564    18    0  

Ikke Powerfult på Power

 1,674     0
Oppvaskmaskinen røyk, lørdag kveld og oppvaskbenken begynner å bli fullt, så vi bestilte nytt, på Power mandagsmorgen, og var innom butikken på ettermiddag for å betale og bestille hjemkjøring.
Skulle få den "tidlig" dvs. før 12, nå, etter å ha ringt Kundesenter noen ganger, er den visst på vei.
Viser seg at det ikke er mulig å ringe direkte butikken, ikke engang kundesenteret, var rett og slett ikke mulig å få kontakt.
Utrolig irriterende.
Avtalen var at den som kom med maskinen skulle ta av emballasjen og ta den med seg, så nå tar vi av emballasjen selv for øyeblikket. Sad

   #1
 3,277     I huset mitt     0
Ofte slik at det er forskjell på hva selgeren forteller når han skal få salget i boks, enn hva som er mulig på lager/utkjøring.
-Men høres ut som dere har fått maskina levert, så fjerning av litt emballasje ødelegger vel ingen stemningen?
  (trådstarter)
   #2
 1,674     0
Verst var nok at det ikke var mulig å få kontakt med butikken, og joda, vi har gjort dette mange ganger, er vel minst femte, om ikke enda mere, maskin vi har kjøpt.
Men vi skulle egentlig gjort noe annet i ettermiddag, som nå blir skjøvet til kvelden, og det er utrolig irriterende.
   #3
 352     0
power er en totalt mislykket butikk, logistikk og rutiner virker totalt fraværende.
historien min er at jeg bestilte en datakomponent, som stod på lager i butikken nærmest meg, velger click og collect, og det står da i bekreftelsen at varen kan hentes etter 2 timer og jeg drar så jeg er i butikken 2,5t senere.
Varen er selvfølgelig ikke plukket og ikke finner de den i butikken heller, så det blir en 3mils bomtur.
Dagen etter får jeg sms om at jeg kan komme å hente varen min, så da kjører jeg omvei hjem fra jobb, men neida, ingen vare i dag heller, de sender da altså ut hentemelding uten å ha sett varen, jævelig imponerende.
Enda litt mer irritert enn dagen før får jeg en symbolsk sum i rabatt og de bestiller opp varen fra hovedlager, det skal ta maks 7 dager.
Dagene går og 2 uker senere kontakter jeg kundeservice for å høre hva som skjer, jo den var vist på plass i butikken, ikke aner jeg om den akkurat hadde kommet eller om den har vært der 1 uke.
Får beskjed om at jeg skal hente den på vareutleveringen, drar dit og vareutleveringen har ikke varen, nei den må jeg i support å hente, går til support, og fyren jeg møter går inn å ser og finner ikke no, så han går til kassa for å se der, nei ikke no der heller, så tilbake til support igjen, og YES der var den endelig.
Jeg skal gjøre alt i min makt for å aldri handle hos power igjen. Bare så synd det er hos power dnb gir 20% mastercard rabatt av og til.
   #4
 1,355     0
Verst var nok at det ikke var mulig å få kontakt med butikken, og joda, vi har gjort dette mange ganger, er vel minst femte, om ikke enda mere, maskin vi har kjøpt.
Men vi skulle egentlig gjort noe annet i ettermiddag, som nå blir skjøvet til kvelden, og det er utrolig irriterende.


Kan jeg anbefale en Miele neste gang? Wink

Vår er nå straks 20 år gammel og still going strong uten et eneste servicebesøk Smile
   #5
 1,355     0
Power er ihvertfall billigst på hvitevarer her hos oss. De la seg 2000,- under Elkjøp og Skousen når vi kjøpte vaskemaskin for litt siden (byttet ut en 16 år gammel Miele som hadde klokket 8000 timer). De skaffet den til avtalt tid også.
   #6
 2,435     Hordaland     0
Power er god på pris, på de varene de velger å ta inn, men - thats it. Det stopper der. Et kundeservicekurs og mer engasjerte ildsjeler i butikkene hadde gjort seg.
Signatur
   #7
 5,337     Tromsø     0
Vi kan med andre ord konkludere med at Power er like ille som Elkjøp, og at de store elektrokjedene prøver å bli kvitt kundene sine, og få oss til å handle f.eks. hos komplett.no?
Signatur

   #8
 3,277     I huset mitt     0
Tviler på at alle bestillingene (nett, klikk-og-hent) til Power, Elkjøpt, etc går like galt som eksempel litt tidligere i tråden.
   #9
 1,355     0
Vi kan med andre ord konkludere med at Power er like ille som Elkjøp, og at de store elektrokjedene prøver å bli kvitt kundene sine, og få oss til å handle f.eks. hos komplett.no?


Hmm, da må Komplett utøke produktspekteret sitt i så fall, de har ikke de produktene jeg kjøper...
   #10
 2,435     Hordaland     0
Komplett er i ferd med å grave sin egen grav etter min mening, når de nå åpner for å bli en handelsportal for andre aktører på lik linje med Amazon.
Signatur