#111
 4     1
Flott, da har jeg fått alt til å virke via Verisure sine sider, det ser ut til å være ett flott system, får håpe det virker problemfritt i fremtiden.

   #112
 1,421     Bærum     0
Vet ikke hva som var feil med min, men enden på visa ble ihvertfall at jeg ringte til butikken jeg kjøpte låsen i. Svaret der var at jeg kunne ta med låsekassen (den delen som sitter inne i døra) tilbake til butikken og få en ny. Har nå montert inn denne og enn så lenge har alt fungert som det skal.

Jeg hadde samme problem på en lås som var ca 1,5 år gammel. Fikk byttet den og siden har alt fungert fint.
Signatur
TSt
   #115
 14,509     0
Tror det er døgn service og at de har fullmakt til å kalle ut hjelp hvis konklusjonen er at kunden trenger dette, så hvis det er slik jeg har hørt er dette allikevel et svært bra tilbud.
   #116
 486     0
Får alltids tak i noen som kan rykke ut hvis man virkelig trenger det. Men det koster nok sitt det også.

   #118
 3     0
Henger meg på tråden med et spørsmål:

Er det noen her som bruker Yale doorman for å skru av og på Verisure alarm? I brukerveiledningen står det at den kan skru på alarmen ved å trykke og holde inne *, taste 6 sifret kode og så * igjen. Dette får jeg ikke til å fungere. Å deaktivere alarmen går helt fint med normal opplåsingsprosedyre (*, sekssifret kode, *)

Hjelp ! Smile (hvis unga skal begynne å skru på alarmen med kodepanelet tror jeg det blir mange falske utrykninger... )
  (trådstarter)
   #119
 6     0
Vi har hatt låsen siden mars 2013, og den har virket fint, helt til nå. Nå virker plutselig koden/brikkene bare innimellom. Ikke hver gang og det er veldig kjedelig å ikke komme seg inn. Når brikkene ikke virker så virker ikke dørvrideren heller. Har skjedd at barn ikke kommer seg inn etter skolen og at vi ikke kommet oss inn etter jobb (heldigvis noen andre inne da). Andre som har opplevd dette? Blir jo dyrt om låsen må byttes hver tredje måned