#11
 237     1
Enhver seriøs produsent av ethvert produkt vil med en slik feil umiddelbart sette en ny produksjonsordre først i køen sin for å minimere skaden overfor kunde i en slik sak hvor feilen er såpass alvorlig og (hvis det er riktig beskrevet) at feilen ligger ene og alene på produsent.

Dette burde være kravet også.

   #12
 1,519     Akershus     0
Du har krav på omlevering. Forsinkelsen, og konsekvenser av denne, bærer de ansvar for. Om prosjektet tar lengre tid vil de kunne være ansvarlige for økte kostnader for installasjon. Kan ikke de levere raskere, får de ordne vinduer ellers i markedet eller ta regningen når den kommer.
   #13
 3,083     Gol     0
Det er jo som regel alltid en ordrebekreftelse fra leverandør av vinduer som vi får. Denne sender vi til kunde for at dette skal godtas , da har man en rettefrist. Hører man ikke noe så er det ikke noe og klage på. Da har kjøper akseptert dette. Din plikt og sjekke ordrebekreftelse på slikt.

Hvordan er det i ditt tilfelle? Fikk du noen Mail / info fra de som bestilte vinduene?

Hei!
Jeg mottok en ordrebekreftelse etter kjøp/betalin ja, der alt var riktig iforhold til det jeg bestilte. Men vindusprodusenten produserte fastkarm istedenfor toppsving (produksjonsfeil/galt i produksjonen)

Da ordner nok produsenten opp, tydelig de som har gjort feil så det skulle ikke være no problem.

Du har nok nye vinduer innen 4 ukers tid.. Smile
Signatur
   #14
 499     Porsgrunn     0
Ja, om det er produsenten sin feil bør de snu seg om fullstendig for å få disse vinduene produsert fort som F!
Jeg forstod det som at leverandøren hadde bestilt opp feil til deg, og da hadde det blitt vanskelig å få produsenten til å stokke om på alt!

Her bør de ta tak og rette opp i egne feil