Med ryggsekk og to 23 liters pakkvesker gikk turen til hytta i en fei. Vi fikk med alt på en tur, og hadde vi ikke gjort det så hadde det bare vært gøy å ta en ekstra tur.
Her er el trillebåre uten båre montert, to ekstra tykke terassebord montert på tvers i skruehullene istedenfor.
Denne benyttes også som "bak" vogn istedenfor bakerste tralle i bilde lenger opp i tråden. Frakter en plater legger en på en ramme som festes med en løs bolt i fremre tverr stokk her. Det er 50 høydemeter som forseres, hjulet har godt nok feste til at den drar opp litt over 100 kg pr tur. Her er det en del mindre siden tyngdepunktet blir høyere.
Trillet et høyt kjøl/frys til hytta. Ble lagt på en enkel «båre med en kanotralle under nær ene enden. Gikk som trillebår der det var mulig, og som syketransport der det ble for ulendt.
Du har kanskje allerede funnet en passende tralle, evnt. Kan du sjekke ut denne. Leveres med elmotor og batteri i navet. Eller med vanlig sykkelhjul. Se Wimel.no
Monterte denne på bilen:
https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/transport/lastsikring/sykkelholder/sykkelholder-008230/
Og satte mest for kosens skyld på to elsykler bakpå, begge syklene hadde 2 av disse:
https://www.biltema.no/fritid/sykkel/sykkelutstyr/sykkelvesker/pakkveske-bak-2000020549
Med ryggsekk og to 23 liters pakkvesker gikk turen til hytta i en fei.
Vi fikk med alt på en tur, og hadde vi ikke gjort det så hadde det bare vært gøy å ta en ekstra tur.
Dette blir fast løsning til frosten kommer
Denne benyttes også som "bak" vogn istedenfor bakerste tralle i bilde lenger opp i tråden. Frakter en plater legger en på en ramme som festes med en løs bolt i fremre tverr stokk her. Det er 50 høydemeter som forseres, hjulet har godt nok feste til at den drar opp litt over 100 kg pr tur. Her er det en del mindre siden tyngdepunktet blir høyere.