5,839
96
0
Bil tråden... hva er hobby bilen din?
997
0
Jeg kjeder meg litt i dag, da jeg ikke fikk bygget noe i dag, så derfor tenkte jeg at jeg kunne dra i gang en biltråd
Er jo kjent at biler er noe man ikke blir enige om, noen liker skoda ande liker mercedes. Men har du noe(bil) som du bruker tid på i tillegg til husbygging kan du jo skrive det her
Jeg har et par prosjekt som desverre? må vike for husbygging for tiden. Men håper at det går bra og at de tilgir meg når de får ny garasje å bo i
Den ene er en orginal BMW M5 av e28 serien som trenger litt stell, og den andre er en Ford Mustang lx5.0. Sist nevnte har stått lenge, da M5`n fikk prioritering i stedet... Mustangen kan ses på http://www.norskmustangclub.no/phpbb/viewtopic.php?t=1908
M5`n er sjelden vare , 588 produsert av denne typen og da den kom på markedet var dette verdens raskeste sedan! kan lese mere om dette her http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M5#E28_.281985_-_1986.29
Min har for tiden nytt hjerte, en 3,8l M5 motor fra -94 og går noe bedre enn standard E28 M5 som har 286hk, da denne motoren utvikkler 340hk ( er noe mere i min pga katalysator og justert turtallsperre) Planen er å fikse orginal motor og sette bilen i orginal stand.
Dette blir når jeg er ferdig med huset engang i 2009... :)

Jeg har et par prosjekt som desverre? må vike for husbygging for tiden. Men håper at det går bra og at de tilgir meg når de får ny garasje å bo i

M5`n er sjelden vare , 588 produsert av denne typen og da den kom på markedet var dette verdens raskeste sedan! kan lese mere om dette her http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M5#E28_.281985_-_1986.29
Min har for tiden nytt hjerte, en 3,8l M5 motor fra -94 og går noe bedre enn standard E28 M5 som har 286hk, da denne motoren utvikkler 340hk ( er noe mere i min pga katalysator og justert turtallsperre) Planen er å fikse orginal motor og sette bilen i orginal stand.
Dette blir når jeg er ferdig med huset engang i 2009... :)
Signatur
Tror du ja, har du hus blir du aldrig ferdig ;D
Bil for meg er Citroën og hobbyer det skal en jo ha, så av totalt 50 biler i mitt eie har vi nå hatt 37 av merket Citroën 8)
Bilder av alle bilene finnes i albumet her.
Før i tiden (les: 15-20 år tilbake) drev jeg dette kanskje vel langt da jeg kjøpte brannskadede biler (BX), ribbet ned, sandblåste og bygget opp igjen med alt av utsyr/ledninger osv. Ble ikke mye i fortjeneste hvis en ser på timeforbruket men en hobby skal en jo som sagt ha / koste litt. Ellers av merkligheter har jeg hatt en Taunus (-80) hvor jeg satte inn en Kirkebakken motor (2,0 pinto med 240hk) og konvertert både BX og CX fra bensin til diesel-versjoner.
I dag nyter jeg stort sett komforten og lengter til jeg får råd til en C6 8)
http://www.youtube.com/watch?v=EAMnDF3ismQ&mode=related&search=
Egne prosjektfilmer på YouTube
Her i huset går det i italiensk, men jeg sikler både på Peugeot 405 Coupé og Citroen DS/GS... En Delta Integrale er nylig solgt (snufs), men jeg har fremdeles en Fiat Punto som prosjektbil og en Fiat Brava som bruksbil. Puntoen har snart trillet 311 000 km og har vært ypperst pålitelig. Tror nok aldri jeg klarer å kvitte meg med den. Nå ligger det også en hel masse morodeler til understellet og venter, og nytrimmet motor skal handles fra England om ikke lenge. Målet er ca. 120 normalaspirerte hester fra 1242 ccm ;D
"Vintergralen" etter en Meguiars-omgang (Bravaen skimtes såvidt): http://img212.imageshack.us/img212/9391/grale1sg9.jpg
Puntoen med Bonalume shortshift og Momo Competizione girknott: http://img66.imageshack.us/img66/5358/bonalumeshortshifttd2.jpg
Arild
Hobbysnekker, -murer, -blikkenslager,- elektrikker, -rørlegger og -håndtlanger...
Noen med maken/erfaring?
Egne prosjektfilmer på YouTube
Arild
Hobbysnekker, -murer, -blikkenslager,- elektrikker, -rørlegger og -håndtlanger...
Arild
Hobbysnekker, -murer, -blikkenslager,- elektrikker, -rørlegger og -håndtlanger...
Nå som jeg har skiftet går bilen bedre enn med den forige. (Før den tok kvelden.) Det kan hende den var defekt i utgangspunktet.
Arild
Hobbysnekker, -murer, -blikkenslager,- elektrikker, -rørlegger og -håndtlanger...
Jeg har egentlig aldri hatt noen særlige bilproblemer før og så plutselig ryker samme del to ganger på en måned. Når jeg spør på merkeverkstedet får jeg svar som jeg vet er feil >:(
Dette er ingen "gammeldags" coil. Det er en modul med elektronikk og coil i ett.
Fikk du den nye delen på garanti da, mener det skal være garanti på deler også?
Arild
Hobbysnekker, -murer, -blikkenslager,- elektrikker, -rørlegger og -håndtlanger...
Gleder meg til ny garasje så jeg kan gå i bare tøflene og banke til plater til den. :D
Spiser bilen coiler Hans? Bytt plugger og pluggledninger ASAP. Hvis en coil ikke har tilstrekkelig motstand mot jord så begår den selvmord! Hva som værre er, er at høyspenningen da også kan finne veien over i primærkretsløpet og drepe kontrollenheten! :o
Bilen var for god til å skrotes, så ved hjelp av en delebil til 5000 kroner, som jeg ribbet for de jeg trengte, og solgte for 2000 + litt leid sveisehjelp, så er bilen på vegen igjen.
Absolutt værste bil jeg hadde en gang i verden var en Simca 1308 GT! Det var den mest lunefulle mann-skiten som tenkes kan. Gang på gang startet svineriet ikke når jeg trengte den, og måtte gå på jobb. Men skulle jeg en tur på kiosken på kvelden startet den velvillig.. Men den franske driten fikk en grusom skjebne en morra da den som vanlig ikke ville starte. Det svartnet for meg og jeg hentet en jernstang og gikk løs på styggedommen. Hver kvadratsentimeter av bilen moste jeg til atomer.. Du verden hvor en deilig følelse det var å bli kvitt den franske møkka. Trur det var da jeg avla en "fantomet-ed" om at jeg aldri- aldri mere skulle ha en fransk bil.. Og det har jeg holdt nu et kvart århundrede senere..
Nei det er Saab som gjelder for meg. Den er laget for nordiske forhold og starter alltid. Sjøl om den er helt nedsnedd. Joda stor garagje har jeg til å ha bilen i, men , det er et men her, der er det så mye kjekkt å ha at det knappt er plass til meg der.. Og i hvertfall ikke bilen!
Ha en trivelig aften godtfolk!
78 Saab 99 GL
80 Datsun 240 L
80 MB 240 D
88 Nissan Micra
91 Volvo 940
04 Toyota Avensis
94 VW Caravelle
95 Opel Astra
Hva blir det neste?
Nå ser det dog dessverre ut som jeg må selge den
Egne prosjektfilmer på YouTube
Står det noe sted at det er Norske kroner ?
Du vet vel også at Amrikanerne har begynt å lage mindre biler :D
Men det er kanskje for sent til å redde dem ?
Stol ikke alltid på merkeverkstedene fremfor de frie verkstedene!
Bakhjulstrekk + rekkesekser på 200+ hester + manuelt gir = tull og tøys ;D ;D ;D
Forskalingssnekker & Byggingeniør
Daglig leder EnergiTek AS
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Under oppussing, skal skinne like mye som denne etterhvert
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Ellers har eg hat:
87 BMW 325i
94 Jepp Cherokee
94 Peguot 605 SRTi
00 BMW X5 (Nå verende bil)
Som om jeg skulle sagt det selv!!
Helt enig. Det er absolutt en grunn til at VW/Audi kommer veldig dårlig ut på dette med kundetilfredshet. Det er ikke de som skrur på Audi'n min for å si det sånn.
Noen som har noen kroner til overs nå som renta er gått ned? ;)
Landcruiser er nemlig drømmebilen min..Den er helt rå...
Kjører Corolla selv,,blir ikke helt det samme
Satser på å ha råd til en slik bil når jeg går av med pensjon ;D ;D
Fantastisk bil. Produsert 1970-75 i ca. 4000 eksemplarer. 2,6-liters V8 på 200hk. Mekanisk innsprøytning og tørrsump originalt. 0-100 på 7 blank. Ventilerte skivebremser på alle hjul. Ikke verst til å være 1970.
Den var tøff ;D
Helt fanatstisk bil, faktisk aldri sett i "real life". Har konkurrert i asfaltracing med noen GTAm'er og de har fantastisk lyd og kjøreglede, så Alfa Romeo er virkelig entusiastbilen. Men Montreal er virkelig rå og utrolig sjelden å se.
Morsomt at du deler dette med oss petrolheads.
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Egne prosjektfilmer på YouTube
Det går vel en 4-5 stk. i Norge nå, men de er sjeldne på veien. I 2007 kjørte jeg litt under 5.000 km med den, inkludert en tur/retur Trondheim, men ellers har jeg bare truffet en på veien én gang.
Da må du jo sjekke ut Corsa Italiana! Alfaklubben har klubbracing med alt fra Autobianchi A112 til Ferrari 308 og en haug med Alfa Romeo innimellom. Sjekk terminlista på http://corsaitaliana.no og kom og se om du kanskje har konkurrert med noen av GTAm-replicaene som kjører. Flere har mye løpshistorie fra 90-tallet.
Planen er å ha den tipp topp (og neeesten original) til 50-årsdagen om 9 år ;D Utrolig avslappende å skru gammel bil, så denne karamellen skal jeg suge lenge på
Det skal jeg gjøre, er på jakt etter en klassisk asfaltracingbil igjen og sikler på Capri RS, BMW 3.0 CSL, GTAm evt en Pantera i LeMans trim, men det skal driftes og man skal både ha tid og penger til en slik hobby, hehe...
Men er du på tur gjennom Oslo eller på noen treff i nærheten, og har en halvtime og avse så send meg gjerne en PM, jeg vil gjerne se den i real life om det passer.
Har bodd i flere land og hatt flere morsomme biler men som sagt ALDRI opplevd den, det var forøvrig den første bilen jeg oppdaget som en "superbil" når jeg på 70-tallet leste auto motor und sport og Autokatalogen. Det var tider det, uten bekymringer hehe.
Vel vel, jeg gleder meg på dine vegne og er kjempeglad for at noen tar vare på gamle klassikere og ikke minst bruker dem
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Se video...:
http://www.youtube.com/watch?v=FdvxiU3hTv0
Er halt strøken, og en vanvittig lyd....!
Men den er italiensk da ...
Ellers er muskelbil stas da, og Cutlassen din er NYDELIG. Drømmer meg tilbake til en 1970 Mustang Mach 1/Boss/Shelby evt 1971 mod av den samme. Eller 1970 Charger RT/1971 Challenger RT.
Også kan jeg drømme videre. Det er så mye flott. Og gratis å drømme....
For den som liker gamle Escorter
http://www.youtube.com/watch?v=YAwBpZUxbjw
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Har ikke fått målt den på rulle. Gamle eieren fra USA sa det var ca 350 hk. Får se til våren om han hadde rett.. Det flytter godt på seg, høres ut som det er 800 hk, og drikker mer enn nok.. Kjørte den fra Bergen til Haugesund for å godkjenne den, og da brukte den 2,3 på milen.. (forsiktig kjøring, var 0-2 grader og ukjent bil så..)
Har ordnet det til litt finere oppi motorrommet nå, trekt nye kabler og lagt de inni skjermen istedenfor, ser veldig mye bedre ut.
2010 modell (kjøpt i 2009) Ford Mondeo Titanium S med 2,2 Duratorq og manuell kasse.
Motoren har 175 dieselhester og gir et pent skyv.
Bilen er veldig god å kjøre og Titanium S har sort delskinn med rød kantsøm og sort pianolakk på enkelte interiørdetaljer. De doble eksospottene og lyden fra turboen imponerer definitivt kidsa i nabolaget ::)
Nydelig bil å kjøre - og en real opptur etter 8 år i en Peugeot 406
Har aldri trodd en dieselbil skulle dra så bra og den drar helt ut mot 4900 o/min også, ikke noe effekttap der nei. Det er vel det spesielle med de nye mondeo dieselmotorene, de drar og drar langt ut over rødmerkingen...
Lekehusbloggen min
Terassebyggebloggen
260m2 bta trehus etter TEK07, Thermia Optimum G2 8kw i serie med 200ltr OZO Super. 180m energihull. Roth vannbåren varme.
Men med høy lam med ulvepelsfaktor og 1,3 liters motor går den på 0,75 ved hard kjøring..
Søndagsbilen er en '72 Mercedes Benz 250 CE
Trenger deffinnitivt litt pleie... lekkasje i bremsekraftforsterkeren medfører at vakumslangen suger inn bremseveske ved bremsing, som på sin side lager en ganske grei "James Bond" effekt med røykteppe...
I bakgrunnen på siste MB-bilde ser man konebilen... VW Sharan... Det meste som er skrevet om den biltypen på nett, stemmer....
Her er en tråd om bilen - http://turbosport.co.uk/showthread.php?t=127484
Ellers putrer jeg rundt i en Ford Puma 1.7 til daglig og madammen har annektert Volvo V50 2.0 Dieslen vår.
Drømmer om følgende biler:
Dax Rush Hayabush
Alfa Romeo GTV6 (rustfri)
Maserati Ghilbli GT (1994-1996)
Porsche 911 (964) Carrera 4s
Til tross for at typebetegnelsen kunne forlede noen til å tro den er kanadisk?
Mon tro jeg ikke har sett deg og den bilen på et annet forum. 8)
Gammal post, men... Det var eit særdeles dårleg eksempel du drog fram. I akkurat denne saken måtte NAF bite i det sure eplet og komme med ei offentleg unnskyldning til Møller. Bileigeren nekta å late Møller få etterkontrollere bilen etter reparasjonen på girkasseverkstedet. Derimot fekk NAF slippe til. Dei fann ut det samme som Møller - girkassa var defekt. Det fann ikkje girkasseverkstedet ut av...
Jeg fikk estimert en pris, sammen med beskjeden: "Det er umulig å si hvor mye det blir før vi har funnet feilen...".
Etter 2-3 timer ringte Møller meg og fortalte at de hadde funnet feilen, og ville bare si fra om at prisen ble omtrent halvparten av det de estimerte først - og at de samtidig fikset en garantifeil som VW hadde meldt fra om på min årsklasse. Folkene var hyggelige og greie, og jeg fikk god service. Jeg måtte i alle fall snu mitt inntrykk.
Så, moralen er: Det er dine egne erfaringer du kan stole på.
Tidligere brukt som bakkeløpsbil i England, men skal nå settes tilbake til original stand.
Morris Marina 1.3 Super Deluxe '76, som har gått 74000 siden ny, trenger bare en lett restaurering for å bli god som ny!
Ååå.. Mini er kult. Hadde en -73 modell for noen år siden. Måtte dessverre selge den da vi trengte nytt bad mer...
Kan nok stemme det, men det begynner vel å bli en liten stund siden. Mye morsommere å være i garasjen enn å bare prate om det ;)
Vi hadde forøvrig et aldri så lite Montrealtreff i garasjen her om dagen. Halvparten av bestanden i Norge, gumlende på kjeks og slurping av garasjekaffe. Den oransje på bildet er nettopp komet tilbake fra full-resto i Italia. Pen jobb ...
Teknikens värld: Älgtesten
(...har riktignok ikke v6 modellen men ellers samme active antikrengesytemet)
Ikke verst for en bil/suystem som er over 10år gammelt. For de som lurer på hvordan det fungerer, for det gjør det 8)
http://www.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4
Egne prosjektfilmer på YouTube
http://www.meilenwerk.de/Meilenwerk_Duesseldorf_index.php .
http://www.myvideo.de/watch/3191621/Meilenwerk_Duesseldorf
http://www.youtube.com/watch?v=2pB7HtBI6Lo
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Av og til får jeg låne konas 05 Nissan Pathfinder dCi 174 hk aut. 7 seter.
Har hatt:
'68 Volvo Amazon
'74 og '76 Citröen CX
'76 Datsun 260C
'83 BMW 323i
'85 Mazda 626
'85 Toyota Hilux
'86 Volvo 760
'88 Range Rover
'90 Jeep Cherokee
'92 Peugeot 405 Mi16
'97 Chrysler Voyager
'05 Honda CRV
'06 Volvo XC90
Har for tiden ingen prosjektbiler, men holdt på å ende opp med en Toyota Corolla 1976 mod. Planen var maks senking, old school felger, speil på skjermene og thats it.
Har for tiden 2006 Volvo V50 med sports eksteriørpakka.
Har hatt i kronologisk rekkefølge:
1986 BMW 318i
1996 Nissan Primera 2.0 SRI
2001 Ford Focus
1995 Nissan Primera 2.0 SE
1996 Honda Civic 1,4is
1994 Opel Vectra 2.0
1999 Nissan Primera 2.0 GT (morsom bil)
1995 Nissan Primera 2.0 LX
1996 Nissan Primera 2.0 DLX
1995 Nissan Primera 2.0 SRI (gadd aldri og fikse den så solgte den etter ett år, ble påkostet mye så vraket etter noen uker)
2001 Renault Laguna 1.6 (står nå til salgs)
1996 Nissan Primera 1.6 SRI (kommende prosjekt som ikke ble godkjent, solgt uka etter)
1997 Honda Civic 1,4is
1997 Nissan Primera 2.0 GX (denne "eide" jeg i 1 time, da far i huset trengte en ny bruksbil etter at Vectraen som var min en gang i tiden var moden for skroten)
2006 Volvo V50 1.6D (den andre bilen jeg kan si jeg har gleda meg mye til å hente)
1992 VW Golf 1,4 CL. Bil som fungerer fint til daglig.
2001 Saab 9-5 Aero Est. Bil som går meget bra og har alt av utstyr. En av mine drømmebiler, litt ulv i fåreklær egentlig. Eneste aber er helt kurant sidestøtte i rygg. Kona vil ha SUV, men det vil ikke jeg.
Listen skal bli lengre.
Startet den etter vinteren i går faktisk.
2,2 tonn med gammel amerikansk luksus, fjæring som en vannseng, 4 trinns automat som girer mykere enn bomull, 6,4L V8 med 583Nm dreiemoment, ballongdekk og hel sofa med myke divanfærer samt en servostyring som ikke krever mer enn en lillefinger på rattet = avslappet moro!
Skal jammen se om jeg får tid til å kjøre en tur med den i sommer ;D
Fant en brosjyre på 1960 Cadillac, vedlagt som pdf
1960 Cadillac.pdf
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
Stopper ved P11-144
Planen er å få inn en ny sint motor samt gjøre litt tidsriktig rally look.
Prosjektene står dessverre litt å kø på husfronten så det blir nok litt langtidsprosjekt..
Hehe, godt å vite. Jeg har en P11 selv som jeg reser rundt i, og hvis jeg skal ha meg ny bil må det vel bli en navara?
Min lille Jeep som jeg har bygget og bygget og bygget i over 7 år. Startet som orginal men er nå Norges største godkjente Wrangler TJ og den eneste i Norge med V8 ;D
Amerikanske biler SKAL ha V8 og ikke kjipe strikkmotorer som den orginale 2,5L!
Bilen var sølv foliert i noen år, så derfor er det bilder av dem i både sølv og blå. Nå er den mørk blå igjen...
Hjemmesiden til Jeepclubnorway.no
Forumet til klubben
1 eier,70000 km..... :o
Artig at man uansett merke kan enes om at bil er morro.
Selv er jeg på 7. året med min Mercedes-Benz 300 TD Turbo. Det er den eneste bilen jeg har, så den er både bruks-/hobby-/prosjektbil. Jeg bruker en del tid på den, og har montert ganske mye utstyr for å få den sånn jeg vil ha.
Har foreløpig ettermontert følgende originalutstyr:
Svart skinninteriør
Setevarme
Innstegslys
Utetemp
El. seter høyre + venstre
Nøttetre (penere treverk enn originalt)
Sportsseter foran og bak
7-seter
Innvendig lastesikring
Brannslukker
Elektrisk rattstamme
Cruise Control (ikke ferdig ennå)
I tillegg litt uoriginalt :
Alarm
Diverse stereoanlegg
Ryggesensorer (pr. nå delvis demontert. Skal montere et nytt sett jeg har liggende)
Girspak i nøttetre og chrome
Ratt med skinn og nøttetre
Belyste innstegslister
Webasto dieselvarmer
Bilen var gått 286.000 da jeg kjøpte den, og 495.000 nå. Oprinnelig kjøpte jeg den fordi jeg trengte en billig bil, og hadde lyst på Mercedes. Det høres kanskje rart ut, men i 2003 var det ikke så mange biler med like mye utstyr å få kjøpt til 100.000, som tåler å kjøre 40.000 km årlig uten å ramle fra hverandre eller miste all verdi.
Planen var egentlig å ha den et par år, og så kjøpe noe nyere, men jeg har forelsket meg litt i denne bilen, samtidig som den oppfyller alle krav jeg har. Jeg koser meg stort i den, jeg kan fikse stort sett alt som måtte gå galt på den selv uten å betale overpris på et verksted, den har en relativt god sikkerhet (bedre enn ca. alt annet av samme årgang), den trekker 2,1 tonn henger, bruker fornuftig mengde drivstoff, går helt greit, og sluker imponerende mye bagasje eller inntil 6 unger. Slik bilen står nå, ville den kostet over 1 mill ny i Norge i 1992. Selv i Tyskland var dette dyre greier. Ca. 120.000 mark, over 500.000 kroner selv der. Disse bilene ble designet for å vare, og det merkes.
Så gira på Mercedes ble jeg etterhvert at jeg nå er formann i en MB-klubb med rundt 800 medlemmer (www.mbentusiastklubb.com)
Det skal sies at jeg liker mye annet av biler også. Jeg har en forkjærlighet for stort sett alt som er designet for kjøreglede, mens rene transportmidler kan jeg styre meg for.
Grave? Flytte masser? Komprimere? Støype? www.budsjettmaskiner.no Eidsvoll, Arendal. Noe du vil leie ut? Ta kontakt, vi har plass til flere.
Tiden jeg har brukt på den er vel omtrent den samme som om jeg skulle bygget et helt hus aleine :-\.
http://www.offroad.no/forum/zons-niva-garasje-t102910.html
Pusser opp hus på fritiden.
Jo, takk. Men det fortsatt mye som gjenstår
Pusser opp hus på fritiden.
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
http://www.oldcarbrochures.com/main.php
http://www.lov2xlr8.no/
Incognito (Adm.dir i Premium Haus AS )
Selger lavenergihus fra Tyskland.
nå har jeg en volvo v40 stasjonsvogn 2001 modell
hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lett.
20 års erfaring.samme bedrift siden 1998.
JM Entreprenør jobber jeg
hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lett.
20 års erfaring.samme bedrift siden 1998.
JM Entreprenør jobber jeg
Hadde du fått tilbake sled... gamlebilen din hadde du nok innsett at du har det betre no
hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lett.
20 års erfaring.samme bedrift siden 1998.
JM Entreprenør jobber jeg
DS3 110 DSport, morsom sak dette, anbefaler en prøvetur om en ser etter en lettkjørt småbil.
Egne prosjektfilmer på YouTube
Nå har bilparken min ekspandert med en 2002 Omega 2.2 Exclusive :)
Stilig bil!
Men det må jo være noe galt med kvaliteten når så nye biler blir puttet i kategorien hobbybil?
Skratt!! Sjekket du tittelen på tråden? ;D ;D
Yes....alle mine biler er å betrakte som hobby, hvis ikke blir det for dyrt
Egne prosjektfilmer på YouTube