Regner med du ikke betaler noe første gangen heller for en jobb som ikke var nødvendig?
Om det var en rens den trengte, og så vært i orden kan jeg forstå det ikke går på garanti, men det er jo ikke tilfelle her.
Alt makita lager går vel under proffverktøy, selv om det også er forskjeller i kvaliteten innenfor proff også. Det som ikke er proff står det bestandig at det ikke er beregnet for industribruk eller lignende.
Jeg skjønner at flere forventer forskjellige "stats" av en drill, men Bosch selger vel lignende maskiner under deres Professional "blå" serie. Chuck kan jeg egentlig ikke si noe om, prisen er vel en faktor av kostnader og hvordan markedet ser ut, mens batteriet kan tenkes holdes på bare 1,3 Ah for prisen og størrelse/vekt.
Det jeg egentlig lurte på var om jeg hadde oversett noen konvensjon Makita brukte for å tagge hobby-/proffmodeller. Det har jeg fått svar på.
Skulle slippe å betale for den første "reparasjonen"/rengjøringen. Skal bare mangle!
Venter fortsatt på å få igjen maskinen... :-\
Har hørt flere steder at Makita har fått rykte på seg for å være ganske vanskelige å ha med å gjøre, når noe ryker under garantitiden. Vil tro at de i lengden er bedre tjent med å ha god service enn det de har pr. i dag.
Om det var en rens den trengte, og så vært i orden kan jeg forstå det ikke går på garanti, men det er jo ikke tilfelle her.
Alt makita lager går vel under proffverktøy, selv om det også er forskjeller i kvaliteten innenfor proff også. Det som ikke er proff står det bestandig at det ikke er beregnet for industribruk eller lignende.
Det jeg egentlig lurte på var om jeg hadde oversett noen konvensjon Makita brukte for å tagge hobby-/proffmodeller. Det har jeg fått svar på.
At Makita ikke tar dette på garanti/reklamasjon synes jeg er dårlig da de markedsfører seg som kvalitetsprodusent.
2/5 års reklamasjon gjelder kun forbrukerkjøp og ikke næringskjøp. Forklar at dette gjelder et forbrukerkjøp.
Venter fortsatt på å få igjen maskinen... :-\
Har hørt flere steder at Makita har fått rykte på seg for å være ganske vanskelige å ha med å gjøre, når noe ryker under garantitiden. Vil tro at de i lengden er bedre tjent med å ha god service enn det de har pr. i dag.