Jo. Men da må eksosanlegg, støtdempere, mellomaksel, differensial og hele bakrammen ut først. Og slangeklemmene må fortsatt tas av / settes på mens tanken er der den skal være.
På SAAB 900/9-3 så er det bare et inspeksjonshull over tanken. Der lager man seg et større hull i karosseriet hvis man ikke er så sugen på å vippe ned tanken. Verd å tenke på. Heldigvis ingen slangeklammer, de tenkte langt nok til å bruke hurtigkoblinger.
På Camry er det passe stort hull under setet til å få opp bensinpumpe. Men der ruster det som regel hull i tanken før pumpa ryker. Slipper heldigvis å ta ned bakstilling for å bytte den da Er kun 2 bånd som holder den 👍
Signatur
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig...
Rolig sykkeltur med familien. 5-åringen akslet egen sykkel mens 3-åringen satt i i sykkelvogna. Imponert over størstemann som holdt koken i halvannen mil, dog med mange stopp underveis. Det danske terrenget er jo også en fordel, men det var faktisk mer kupert enn jeg hadde trodd.
På Camry er det passe stort hull under setet til å få opp bensinpumpe. Men der ruster det som regel hull i tanken før pumpa ryker. Slipper heldigvis å ta ned bakstilling for å bytte den da
Skal du til dorch og danola nå da?
Nå: