#101
 7     sarpsborg     0
Hei

Vi vil igjen beklage de forsinkelsene som oppstår og problemene dette evt. medfører for de kunder som opplever dette.

Vi vil samtidig informere om at vi fortsatt jobber steinhardt for å kontinuerlig bedre vår leveringsdyktighet og service. Med en årlig ordremasse på over 10.000 kunder og en produktportefølje på over 30.000,- produkter fra over 100 leverandører kan det imidlertid oppstå forhold som vi ikke har kontroll over. Tiltak vi i 2013 har gjennomført for å både bedre leveringsdyktigheten og vår kundeservice mot en stadig voksnede kundemasse er å øke lageret på spesielt rør og rørdeler samt å ansette flere på kundeservice.

Vi kan love våre eksisterende og nye kunder at vi fortsatt vil gjøre vårt ytterste ift. å kunne tilby vvs- og baderomsprodukter til markeds laveste priser og samtidig gi en god kjøpsopplevelse. Vvskupp.no er i dag Norges største nettbutikk på vvs og bad noe vi akter å fortsette å være!


Mvh

Håkon Tegneby
Daglig Leder
vvskupp.no
Signatur

   #102
 253     Risør     0
Vi bestilte masse varer fra vvskupp i forbindelse med byggingen av huset vårt.
Pga forsinkelser fra utbyggeren av området måtte vi utsette leveringen flere ganger.

Vi hadde ingen problemer med dette, lagring av varene og levering på riktig tidspunkt fungerte strålende. Alle varer ble levert i topp stand. Kundeservicen var bra i vårt tilfelle.

Veldig fordel for oss selvbyggere å ha slike nettbutikker, både på grunn av utvalget og for muligheten til å innhente priser selv.
Signatur
   #103
 227     0
hei. varene kom rimelig kjapt etter at jeg klagde litt her og på mail: og det er jo  egentlig bra; det virket å klage!

dere skal ha for alltid  å ha levert riktig deler og antall .

får alltid svar på mail.

Og nå fungerer endelig den leveringsadressa, posten leverte pakka på jobben,enkelt og greit:)

får håpe folk ser detta svaret her og da,  vvskupp har tatt tak i problemet!..  problemet mitt i hvert fall....blir vel å bestille fra vvskupp neste gang og da...må jo det.. for å sjekke ut leveringstia:P 

   #104
 51     Hedmark     0
Etter som jeg nylig har hatt dialog med vvskupp.no vil jeg komme med min erfaring her

De har svart veldig kjapt på de spørsmål jeg hadde i forkant av ordreinnleggelsen, kun minutter mellom mitt spørsmål og svar fra dem, så kundeservice har fungert meget bra

Da gjenstår det å se om varene kommer som forespeilet, ligger inne for levering om et par ukers tid, så time will show...

Men so far, so good, og tommel opp for effektiv kundeservice per e-mail

   #108
 5,743     OSLO     0
hehe, blir spennende og se. har lagt inn en ganske stor bestilling på vvskupp.
bestillte det den 16/8, foreløpig antatt leverings dato er den 22/9 (som er en søndag....?!?)
   #109
 227     0
hei . da er vi tilbake til det gamle. bestiller roth-deler i startfasen av desember og enda ikke deler på døra..
Hva dem skylder på denne gang som alle andre ganger: leverandøren!!

ikke for å svartmale vvskupp, dem er flinke ellers,men det er  leveringa.
Leveringstid har alt å si i dag og når dette failer så er failer alt annet og..ihvertfall her hjemme for nå blir ikke kjøkkenet ferdig til jul...

BLIR SÅ j***i frustrert...
   #110
 8,022     Bærum     0
Hvorfor så frustrert? Det står jo i alle tråder om vvskupp på dette forumet at bestiller du Roth-deler så må du belage deg på et halvt års leveringstid. Å tro at du skal få delene før jul når du bestiller i begynnelsen av desember er som å tro på , eh, julenissen.