Ta av hetten og se hva som er i enden. Er det en motstand, kapper du kabelen og monterer motstanden igjen. Er det bare en fuktstopper, er det vel bare å kappe i vei.
Dette er en av de rareste trådene på BB, TS har dokumentert at systemet kabelen sitter på er i bruk og det er vist til refleksjonsproblematikk uten endemotstand og at dette kan koste TS f.eks 3000kr i rette-gebyr og til tross for dette kommer det innlegg som det over
TS har skrevet at han får signal fra samme boks dvs anlegget er i bruk og ingen vet om kabel er koblet til i skapet eller ikke, koblet til gir kanskje regning for utrykning
TS har skrevet at han får signal fra samme boks dvs anlegget er i bruk og ingen vet om kabel er koblet til i skapet eller ikke, koblet til gir kanskje regning for utrykning
99.8% sikkert at kabel ikke er tilkoblet. og om den er det så er det nå bare å gi blanke uansett. kommer ikke til å gå tilbake på TS
Jeg er enig med HSts innlegg #43. Men det er da litt underholdende med en del feider og avsporinger på forumet. Hadde vi alle vært like, tenkt likt og gjort det samme, så hadde vi vært maur i en stor maurtue. Da hadde vi hverken kjørt bil eller snakket i mobiltelefon. Mitt forslag til OlaL, etter at han fikk svaret "beklager, vi har sommerstengt og kan ikke ta imot din melding", er at han venter til det kongelige, kundefiendtlige Telenor igjen kan ta imot en melding og så kommer kanskje Telenor og gjør noe fornuftig. Det å låse opp et koblingsskap skulle ikke være så vanskelig.
BB, TS har dokumentert at systemet kabelen sitter på er i bruk og det er vist til refleksjonsproblematikk uten endemotstand og at dette kan koste TS f.eks 3000kr i rette-gebyr og til tross for dette kommer det innlegg som det over
så ser ikke helt problematikken med å fjerne den her.. den gjør ingen noe nytte.
99.8% sikkert at kabel ikke er tilkoblet. og om den er det så er det nå bare å gi blanke uansett. kommer ikke til å gå tilbake på TS
Men det er da litt underholdende med en del feider og avsporinger på forumet. Hadde vi alle vært like, tenkt likt og gjort det samme, så hadde vi vært maur i en stor maurtue. Da hadde vi hverken kjørt bil eller snakket i mobiltelefon.
Mitt forslag til OlaL, etter at han fikk svaret "beklager, vi har sommerstengt og kan ikke ta imot din melding",
er at han venter til det kongelige, kundefiendtlige Telenor igjen kan ta imot en melding og så kommer kanskje Telenor og gjør noe fornuftig.
Det å låse opp et koblingsskap skulle ikke være så vanskelig.