgelig ingen interesse av å gå videre med dette, men ønkser konstruktiv og sannferdig kritikk. Som nevnt tar vi våre kunders tilbakemeldinger meget seriøst og gjør vårt ytterste ift. å tilfredstille deres forventninger og ønkser. Vi tar derfor ofte direkte kontakt med de kunder som har gitt tilbakemeldinger slik at vi konkret vet hva vi kan forbedre oss på.
Vi fikk i 2012 inn over 9000 henvendelser og vi har derfor meget strenge rutiner ift. å sørge for at alle disse ble besvart.
Mister lysten til å handle med et firma som håndterer sosiale medier så dårlig som her, det i tillegg til mine tidligere relativt negative opplevelser med VVSkupp gjør nok at jeg ikke kommer til å handle derfra mer. Det kommer heldigvis fler og fler alternativer til å kjøpe vvs utstyr på nett, får heller velge en av disse.
Jeg har også samme erfaring fra vvskupp.no. Sendt forespørel dit uten å få svar. Blant annet har jeg sendt ut en forespørsel til flere nettbutiker på tilbud på en god del rørdeler, blant annet vvskupp.no, og fikk ingen svar derfra. Dette var snakk om varer for nærmere 30.000.- Og når jeg skal handle for så mye så forventer jeg at man tar seg tid til å svare på mail. Nå skal det legges til at jeg har bestillt ting fra VVSkupp.no tidligere. Og varene kom kjapt uten problemer. VVSkomplett.no og bad.no er flinke til å gi svar på henvendelser. Det tror jeg de tjener på...
Utrolig. Veldig bra at Frodes legger ut trusselen slik at den kommer ut i det offentlige rom.
En virksomhet tåler ikke mange slike.
Min personlige erfaring med vvskupp.no er middels minus, men det er 2-3 år siden så egentlig ikke så relevant. Men det som beskrives lenger opp i tråden ser kjent ut.
På meg ser det ut som om vvskupp.no holder på å bli en has-been. Det kommer aktører som leverer utrolig godt, feks bad.no som hos meg har levert bestillinger gjort kl 16 før 07 neste morgen!
Denne tråden begynner å bli et skoleeksempel på hvordan man ikke håndterer sosiale medier! Pinlig. Det er tydeligvis et marked for å kurse bedrifter i slikt.
Dette firmaet bommer grovt på begge punkt.
Vi har selvfølgelig ingen interesse av å gå videre med dette, men ønkser konstruktiv og sannferdig kritikk. Som nevnt tar vi våre kunders tilbakemeldinger meget seriøst og gjør vårt ytterste ift. å tilfredstille deres forventninger og ønkser. Vi tar derfor ofte direkte kontakt med de kunder som har gitt tilbakemeldinger slik at vi konkret vet hva vi kan forbedre oss på.
Vi fikk i 2012 inn over 9000 henvendelser og vi har derfor meget strenge rutiner ift. å sørge for at alle disse ble besvart.
Mvh
Håkon Tegneby
Daglig leder
vvskupp.no
Haakon ( ansatt i VVSkupp.no)
Den var ny gitt...
VVSkomplett.no og bad.no er flinke til å gi svar på henvendelser. Det tror jeg de tjener på...
Min utheving. Ironien er smurt tykt på der i gården: http://www.dinepenger.no/regler/denne-tv-reklamen-maa-tas-av-idag/20327188
En virksomhet tåler ikke mange slike.
Min personlige erfaring med vvskupp.no er middels minus, men det er 2-3 år siden så egentlig ikke så relevant. Men det som beskrives lenger opp i tråden ser kjent ut.
På meg ser det ut som om vvskupp.no holder på å bli en has-been. Det kommer aktører som leverer utrolig godt, feks bad.no som hos meg har levert bestillinger gjort kl 16 før 07 neste morgen!
Å beskylde folk for å lyve er en dårlig strategi. Særlig når flere i samme tråd bekrefter å ha opplevd det samme.
AU!!
den er lei ::) ::)
;D ;D ;D
Denne tråden begynner å bli et skoleeksempel på hvordan man ikke håndterer sosiale medier! Pinlig. Det er tydeligvis et marked for å kurse bedrifter i slikt.