HSt
   #201
 25 906     Lillestrøm kommune     0
Jeg har den samme og den går med variabel avstand hjem langs guide kabel, men fra snu punktet og inn siste meteren går den vel i det samme sporet.


   #202
 6     0
Tok en råsjans å kjøpte den SØMLØS G1 for 3 dager siden jeg. Blir Spennede å se hvordan den funker!! Smile

Vriker som mange har kjlpt den så håper den er bra.
Tror man får den i starten av juni en gang, så skal si ifra hvordan den går.
Naboen har Husqvarna, så får sjekke hvem som klarer bakkene best Tongue !!
   #203
 1     0
Tok en råsjans å kjøpte den SØMLØS G1 for 3 dager siden jeg. Blir Spennede å se hvordan den funker!! Smile

Vriker som mange har kjlpt den så håper den er bra.
Tror man får den i starten av juni en gang, så skal si ifra hvordan den går.
Naboen har Husqvarna, så får sjekke hvem som klarer bakkene best Tongue !!


Hei Åge1985,

Har du mottatt din Smløs G1 og fått testet den enda?
   #204
 1     2
Har denne og kan på ingen måte anbefale den.
Holder ikke hva den lover på noen måte. Kanskje om man har en veldig enkel, flat, liten plen.
Dersom utvikler er villig til å jobbe mye med software, samt gjøre fysiske endringer kan det helt sikkert bli bra.

Forøeløpig er det store reklameord uten rotfeste i virkeligheten.
Virker også som de prøver å omgå loven i forhold til angrefrist.
(Ikke skjema med, hevder det ikke kan angres etter bruk. Skal forundre meg om ikke forbrukerrådet blir godt kjent med disse folka om de ikke gjør umiddelbare grep)

Blir forhåpentligvis bra, men denne er ikke klar for markedet enda.

   #205
 242     0
Har også denne .  Har en klar anbefaling
STYR UNNA.

Klipper 1:  Etter ca 5 dager i mitt eie og flere stopp på grunn av (les lengre ned)    så stod den helt død på plenen.  , jeg prøvde å slå den på igjen men ikke antydning til liv. setter den da i laderen . etter noen timer så tester jeg igjen men kun en svak rele lyd ,ikke liv i display.

kontakter support og blir henvist til en engelskspråklig medarbeider.
Forklarer hva som har skjedd og i dagene!!  som følger får jeg spørsmål som : sjekke grensekabel ?  sjekke lys på ladestasjon?  strøm til ladestasjon ?   ( alt dette skrev jeg at var i orden på første mail)
prøver nå å heve kjøpet, får beskjed om at det ikke går ,men at det er en garantisak.
får da 2 valg .ny klipper ,eller sende inn den jeg har til service for oppgradering av hovedkort og flotte terrenghjul , siste alternativ tar minimum 14 dager +++
(oppgraderinger av et produkt som ble relaset for få dager siden lukter det svidd av spør du meg)
I forbannelsen så sier jeg at de skal sende meg ny klipper , plenen vokser og dette har allerde tatt dagevis med support.

ca 1 uke etterpå kommer den nye og de oppfører seg akkurat likt , men den virker ennå pr dags dato.    Se under for beskrivelse av klipper 1 og 2

om plenen:  "test" område ,helt flat ca 100m2 , grensetrå ligger langt fra kant. 1 tre , og laderen står inne på området.


Setter seg fast inntil hindringer ( f.eks et tre )  kiler seg fast med langsiden.
Samme gjør den med "shelter" til ladestasjonen.
Her en dag stoppet den midt på plenen med noe den kalte heis feil..
Går inn i laderen og gir beskjed til app`n om at lading pågår , men batteriet blir ikke ladet ( står f.eks på 22% i timevis ( manuelt ut og inn et par ganger så virker det igjen.
Senser grensetråd , stopper , snur litt og rygger gjerne over grensetråd.

om den klarer store bakker ,vet jeg ikke . min "test" plen er flat som en pannekake og her fungerer den dårlig.

Har også en robomow rs630 fra 2014 på hytta , den har gått uten problemer i alle år .. kun med skifte av blader.  og nytt batteri fikk den i år.

Hadde jeg kunnet hevet kjøpet så ville jeg gjort det med en gang.  så er takknemlig hvis noen vet hvordan rettighetene mine er i slike saker.    sømløs g1