Det ser ikke ut til at det er kubbet. Bildet viser gradrennen sett fra innsiden.
Hvis dette bildet er tatt under gradrenna/vinkelrenna skjønner jeg ingenting? Er det noen andre som klarer tolke dette bildet?
Jeg har en nagende følelse om at noe mer er galt her....
Kontaktet takstmann for tilstandsrapport sålangt?
Signatur
Audi og VW har mange flotte bilmodeller, men dårlig kvalitet, skyhøye verkstedregninger og nedlatende kundebehandlig gjennom mange år har ført til at jeg har lovet meg selv på tro og ære at jeg resten av livet aldri skal kjøpe noe som helst hos VAG igjen. Aldri.
Det må kubbes slik at rennen ikke blir skadet/trykket ned, men det viktigeste er at rennen må avsluttes over platen ellers renner vann inn. Fugegreiene som er klint på går til helvete.
Kubbing av gradrenne er myyye jobb. Brukte vel nesten 2-3 dager på fire gradrenner sist sommer, men da tok jeg meg god tid og gjorde det skikkelig. Ikke noe hastverk og lastverk.
Signatur
Audi og VW har mange flotte bilmodeller, men dårlig kvalitet, skyhøye verkstedregninger og nedlatende kundebehandlig gjennom mange år har ført til at jeg har lovet meg selv på tro og ære at jeg resten av livet aldri skal kjøpe noe som helst hos VAG igjen. Aldri.
Det ser ikke ut til at det er kubbet. Bildet viser gradrennen sett fra innsiden.
Er dette ett nybygg eller bare rehab av gammel bolig?
Om det er nybygg ---> med et sånt perfekt utført arbeid blir det nok ingen problem med å tilfredstille TEK10 (før kristus) som har et tetthetskrav på oppunder 700....
En må påregne at det tråkkes i en kilrenne. Med dette tynne sutaket uten underliggende kilsperre og bordkledning eller kubbing under renna, synes ikke dette kravet å være oppfylt.
undertaket må lagast slik at kilrenna går forbi, og ikkje under sutaket på avslutninga.
Er det noen andre som klarer tolke dette bildet?
Jeg har en nagende følelse om at noe mer er galt her....
Kontaktet takstmann for tilstandsrapport sålangt?
Er dette ett nybygg eller bare rehab av gammel bolig?
Om det er nybygg ---> med et sånt perfekt utført arbeid blir det nok ingen problem med å tilfredstille TEK10 (før kristus) som har et tetthetskrav på oppunder 700....
Støtter den, men da må dei pappe heile delen av hovedtaket som går nedi kilrenna.
To-tre bredder forbi kilrenne avslutninga.