760
5
0
HTH - elendig kjøkken-leverandør?
2
0
Vi kjøpte komplett kjøkken fra HTH til ca. 150.000 inkl. montering, elektriker og rørlegger. Salgsprosessen håndterte de fint, men på ettermarked er de totalt fraværende. Jeg meldte fra om feil allerede i september 2014 og i oktober 2016 kom det avslag på å løse problemet. Respons på forespørsler er så å si fraværende og jeg har purret så mange ganger at jeg ikke husker antall henvendelser lenger. De er fullstendig håpløse på oppfølging og leverer slett arbeid på montering. For vår del handlet dette primært om et kombiskap som ikke lukker seg normalt og silikonering som var dårlig utført Jeg har hatt svært mye korrespondanse på epost uten konkrete svar tilbake. Etter hvert har dette blitt en veldig dårlig kundeopplevelse. De sender montører som ikke har nødvendige deler og/eller som ikke vet hva de skal gjøre. Samtidig blokkerer HTH ca. 4 timer av tiden din hver gang de kommer på befaring fordi de ikke kan komme med konkrete tidspunkter. Vi har hatt besøk av HTH et sted mellom 5 og 7 ganger etter montering og konklusjonen derfra er at de ikke kan gjøre noe mer. Løsningen deres er å tilby meg å kjøpe et helt nytt kombiskap uten å ta det jeg kjøpte i retur.
Noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen ovenfor?
Noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen ovenfor?
Nei, neste gang blir det Norema, Sigdal eller en annen leverandør jeg føler det er mulig å ha tillit til.
HTH lever ikke på noen måte opp til prisen de har på produktene sine og jeg opplever dem som en useriøs aktør som ikke overholder gjeldende norsk lovverk.
Dersom jeg hadde hatt tid og overskudd, skulle jeg koblet på sakkyndig, Forbrukertvistutvalget og advokat, men det blir for omfattende. Jeg gidder ikke så mye mer helt enkelt..